طراحی سه بعدی در موتور Unreal: ایجاد یک محیط واقعی و قابل پیمایش

3D Design in Unreal Engine: Create a Realistic and Navigable Environment

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

دنیاهای سه بعدی دقیق و قابل کاوش را در Unreal Engine طراحی کنید! 

یکی از محبوب‌ترین معلمان انیمیشن Skillshare، لوکاس ریدلی، اولین بار زمانی که به دنبال راهی برای کار روی پروژه‌های سینمایی با شخصیت‌های واقعی، تنظیمات جذاب و داستان‌های جذاب بدون نیاز به جستجوی مکان، دریافت مجوز فیلمبرداری بود، وارد انیمیشن سه بعدی شد. ، بازیگر استخدام کنید و تجهیزات گران قیمت را اجاره کنید. لوکاس که اکنون یک انیماتور و فیلمساز حرفه ای سه بعدی است، توانسته است روی فیلم هایی مانند Avengers Infinity War و Disney's Aladdin و همچنین بازی های ویدیویی مانند The Last Of Us Part 2 و Suicide Squad: Kill the Justice Squad را از روی میز کار خود کار کند. لوکاس پس از ساختن یک حرفه موفق، می خواهد نحوه استفاده از انیمیشن های سه بعدی را برای ایجاد فیلم ها یا بازی های ویدیویی خود به اشتراک بگذارد. 

در این کلاس، لوکاس شما را با نحوه ایجاد یک محیط واقع گرایانه برای هر شخصیت بازی ویدیویی آشنا می کند تا در Unreal Engine به کاوش و تعامل با آنها بپردازید. از مجسمه‌سازی منظره‌تان و افزودن شاخ و برگ و نور گرفته تا طراحی یک چیدمان در سطح قابل کشتی‌رانی، این کلاس را با مهارت‌های لازم برای ساختن کل جهان‌ها برای بازی‌های ویدیویی سه‌بعدی ترک خواهید کرد. 

با لوکاس در کنار شما، می‌توانید: 

  • ایجاد یک منظره اولیه با استفاده از براش های Unreal Engine و ابزارهای مجسمه سازی
  • بافت ها و مواد مانند شاخ و برگ و چمن را به صورت دستی و رویه اعمال کنید 
  • ایجاد یک سطح قابل پیمایش و چالش برانگیز در چشم انداز خود
  • کشف تفاوت بین حرفه به عنوان یک هنرمند محیط در مقابل یک طراح سطح

به‌علاوه، لوکاس به شما نشان می‌دهد که کجا می‌توانید شاخ و برگ، سنگ و هزاران دارایی، مواد و بافت رایگان دیگر را برای افزودن به چشم‌انداز خود پیدا کنید. 

چه بخواهید یک مسیر شغلی را به عنوان یک هنرمند محیط یا طراح سطح کاوش کنید یا فقط یک محیط قابل پخش برای اضافه کردن به مجموعه طراحی خود ایجاد کنید، یادگیری نحوه طراحی منظره قابل کشتیرانی و طراحی سطح سرگرم کننده هر دو ویدیوی شما را می گیرد. مهارت های طراحی بازی و توانایی های طراحی سه بعدی شما را به سطح بعدی ارتقا دهید. 

برای شرکت در این کلاس، باید درک اولیه ای از Unreal Engine و نحوه حرکت در اطراف آن داشته باشید. علاوه بر نرم افزار Unreal Engine، به یک کامپیوتر و یک ماوس سه دکمه نیز نیاز دارید. برای ادامه یادگیری بیشتر درباره انیمیشن بازی های ویدیویی سه بعدی در Unreal Engine، مسیر یادگیری کامل لوکاس را کاوش کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • پازل طراحی سطح طراحی Design Level Design Puzzles

  • شاخ و برگ رویه ای خود را کنترل کنید Control Your Procedural Foliage

  • شاخ و برگ را طبق رویه قرار دهید Place Foliage Procedurally

  • از بافت ها و متریال ها استفاده کنید Apply Textures and Materials

  • شروع به کار Getting Started

  • منظره خود را مجسمه سازی و نورپردازی کنید Sculpt and Light Your Landscape

  • مواد را با Autoslope Blend اعمال کنید Apply Materials with Autoslope Blend

  • مواد را با ترکیب رنگ اعمال کنید Apply Materials with Paint Blend

  • ایجاد نمونه های اولیه طراحی سطح Create Level Design Prototypes

  • مقدمه Introduction

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • رنگ شاخ و برگ Paint Foliage

نمایش نظرات

طراحی سه بعدی در موتور Unreal: ایجاد یک محیط واقعی و قابل پیمایش
جزییات دوره
1h 24m
12
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
20
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Lucas Ridley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lucas Ridley Lucas Ridley

انیماتور برنده جایزه