آموزش با Unity یک بازی واقعیت افزوده چند نفره (AR) بسازید

Build A Multiplayer Augmented Reality (AR) Game With Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با ساختن یک بازی AR چندنفره کاملاً کاربردی و از ابتدا با ARCore/ARKit، ساخت بازی های چند نفره AR را بیاموزید! مبانی توسعه بازی های چند نفره اصول توسعه بازی واقعیت افزوده همگام سازی شبکه برای واقعیت افزوده مبانی فیزیک وحدت فوتون شبکه سازی وحدت فوتون بارگذاری موثر صحنه مبانی نبرد چند نفره تشخیص هواپیما در مقیاس AR در واقعیت افزوده تجربه واحد مبتدی-متوسط ​​را تجربه کنید

بازی‌های واقعیت افزوده چند نفره با جدیدترین پیشرفت‌ها در فناوری AR محبوب می‌شوند. ما اکنون ARCore و ARKit SDKهای بسیار پایداری برای ایجاد تجربیات AR همهجانبه داریم. همچنین، با Magic Leap و Microsoft HoloLens، تجربیات AR به سطح دیگری می رسد.

بنابراین، یک تجربه بازی جدید از راه رسیده است! این بازی چند نفره AR است.

در حال حاضر بازی‌های چندنفره بسیار موفقی مانند Pokemon GO، Harry Potter: Wizards Unite و Mini Guns - Omega Wars وجود دارد...

اگر یک توسعه‌دهنده بازی هستید، زمان بهتری برای توسعه و انتشار یک بازی AR چندنفره در فروشگاه‌ها وجود ندارد... زیرا واقعاً چند بازی وجود دارد و پتانسیل آن بسیار زیاد است! به همین دلیل است که من این دوره آنلاین منحصر به فرد را در مورد واقعیت افزوده چند نفره ایجاد کردم تا به توسعه‌دهندگان بازی کمک کنم بازی‌های چند نفره AR خود را منتشر کنند.

در این دوره، اصول اولیه توسعه بازی با واقعیت افزوده چند نفره را خواهید آموخت.

هنگامی که حالت تک نفره را کامل کردیم، Multiplayer را با استفاده از بسته Photon Unity Networking 2 به عنوان موتور چند نفره پیاده‌سازی می‌کنیم.

برای بخش چند نفره بازی، یاد خواهید گرفت:

  • اتصال به سرورهای فوتون

  • پیوستن به اتاق‌های تصادفی

  • انتخاب بازیکن

  • پخش دستی پخش کننده

  • نوشتن اسکریپت همگام سازی خود برای همگام سازی حرکت پخش کننده.

  • مکانیسم کشتن و تخم‌گذاری مجدد

سپس، واقعیت افزوده را در بازی چند نفره ای که ساخته ایم پیاده سازی می کنیم. ما از برترین SDK های AR که ARCore گوگل و ARKit اپل هستند استفاده خواهیم کرد. و با بنیاد AR یونیتی، ما فقط یک بار بازی را توسعه خواهیم داد و بازی را در هر دو دستگاه اندروید و IOS اجرا خواهیم کرد. این قطعا در زمان توسعه شما صرفه جویی می کند...

برای جنبه واقعیت افزوده بازی، یاد خواهید گرفت:

  • پیاده‌سازی AR در صحنه وحدت

  • اجرای ARCore/ARKit در پروژه با بنیاد AR

  • تشخیص سطوح مسطح و تجسم صفحات AR

  • قرار دادن بازی Arena در سطوح صاف

  • مقیاس‌سازی در واقعیت افزوده

  • همگام سازی حرکت در واقعیت افزوده

  • پشتیبانی از Unity 2019.3!

اگر می‌خواهید بخشی از این پلتفرم بازی جدید و عالی که واقعیت افزوده چند نفره است، بیایید و به من بپیوندید.

بیایید با هم بسازیم!

-Tevfik



سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • مقدمه ای بر موتور چند نفره: فوتون Introduction to Multiplayer Engine: Photon

  • مقدمه ای بر بنیاد AR Introduction to AR Foundation

  • درباره نسخه دوره و یونیتی About The Course and Unity Version

  • اگر می خواهید به پیاده سازی واقعیت افزوده بپردازید این را بخوانید Read This If You Want to Jump In Augmented Reality Implementation

ایجاد پروژه و واردات دارایی CREATING PROJECT AND IMPORTING ASSETS

  • ایجاد پروژه Creating The Project

  • واردات دارایی های بازی Importing Game Assets

حرکت بازیکن PLAYER MOVEMENT

  • مقدمه ای بر فیزیک وحدت Introduction to Unity Physics

  • نوشتن اسکریپت کنترل کننده حرکت [قسمت 1] Writing Movement Controller Script [Part-1]

  • نوشتن اسکریپت کنترل کننده حرکت [بخش 2] Writing Movement Controller Script [Part-2]

  • چرخاندن اسپینر به سمت جهت حرکت Tilting Spinner Towards the Movement Direction

  • Spin The Spinner: Writing Script SpinPhysics Spin The Spinner: Writing SpinPhysics Script

  • افزودن اثر دنباله دار Adding Trail Effect

اصول چند نفره: پیاده سازی چند نفره در بازی MULTIPLAYER BASICS: IMPLEMENTING MULTIPLAYER TO GAME

  • وارد کردن Photon Unity Networking 2 (PUN 2) Importing Photon Unity Networking 2 ( PUN 2)

  • اتصال به سرورهای فوتون با نام پخش کننده Connecting to Photon Servers With Player Name

  • ناوبری رابط کاربری و نمایش وضعیت اتصال UI Navigation and Showing Connection State

  • بارگیری صحنه موثر با الگوی تک تن [بخش 1] Effective Scene Loading With Singleton Pattern [Part-1]

  • بارگیری موثر صحنه با الگوی تک تن [بخش 2] Effective Scene Loading With Singleton Pattern [Part-2]

  • Player Selection [Part-1]: نوشتن PlayerSelectionManager Player Selection [Part-1]: Writing PlayerSelectionManager

  • Player Selection [Part-2]: تنظیم ویژگی های پخش کننده سفارشی Player Selection [Part-2]: Setting Custom Player Properties

  • انتخاب بازیکن [بخش 3]: نمایش نوع پخش کننده و بارگیری صحنه بازی Player Selection [Part-3]: Showing Player Type And Loading Gameplay Scene

  • پیوستن به اتاق های تصادفی Joining Random Rooms

  • رابط کاربری خواستگاری Matchmaking UI

  • Spawning Players: SpawnManager Script Spawning Players: SpawnManager Script

  • موارد را فقط محلی کنید: PlayerSetup Script Make Stuff Local Only: PlayerSetup Script

  • نمایش نام بازیکن در بالای بازیکنان Showing PlayerName On Top Of Players

همگام سازی فیزیک در سراسر شبکه PHYSICS SYNCHRONIZATION ACROSS THE NETWORK

  • اصول همگام سازی فوتون: Photon TransformView و RigidbodyView Photon Synchronization Basics: Photon TransformView And RigidbodyView

  • نوشتن اسکریپت همگام سازی سفارشی خودمان Writing Our Own Custom Synchronization Script

  • جبران تاخیر Lag Compensation

  • بهینه سازی بازی برای موبایل و ساخت و ساز در اندروید/IOS Optimization For Mobile And Building Game to Android/IOS

مکانیسم نبرد BATTLE MECHANISM

  • نوشتن فیلمنامه نبرد [بخش اول] Writing Battle Script [Part-1]

  • نوشتن فیلمنامه نبرد [بخش ۲] Writing Battle Script [Part-2]

  • مهاجم یا مدافع خود را انتخاب کنید؟ Choose Your Side- Attacker Or Defender?

  • بازپاشیدن پس از ثانیه Respawning After Seconds

  • خروج از سیستم و تنظیم ضرایب آسیب Quit Match System And Adjusting Damage Coefficients

پروژه کامل تا اینجا برای کسانی که می خواهند فقط AR یاد بگیرند COMPLETE PROJECT UNTIL HERE FOR THOSE WHO WANT TO LEARN ONLY AR

  • درباره کدهای منبع پروژه About the Project Source Codes

پیاده سازی واقعیت افزوده (AR) در بازی IMPLEMENTING AUGMENTED REALITY (AR) TO GAME

  • نمای کلی حالت AR Overview Of AR Mode

  • نصب بنیاد AR و ساختن اولین صحنه AR شما Installing AR Foundation And Building Your First AR Scene

  • تشخیص هواپیما در بنیاد AR Plane Detection In AR Foundation

  • ساخت تنظیمات برای ARCore- Android Build Settings for ARCore- Android

  • ایجاد تنظیمات برای ARKit-IOS Build Settings For ARKit- IOS

  • پیاده سازی AR در صحنه بازی Implementing AR to Gameplay Scene

  • AR Placement Manager- قرار دادن استادیوم نبرد در AR AR Placement Manager- Placing Battle Stadium in AR

  • کنترل مکان AR و تشخیص هواپیما Controlling AR Placement And Plane Detection

  • مقیاس بندی در واقعیت افزوده Scaling in Augmented Reality

  • مشکل همگام سازی موقعیت در چند نفره AR - بزرگترین ترس ما! Position Synchronization Issue In Multiplayer AR- Our Biggest Fear!

  • راه‌اندازی دستی پخش‌کننده برای واقعیت افزوده با رویدادهای Raise [بخش 1] Manual Player Instantiation for AR With Raise Events [Part-1]

  • راه‌اندازی دستی پخش‌کننده برای واقعیت افزوده با رویدادهای رایز [بخش ۲] Manual Player Instantiation for AR With Raise Events [Part-2]

  • همگام سازی AR چند نفره Multiplayer AR Synchronization

  • اضافه کردن صدا و جلوه بصری برای برخورد Adding Sound and Visual Effect For Collision

کدهای منبع Source Codes

  • اسکریپت های نوشته شده در دوره Scripts Written In Course

نمایش نظرات

آموزش با Unity یک بازی واقعیت افزوده چند نفره (AR) بسازید
جزییات دوره
7 hours
51
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
3,218
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tevfik Ufuk DEMİRBAŞ Tevfik Ufuk DEMİRBAŞ

برنامه نویس XR

IRONHEAD Games IRONHEAD Games

توسعه XR آسان شد!