آموزش طراحی تجسم داده

Designing a Data Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد داده های "تصویر بزرگ" برای مخاطبان عام یک کار طراحی چالش برانگیز و در عین حال رایج است. تجسم داده ها راه حل های عالی هستند. آنها می توانند مسائل مهم جهانی را به تصویر بکشند و برخی از داستانهای جالب داده ها را به نمایش بگذارند.

شاخص توسعه انسانی سازمان ملل در این دوره مثال کاملی است: یک عدد ترکیبی برای رتبه بندی کشورها در مورد میزان عملکرد آنها در طیف وسیعی از اقدامات (مانند بهداشت ، ثروت و آموزش) استفاده می شود. مربی بیل شاندر نشان می دهد که چگونه با تخیل داستان و رویکرد بصری ، این داده های شاخص را ملموس و قابل دسترسی می کند. سپس وی با بهره گیری از برخی توانایی های اتوماسیون و برنامه نویسی که برنامه ارائه می دهد ، طراحی را در Adobe Illustrator ایجاد می کند. شروع به تماشای بینش منحصر به فرد در مورد کل روند تجسم داده ها کنید.
موضوعات شامل:
  • کار با داده ها
  • طراحی و سیم کشی طرح شما
  • خشن کردن اجزای طراحی بصری
  • ایجاد دستی طرح در Illustrator
  • استفاده از برنامه نویسی Illustrator برای بهبود دقت ، سرعت و تکرارپذیری
  • طراحی جعبه های فراخوانی ، افسانه ها ، برچسب ها و موارد دیگر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. رسیدن به ایده 1. Getting to the Idea

  • ایده بزرگ The big idea

  • درک داده ها Understanding the data

  • کار با داده ها: شروع کار Working with the data: getting started

  • کار با داده ها: رتبه بندی کشورها توسط مؤلفه ها Working with the data: ranking countries by the components

  • کار با داده ها: محاسبه واریانس رتبه Working with the data: calculating the rank variances

  • کار با داده ها: داده های روند Working with the data: trends data

  • کار با داده ها: داده های نابرابری Working with the data: inequality data

  • در حال توسعه داستان Developing the story

2. رسیدن به رویکرد ویژوال 2. Getting to the Visual Approach

  • طراحی و سیم کشی Sketching and wireframing

3. دور زدن عناصر طراحی 3. Roughing Out the Design Elements

  • تنظیم فایل طراحی Setting up the design file

  • لیست کشورها Roughing out the country list

  • دور زدن روندهای برجسته Roughing out the trends sparklines

  • دور زدن میله های نابرابری Roughing out the inequality bars

  • فهرست شاخص های توسعه انسانی (HDI) و مؤلفه های آن Roughing out the Human Development Index (HDI) and its components

4- زنده نگه داشتن ویژوالها 4. Bringing the Visuals to Life

  • اضافه کردن نام ها و رتبه های کشور Adding country names and ranks

  • افزودن خطوط جرقه (دستی) Adding sparklines (manually)

  • افزودن خطوط جرقه (اسکریپت) Adding sparklines (scripting)

  • اضافه کردن نابرابری (دستی) Adding inequality (manually)

  • افزودن نابرابری (اسکریپت) Adding inequality (scripting)

  • افزودن HDI و مؤلفه های آن (دستی) Adding HDI and its components (manually)

  • افزودن HDI و مؤلفه های آن (اسکریپت) Adding HDI and its components (scripting)

  • اضافه کردن صندوق های فراخوان منطقه ای Adding regional callout boxes

  • جعبه های فراخوان داستان اضافه می شود Adding story callout boxes

  • افزودن متن ، افسانه ها ، برچسب ها و منابع Adding text, legends, labels, and sources

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش طراحی تجسم داده
جزییات دوره
3h 38m
28
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
64,255
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Bill Shander
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Bill Shander Bill Shander

بیل شاندر بنیانگذار Beehive Media است، یک آژانس طراحی اطلاعات و تجسم داده ها که مشتریان آن شامل سازمان های دانش محور مانند بانک جهانی، سازمان ملل، صندوق بین المللی پول، PricewaterhouseCoopers و Facebook هستند. بیل به مشتریانش کمک می کند تا مفاهیم انتزاعی را از طریق طراحی هوشمند اطلاعات و تجسم داده ها به تجربیات ملموس و قابل درک تبدیل کنند

شاندر در کنفرانس‌ها صحبت می‌کند و کارگاه‌هایی را برای مشتریان در مورد تجسم داده‌ها برگزار می‌کند، موضوعاتی مانند اینکه چرا تجسم داده‌ها در دنیای بازاریابی امروز ضروری است (به ویژه برای شرکت‌هایی که از رهبری فکری به عنوان یک پلتفرم استفاده می‌کنند) و نحوه تفکر بصری و تعاملی را پوشش می‌دهد.