نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این دوره ها ، ما شما را با سیستم فیزیک Bullet در Maya 2015 آشنا خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، RealFlow 2014. در طول این دوره ها شما را با سیستم فیزیک Bullet در Maya 2015 آشنا خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه اساساً با استفاده از ویژگی Rigid Body Sets ، یک مجسمه را به بیش از 2000 قطعه خرد کنید. در پایان این آموزش شما همه چیزهایی را که باید بدانید تا با اطمینان و کارایی تأثیرات خود را ایجاد کنید ، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2015 ، RealFlow 2014.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
درهم شکستن یک مجسمه با استفاده از فیزیک گلوله در مایا
Shattering a Statue Using Bullet Physics in Maya
-
بحث در مورد فیزیک گلوله
Discussing Bullet Physics
-
کاوش انواع مختلف پویایی
Exploring Different Types of Dynamics
-
یادگیری در مورد حل گلوله
Learning About Bullet Solver
-
بحث در مورد مجموعه های سخت
Discussing Rigid Sets
-
تجزیه و تحلیل دارایی ها
Analyzing Assets
-
درهم شکستن مدل
Shattering the Model
-
وارد کردن و آماده سازی مدل ما
Importing and Preparing Our Model
-
تقسیم گروه ها
Dividing Groups
-
راه اندازی مجموعه های سخت
Setting up Rigid Sets
-
افزایش کیفیت حل ما
Increasing the Quality of Our Solve
-
تنظیم اثر Shatter
Adjusting the Shatter Effect
-
صادر کردن شبیه سازی به عنوان حافظه پنهان Alembic
Exporting Simulation as an Alembic Cache
-
وارد کردن پرونده های Alembic
Importing Alembic Files
-
تنظیم چراغ ها ، پس زمینه و سایه بان ها
Setting up Lights, Background, and Shaders
-
تبدیل گره های Alembic ما
Converting Our Alembic Nodes
-
ایجاد ذرات اضافی
Creating Additional Particles
-
ایجاد اثر گرد و غبار
Generating Dust Effect
-
مشاهده نتیجه نهایی ما
Viewing Our Final Result
نمایش نظرات