آموزش Physics For Unity 2022

Physics For Unity 2022

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد پروژه ها با اطمینان | دو بعدی، سه بعدی، سی شارپ | برخورددهنده ها، تشخیص برخورد، جاذبه، مفاصل، Ragdoll و Rigidbody درک عمیقی از سیستم Unity Physics بیاموزید چگونه و چه زمانی فیزیک را در پروژه های بازی خود ادغام کنید مکانیک های طراحی انتزاعی بازی را به راه حل های کاربردی یونیتی فیزیک تجزیه کنید برنامه C# برای رایج ترین و قدرتمندترین وظایف فیزیک موضوعات پیشرفته کلیدی را درک کنید و آینده یونیتی فیزیک را درک کنید. بازی سه بعدی هدایت شده توسط نیروهای فیزیک پیش نیازها:کامپیوتر: ویندوز یا مک نرم افزار: دوره شامل لینک است. همه رایگان هستند (Unity، C# ویرایشگر، و مرورگر وب) تجربه با Unity: مبتدی/متوسط. شامل چندین ساعت یا بیشتر از مبانی Unity KNOWLEDGE با C#: از جمله اصول اولیه. متغیرها، توابع، if/else، حلقه ها، ...

به Physics For Unity خوش آمدید!


فیزیک بازی برای توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند سرگرمی، تنوع و واقع‌گرایی را به بازی‌های خود اضافه کنند، یک مهارت حیاتی است. عملکرد فیزیک یونیتی شامل تشخیص برخورد، وضوح برخورد و پرس و جوهای فضایی است. این دوره تئوری، مؤلفه ها، برنامه نویسی سی شارپ برای این اصول و موارد دیگر را پوشش می دهد. دانش جدید خود را با دو پروژه نمونه کامل بازی که در دوره آموزشی گنجانده شده است، عملی کنید.


این دوره به شما آموزش ایجاد و نگهداری پروژه‌های فیزیک یونیتی را می‌دهد که توسعه آن سرگرم‌کننده و محبوب کاربران است.


ویژگی ها:

• محتوای Rockstar - هر آنچه که نیاز دارید. فقط مرتبط ترین و قدرتمندترین اطلاعات!

• ویرایش پانک راک - چیزی که شما به آن نیاز ندارید. بدون "امم"، بدون انتظار، بدون کرک!


مزایای فیزیک بازی:

• فیزیک سرگرم کننده است! - ایجاد بازی های فیزیک سرگرم کننده است و بازی آنها نیز سرگرم کننده است

• فیزیک اضطراری است! - به سادگی افزودن فیزیک به گیم پلی خود تنوع و فاکتور شگفت انگیزی را به کاربران اضافه می کند. کاربران خود را با تازگی غافلگیر کنید که باعث می شود برای بازی بیشتر بازگردند

• فیزیک آموزشی است! - موتور Unity شامل حل کننده های Physics بر اساس رویکردهای آکادمیک دقیق است. توسعه دهندگان و بازیکنان می توانند فقط با بازی

درباره این علم اطلاعات بیشتری کسب کنند


تحویل غذا:

• پس از این دوره، مطمئن خواهید بود که پروژه های جدید فیزیک را با Unity طراحی و توسعه می دهید


بخش‌های شامل:

• معرفی دوره - چشم انداز و اهداف دوره را تعیین کنید. مزایای بسیاری از فیزیک بازی را برای پروژه های خود بیاموزید. ما همه چیز را از برنامه نویسی دو بعدی، سه بعدی و برنامه نویسی C#

پوشش می دهیم

• فیزیک دو بعدی یونیتی - اصول را بیاموزید. Rigidbody، Collider، Effectors، Joints، و موارد دیگر!

• فیزیک سه بعدی یونیتی - مهارت های خود را ارتقا دهید. PhysicMaterial، Bounciness، Friction، Ragdolls، Terrain

• Unity C# Physics - در برنامه نویسی عمیق شوید. OnCollision، OnTrigger، Collisions، Colliders، Forces

• پروژه های نمونه - با هم 2 پروژه کامل بازی Unity ایجاد خواهیم کرد. همه کد منبع در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تا پروژه‌های خود را با الهام از بازی معروف جهانی دو بعدی و بازی سه بعدی کلاسیک آرکید ایجاد کنند

• محتوای اضافی - با این بهترین شیوه ها و تکنیک های بهینه سازی، مهارت های خود را تقویت کنید. شما به طور طبیعی پروژه های تمیزتر، خواناتر و قابل مدیریت تولید خواهید کرد


شامل پروژه‌های نمونه C# UNITY:

• 1. Angry Birds (Clone) - یک بازی کامل فیزیک یونیتی دو بعدی. بر ترفندهای فیزیک مورد استفاده بازی مشهور جهانی برای کنسول، رایانه شخصی، موبایل مسلط شوید. پروژه را از ابتدا با Unity 2D Components

بسازید

• 2. Marble Madness (Clone) - یک بازی کامل فیزیک یونیتی سه بعدی. از بازی ای که انقلاب فیزیک را آغاز کرد، بیاموزید. این بازی کلاسیک را در Unity با C# Physics

ایجاد کنید


دارایی های شامل:

• ویدیوهای بخش - محتوای ویدیویی HD با کیفیت بالا که همه موضوعات دوره را پوشش می دهد

• کد منبع بخش - برنامه نویسی کامل C# و پروژه های کامل Unity برای دانلود گنجانده شده است

• آزمون بخش - مطمئن شوید که همه اطلاعات حیاتی را قبل از حرکت به جلو هضم کرده اید


-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =-=-=-=-=-=-=- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


چرا وحدت را یاد بگیریم؟

• Unity یک موتور بازی همه کاره است که می تواند برای ایجاد شبیه سازی، نمونه اولیه و بازی استفاده شود

• بیش از 70 درصد از 1000 بازی برتر موبایل با استفاده از فناوری Unity ایجاد شده اند

• روی رایانه شخصی، ایکس باکس، پلی استیشن، iOS، Android، WebGL، AR/VR و موارد دیگر مستقر می‌شود!


چرا فیزیک یونیتی را یاد بگیریم؟

• استخدام شوید! اصول دوره شما را برای مشاغل مربوط به توسعه بازی‌های مرتبط با فیزیک

آماده می‌کند

• ترفیع بگیرید! فیزیک بازی یک مهارت مورد تقاضا است که تیم ها و رهبری در توسعه بازی به آن اهمیت می دهند

• این کار را انجام دهید! پروژه های بهتر و سریعتر ایجاد کنید تا بتوانید پروژه بعدی خود را طبق برنامه راه اندازی کنید


اضافی: چرا تست واحد TDD را یاد بگیریم؟

• 1. تسریع ویژگی‌های جدید - با آزمایش، توسعه‌دهندگان هر بار روی دسته‌ای کوچک از کد تمرکز می‌کنند و تا زمانی که کار دسته‌ای خود را به پایان نرسانند، به سراغ بیت بعدی نمی‌روند. این نتیجه می گیرد

• 2. تعمیر و نگهداری خود را ارتقا دهید - با توسعه آزمایش محور (TDD)، توسعه دهندگان به طور طبیعی کدهای تمیزتر، خواناتر و قابل مدیریت تولید می کنند

• 3. سریع شکست می خورید به وضوح ارتباط برقرار کنید - به سرعت بازخورد دریافت کنید و راه حل های خود را بهبود بخشید. یک میراث آزمایش واحد در پایگاه کد خود باقی بگذارید که به عنوان بهترین مستندات زنده عمل می کند


چرا با ساموئل ASHER RIVELLO یاد بگیرید؟

• سم یک برنامه‌نویس معتبر Unity با بیش از 20 سال تجربه در ساخت بازی و آموزش طراحی نرم‌افزار است

• سم تیم‌های بازی را با ابزار ویرایشگر سفارشی برای بهبود گردش کار (طراحی بازی، طراحی سطح، مدل‌سازهای سه بعدی، انیماتورهای سه بعدی) توانمند می‌سازد

• سام یک نویسنده و ویراستار است، از جمله Adobe، Future Publishing UK، Packt Publishing و O'Reilly


چرا صبر کنید؟

• از مشکلات رایج در ایجاد، نگهداری و مقیاس‌بندی پروژه‌های Unity اجتناب کنید

• شما نمی توانید از فیزیک دو بعدی سه بعدی در پروژه های خود استفاده نکنید

• بیایید این کار را انجام دهیم!






سرفصل ها و درس ها

معرفی دوره Course Introduction

  • معرفی دوره Course Introduction

  • معرفی دوره Course Introduction

  • یکپارچه سازی، تشخیص برخورد، و وضوح برخورد Integration, Collision Detection, and Collision Resolution

  • یکپارچه سازی، تشخیص برخورد، و وضوح برخورد Integration, Collision Detection, and Collision Resolution

  • سیستم فیزیک یونیتی (گذشته، حال و آینده) Unity’s Physics System (Past, Present, and Future)

  • سیستم فیزیک یونیتی (گذشته، حال و آینده) Unity’s Physics System (Past, Present, and Future)

  • تنظیمات پروژه فیزیک یونیتی Unity’s Physics Project Settings

  • تنظیمات پروژه فیزیک یونیتی Unity’s Physics Project Settings

  • Physics Lifecycle، Physics.Simulate() و Time Dilation Physics Lifecycle, Physics.Simulate(), and Time Dilation

  • Physics Lifecycle، Physics.Simulate() و Time Dilation Physics Lifecycle, Physics.Simulate(), and Time Dilation

  • منابع دوره Course Resources

  • منابع دوره Course Resources

  • آزمون بخش Section Quiz

  • آزمون بخش Section Quiz

معرفی دوره Course Introduction

فیزیک دو بعدی یونیتی Unity 2D Physics

  • کامپوننت Rigidbody2D The Rigidbody2D Component

  • کامپوننت Rigidbody2D The Rigidbody2D Component

  • کامپوننت Collider2D The Collider2D Component

  • کامپوننت Collider2D The Collider2D Component

  • افکت های دوبعدی 2D Effectors

  • افکت های دوبعدی 2D Effectors

  • مفاصل دو بعدی 2D Joints

  • مفاصل دو بعدی 2D Joints

  • Physics for Unity Sprite Shape Physics for Unity Sprite Shape

  • Physics for Unity Sprite Shape Physics for Unity Sprite Shape

  • آزمون بخش Section Quiz

  • آزمون بخش Section Quiz

فیزیک دو بعدی یونیتی Unity 2D Physics

فیزیک سه بعدی یونیتی Unity 3D Physics

  • صلب و برخورد دهنده برای سه بعدی Rigidbody & Collider For 3D

  • صلب و برخورد دهنده برای سه بعدی Rigidbody & Collider For 3D

  • دارایی مواد فیزیک The Physics Material Asset

  • دارایی مواد فیزیک The Physics Material Asset

  • مفاصل سه بعدی 3D Joints

  • مفاصل سه بعدی 3D Joints

  • Ragdoll Physics Ragdoll Physics

  • Ragdoll Physics Ragdoll Physics

  • فیزیک زمین Terrain Physics

  • فیزیک زمین Terrain Physics

  • آزمون بخش Section Quiz

  • آزمون بخش Section Quiz

فیزیک سه بعدی یونیتی Unity 3D Physics

فیزیک یونیتی سی شارپ Unity C# Physics

  • رویدادهای OnCollision و شیء برخورد OnCollision Events and the Collision Object

  • رویدادهای OnCollision و شیء برخورد OnCollision Events and the Collision Object

  • رویدادهای OnTrigger و شی Collider OnTrigger Events and the Collider Object

  • رویدادهای OnTrigger و شی Collider OnTrigger Events and the Collider Object

  • افزودن نیروهای برنامه ای Adding Programmatic Forces

  • افزودن نیروهای برنامه ای Adding Programmatic Forces

  • isSleeping، isKinematic، useGravity و Velocity isSleeping, isKinematic, useGravity, and Velocity

  • isSleeping، isKinematic، useGravity و Velocity isSleeping, isKinematic, useGravity, and Velocity

  • Physics.Raycast ()، RaycastCommand، & ScheduleBatch () Physics.Raycast (), RaycastCommand, & ScheduleBatch ()

  • Physics.Raycast ()، RaycastCommand، & ScheduleBatch () Physics.Raycast (), RaycastCommand, & ScheduleBatch ()

  • اشکال زدایی فیزیک: Debug.DrawRay ()، پنجره اشکال زدایی فیزیک، و پنجره نمایه ساز Physics Debugging: Debug.DrawRay (), Physics Debugger Window, & Profiler Window

  • اشکال زدایی فیزیک: Debug.DrawRay ()، پنجره اشکال زدایی فیزیک، و پنجره نمایه ساز Physics Debugging: Debug.DrawRay (), Physics Debugger Window, & Profiler Window

  • آزمون بخش Section Quiz

  • آزمون بخش Section Quiz

فیزیک یونیتی سی شارپ Unity C# Physics

نمونه بازی پروژه 1 - پرندگان خشمگین - کلون دو بعدی Sample Game Project 1 - Angry Birds - 2D Clone

  • راه اندازی پروژه دو بعدی 2D Project Setup

  • راه اندازی پروژه دو بعدی 2D Project Setup

  • ایجاد پخش کننده و ورودی Creating the Player and Input

  • ایجاد پخش کننده و ورودی Creating the Player and Input

  • ایجاد موانع Creating the Obstacles

  • ایجاد موانع Creating the Obstacles

  • اضافه کردن شرایط برد/باخت Adding Win/Loss Conditions

  • اضافه کردن شرایط برد/باخت Adding Win/Loss Conditions

  • اضافه کردن پولیش اضافی Adding Extra Polish

  • اضافه کردن پولیش اضافی Adding Extra Polish

  • آزمون بخش Section Quiz

  • آزمون بخش Section Quiz

نمونه بازی پروژه 1 - پرندگان خشمگین - کلون دو بعدی Sample Game Project 1 - Angry Birds - 2D Clone

نمونه بازی پروژه 2 - جنون مرمر - کلون سه بعدی Sample Game Project 2 - Marble Madness - 3D Clone

  • راه اندازی پروژه سه بعدی 3D Project Setup

  • راه اندازی پروژه سه بعدی 3D Project Setup

  • ایجاد پخش کننده و ورودی Creating the Player and Input

  • ایجاد پخش کننده و ورودی Creating the Player and Input

  • ایجاد موانع Creating the Obstacles

  • ایجاد موانع Creating the Obstacles

  • اضافه کردن شرایط برد/باخت Adding Win/Loss Conditions

  • اضافه کردن شرایط برد/باخت Adding Win/Loss Conditions

  • اضافه کردن پولیش اضافی Adding Extra Polish

  • اضافه کردن پولیش اضافی Adding Extra Polish

  • آزمون بخش Section Quiz

  • آزمون بخش Section Quiz

نمونه بازی پروژه 2 - جنون مرمر - کلون سه بعدی Sample Game Project 2 - Marble Madness - 3D Clone

محتوای اضافی EXTRA Content

  • بهترین تمرینات با فیزیک Best Practices with Physics

  • بهترین تمرینات با فیزیک Best Practices with Physics

  • بهینه سازی فیزیک Optimizing Physics

  • بهینه سازی فیزیک Optimizing Physics

  • پیش بینی مسیر فیزیک Predicting Physics Trajectory

  • پیش بینی مسیر فیزیک Predicting Physics Trajectory

  • DOTS برای فیزیک وحدت DOTS for Unity Physics

  • DOTS برای فیزیک وحدت DOTS for Unity Physics

  • آزمون بخش Section Quiz

  • آزمون بخش Section Quiz

  • تکلیف بخش - مرور دوره Section Assignment - Course Review

  • تکلیف بخش - مرور دوره Section Assignment - Course Review

محتوای اضافی EXTRA Content

نمایش نظرات

آموزش Physics For Unity 2022
جزییات دوره
3 hours
36
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
3,319
4.7 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Samuel Asher Rivello Samuel Asher Rivello

مربی توسعه بازی یونیتی