نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
مایا یک نرم افزار تولید استاندارد محتوای دیجیتال در صنعت و در فیلم و بازی است. درک اصول اساسی برای هر هنرمندی که به دنبال شغل در این صنایع باشد ضروری است. این دوره به شما کمک می کند تا شروع کنید. مایا استاندارد صنعتی برای ایجاد محتوای دیجیتال در فیلم ها و بازی ها است. برای هر هنرمندی که به دنبال شغل در این صنایع باشد ، ضروری است که اصول مایا را درک کند. در این دوره ، Maya 2019 Fundamentals: Dynamics، Lighting and Rendering ، شما یک دانش اساسی در مورد پویایی ، نورپردازی و ارائه خواهید داشت. ابتدا با تمرکز بر سیستم nParticle مایا ، پویایی را خواهید آموخت. در مرحله بعدی ، شما با استفاده از چراغ های مایا و چراغ های خاص آرنولد نور را کشف خواهید کرد. سرانجام ، خواهید فهمید که چگونه یک صحنه را با انیمیشن ارائه دهید. پس از پایان این دوره ، دانش پایه ای از مایا خواهید داشت که به شما کمک می کند تا در جهت تسلط بر این برنامه ایجاد محتوای دیجیتال ، به جلو حرکت کنید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2019.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
پویایی گرد و غبار در مایا
Dust Dynamics in Maya
-
تنظیم یک انتشار دهنده اصلی
Setting up a Basic Emitter
-
قوانین کار با Dynamics
Rules for Working with Dynamics
-
خصوصیات ذرات مشترک
Common Particle Attributes
-
پخت پروجکشن دوربین
Baking the Camera Projection
-
ایجاد و متحرک سازی گرد و غبار
Creating and Animating the Dust Emitter
-
تنظیم سرعت و انتشار ذرات
Setting the Speed and Emission of Particles
-
تنظیم نگاه و رفتار ذرات
Adjusting the Look and Behavior of Particles
-
تنظیم سایه زنی
Setting up Particle Shading
-
شبیه سازی ذرات ذخیره شده
Caching Particle Simulations
Repulsor Exhaust Dynamics
Repulsor Exhaust Dynamics
-
انتشار ذرات از یک شی
Emitting Particles from an Object
-
پیکربندی ذرات دافعه
Configuring Repulsor Particles
-
ذرات دافعه سایه زنی
Shading Repulsor Particles
-
متحرک کردن صدای ذرات دافعه
Animating Repulsor Particle Noise
-
ذخیره سازی داده های شبیه سازی برای چند قطره چکان
Caching Simulation Data for Multiple Emitters
مفاهیم پایه روشنایی و رندر
Basic Lighting and Rendering Concepts
-
درک انواع اساسی نور
Understanding Basic Light Types
-
کنترل رنگ و شدت نور
Controlling Light Color and Intensity
-
تنظیم ظاهر و کیفیت سایه ها
Adjusting the Look and Quality of Shadows
-
تنظیم آمار رندر اشیا Maya مایا
Adjusting Render Stats of Maya Objects
نورپردازی و نمایش صحنه هواپیمای بدون سرنشین
Lighting and Rendering the Drone Scene
-
ایجاد و پیکربندی آسمان فیزیکی آرنولد
Creating and Configuring an Arnold Physical Sky
-
ایجاد و ایجاد چراغ های نقطه ای والدین
Creating and Parenting Spot Lights
-
پیکربندی ویژگیهای Spot Light
Configuring Spot Light Attributes
-
تنظیم Render Stats و Ray Visibility
Adjusting Render Stats and Ray Visibility
-
کنترل نمونه برداری و کیفیت رندر
Controlling Sampling and Render Quality
-
پیکربندی تنظیمات خروجی و رندر ترتیب نهایی
Configuring Output Settings and Rendering the Final Sequence
نمایش نظرات