آموزش Unreal Engine 5: One Course Solution For Niagara VFX

Unreal Engine 5: One Course Solution For Niagara VFX

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: استفاده از نیاگارا برای ایجاد VFX خیره کننده و آماده بازی در Unreal Engine 5 با رویکرد گام به گام استفاده متفاوت از امیترها و رندرهای مختلف نیاگارا ایجاد انواع مختلف VFX آماده بازی ایجاد مواد اصلی مختلف برای VFX پاک کردن نویز بافت مستقیماً در Unreal Create چندگانه محیط FX مانند قاصدک، باران، سقوط آب و غیره ایجاد FX هجومی مانند ضربه انرژی، برخورد رعد و برق و پرتابه ایجاد ماژول های سفارشی برای رفتار ذرات سفارشی استفاده از طرح اولیه برای برنامه ریزی رفتار VFX استفاده از ماژول نیاگارا سفارشی برای ایجاد تجزیه کاراکتر مفاهیم اساسی در پشت پارامترهای نیاگارا/namespaces/function/dynamic input پیش نیازها: برای نیاگارا نیازی به دانش نیست، همه چیز از ابتدا انجام خواهد شد.

به راه حل تک دوره ای موتور 5 غیرواقعی خود برای Niagara VFX خوش آمدید، در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد انواع VFX مانند Portal FX، Rain FX، Projectile FX، Energy Strike، از هم گسیختگی کاراکترها و موارد دیگر را یاد خواهید گرفت. بیشتر. و ما از پایه شروع می کنیم.


در بخش اول، با ایجاد قاصدک FX و شعله‌انداز، همه چیزهای اساسی را که باید در مورد نیاگارا برای ایجاد VFX مختلف بدانید، یاد خواهید گرفت. ما ابتدا مراحل مختلف امیتر را در داخل نیاگارا پوشش می دهیم، سپس شروع به استفاده از رندر اسپرایت می کنیم تا به ما کمک کند تا با ماژول های مختلف نیاگارا بیشتر آشنا شویم.


با تمام دانش و مهارت‌هایی که داریم، در بخش دوم، انواع مختلف VFX مانند پورتال FX، ضربه ضربه‌ای FX، پروانه FX، حمله مترور، حمله لیزری، ضربه انرژی، و پرتابه FX مانند تیغه را ایجاد می‌کنیم. شمشیر بریده و پرواز ما با پورتال FX شروع می کنیم و شروع به اصلاح مواد اصلی خود می کنیم که در بخش آخر ایجاد شده اند تا از ویژگی های بیشتر VFX پشتیبانی کنند. سپس، ما از طرح اولیه برای ایجاد یک اسپاونر VFX استفاده می کنیم و از آن برای ایجاد این سطح ضربه ای ضربه ای و بدنه ضربه ای FX استفاده می کنیم. پس از آن، ما در مورد 3 حالت مهمی که یک VFX باید داشته باشد تا با ایجاد این حمله شهاب‌سنگ کامل شود، صحبت خواهیم کرد. پس از آن، ما وارد مخلوط‌کن می‌شویم و یک شبکه پرتابه برای نیاگارای خود ایجاد می‌کنیم و از طرح اولیه برای کمک به ما در ایجاد شمشیر بریده تیغه و پرنده استفاده می‌کنیم.


در بخش سوم، نحوه ایجاد follow the leader FX، rain FX، waterfall FX، جلوه های حل کننده متفاوت برای بافت، مش استاتیک و مش اسکلتی را یاد خواهید گرفت. ما با تمام مفاهیم اولیه ای که باید برای ایجاد یک ماژول نیاگارا سفارشی بدانید شروع می کنیم، سپس با دانش در مورد پارامتر نیاگارا، فضاهای نام، این را به دنبال رهبر FX ایجاد خواهیم کرد. سپس با کمی ریاضی بردار و مقداری محاسبه در ماژول های سفارشی خودمان، نسخه پیشرفته تری از آن را ایجاد می کنیم. سپس، با همه چیزهایی که آموخته ایم، به نحوه ایجاد Rain FX، Waterfall FX و حل کردن FX برای بافت، مش استاتیک و ترکیب آنها با میدان فاصله نگاه خواهیم کرد تا به ما در ایجاد از هم گسیختگی کاراکترهای پویا کمک کند.


این جامع ترین دوره آموزشی Niagara VFX خواهد بود که تا به حال به صورت آنلاین پیدا می کنید، و پس از اتمام آن، باید بتوانید هر نوع VFX را که دوست دارید به تنهایی ایجاد کنید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی دوره Course Intro

  • Niagara VFX شامل چه چیزی است؟ What Consists Of A Niagara VFX?

  • نکات مهم قبل از شروع Important Notes Before You Start

  • یک پروژه VFX ایجاد کنید Create A VFX Project

  • چگونه می توان کمک گرفت؟ How To Get Help?

نیاگارا بیسیک Niagara Basic

  • نمای کلی بخش پایه نیاگارا Niagara Basic Section Overview

  • اولین امیتر First Emitter

  • مرحله امیتر Emitter Stage

  • جن متحرک ساده Simple Moving Sprite

  • مکان شکل Shape Location

  • نیروها Forces

  • GPU Sprite GPU Sprite

  • اولین ماده VFX First VFX Material

  • چالش بخش: ایجاد قاصدک شناور Section Challenge: Create Floating Dandeline

  • وظیفه اشتراک گذاری: قاصدک FX خود را به اشتراک بگذارید Share Task: Share Your Dandelion FX

  • در صورتی که نتوانید پک تکسچر آتش را پیدا کنید... In case you can't find the fire texture pack...

  • انیمیشن زیر UV Sub UV Animation

  • Start Of Flame Thrower: ایجاد شعله اصلی Start Of Flame Thrower: Create The Main Flame

  • دود برای شعله انداز Smoke For Flame Thrower

  • چالش بخش: شعله آبی و اخگر Section Challenge: Blue Flame And Ember

  • ایجاد اعوجاج حرارتی Create Heat Distortion

  • End Of Flame Thrower: Recap End Of Flame Thrower: Recap

  • وظیفه اشتراک گذاری: شعله افکن خود را به اشتراک بگذارید Share Task: Share Your Flame Thrower

  • رندر مش Mesh Renderer

  • مش سفارشی Custom Mesh

  • بافت پخت در غیر واقعی Baking Texture In Unreal

  • ترسیم مواد برای رندر هدف Draw Material To Render Target

  • رندر روبان Ribbon Renderer

  • تجدید کننده مواد: دستکاری UV Material Refresher: UV Manipulation

  • Pan Distort Material ایجاد کنید Create Pan Distort Material

  • ایجاد نویز پرلین Create Perlin Noise

  • تنوع از Voronoi Noise Variation From Voronoi Noise

  • وظیفه اشتراک گذاری: بافت نویز خود را به اشتراک بگذارید Share Task: Share Your Noise Texture

  • بخش Warp Up Section Warp Up

Niagara Skill VFX Niagara Skill VFX

  • نمای کلی بخش VFX مهارت نیاگارا Niagara Skill VFX Section Overview

  • اتاق دمو را راه اندازی کنید Set Up The Demo Room

  • شروع پورتال FX: طرح کلی پورتال را ایجاد کنید Start Of Portall FX: Create The Outline Of Portal

  • Depth Fade و SubUV انیمیشن Depth Fade And SubUV Animation

  • ذرات در حال چرخش مرکز Center Rotating Particles

  • الگوهای چرخشی مرکز Center Rotating Patterns

  • اثر متریال با رندر مش Material Effect With Mesh Renderer

  • پایان پورتال FX: جزئیات پس‌زمینه و خرابی‌ها End Of Portal FX: Background Details And Debris

  • الگوی مرکز گمشده را برطرف کنید Fix The Missing Center Pattern

  • Start Of Hit Impact: ایجاد VFX Spawner Start Of Hit Impact: Create VFX Spawner

  • ضربه سطح ضربه Hit Impact Surface

  • End Of Hit Impact: Section Challenge1 - Hit Impact Body End Of Hit Impact: Section Challenge1 - Hit Impact Body

  • بخش چالش 2: پروانه FX Section Challenge2: Butterfly FX

  • اشتراک گذاری وظیفه: آنچه را که ایجاد کرده اید به اشتراک بگذارید Share Task: Share What You Created

  • شروع حمله شهاب سنگ: پیش بینی برای حمله شهاب سنگ Start Of Meteor Attack: Anticipation For Meteor Attack

  • مش پوسته شهاب سنگ Meteor Shell Mesh

  • Shell FX را ایجاد کنید Create Shell FX

  • اوج برای حمله شهاب سنگ Climax For Meteor Attack

  • End Of Meteor Attack: Dissipation For Meteor Attack End Of Meteor Attack: Dissipation For Meteor Attack

  • شروع حمله لیزری: ایجاد مش لیزر Start Of Laser Attack: Create Laser Mesh

  • هسته لیزری ایجاد کنید Create Laser Core

  • پوسته لیزری Laser Shell

  • الگوی آتش لیزری Laser Fire Pattern

  • پایان حمله لیزری: ذرات تزئینی End Of Laser Attack: Decoration Particles

  • Start Of Energy Strike: Custom Sprite Alignment Start Of Energy Strike: Custom Sprite Alignment

  • رویداد مکان Location Event

  • روتاتور سفارشی Custom Rotator

  • پارامترهای دینامیک Dynamic Paramaters

  • بخش چالش 3: عناصر بیشتر برای اوج Section Challenge3: More Elements For Climax

  • بخش چالش 4: سیلندر FX Section Challenge4: Cylinder FX

  • پایان اعتصاب انرژی: اتلاف End Of Energy Strike: Dissipation

  • اشتراک گذاری وظیفه: اعتصاب انرژی خود را به اشتراک بگذارید Share Task: Share Your Energy Strike

  • Start Of Projectile FX: Blade Slash Mesh Start Of Projectile FX: Blade Slash Mesh

  • گرادیان خطی Linear Gradient

  • استاد پرتابه BP BP Projectile Master

  • پرتابه VFX Spawner Projectile VFX Spawner

  • تغییرات تیغه بریده Blade Slash Variations

  • ذرات را دنبال می کنند Following Particles

  • ذرات زمینی Ground Particles

  • بخش چالش 4: پوزه و ضربه ضربه VFX Section Challenge4: Muzzle And Hit Impact VFX

  • End Of Projectile FX: مش های مختلف VFX End Of Projectile FX: Different VFX Meshes

  • بخش جمع بندی Section Wrap Up

  • چالش اختیاری: VFX خود را ایجاد کنید Optional Challenge: Create Your Own VFX

ماژول سفارشی نیاگارا VFX Custom Niagara Module VFX

  • نمای کلی بخش VFX ماژول سفارشی نیاگارا Custom Niagara Module VFX Section Overview

  • ماژول سفارشی نیاگارا 101 Custom Niagara Module 101

  • ویژگی های خواننده Attributes Reader

  • The Leader Advanced را دنبال کنید Follow The Leader Advanced

  • Start Of Rain FX: Fresnel Start Of Rain FX: Fresnel

  • Liquid Master Dyn Param Liquid Master Dyn Param

  • قطرات اصلی باران Main Rain Drops

  • ایجاد رویداد برخورد Generate Collision Event

  • چالش بخش: باران بزرگ Section Challenge: Rain Splash Large

  • امواج Ripples

  • Collision Normal را بررسی کنید Check Collision Normal

  • End Of Rain FX: Niagara Enums سفارشی End Of Rain FX: Custom Niagara Enums

  • وظیفه اشتراک گذاری: Rain FX خود را به اشتراک بگذارید Share Task: Share Your Rain FX

  • Start Of Waterfall FX: Waterfall Mesh Start Of Waterfall FX: Waterfall Mesh

  • مواد اصلی برای آبشار Master Material For Waterfall

  • شکست آبشار Waterfall Refraction

  • کاستیک آبشار Waterfall Caustics

  • سقوط آب Falling Water

  • End Of Waterfall FX: Waterfall Splashes End Of Waterfall FX: Waterfall Splashes

  • اشتراک گذاری وظیفه: آبشار خود را به اشتراک بگذارید Share Task: Share Your Waterfall

  • از نیاگارا برای نمونه برداری از بافت ها استفاده کنید Use Niagara To Sample Textures

  • Start Of Dissolving Static Mesh: Static Mesh Location Start Of Dissolving Static Mesh: Static Mesh Location

  • End Of Dissolving Static Mesh: Particle Color For Dissolving End Of Dissolving Static Mesh: Particle Color For Dissolving

  • Start Of Character Disintegration: Mesh Reproduction Sprites Start Of Character Disintegration: Mesh Reproduction Sprites

  • ویژگی های ذرات Lerp Lerp Particle Attributes

  • میدان های فاصله Distance Fields

  • از فیلدهای فاصله برای حل کردن استفاده کنید Use Distance Fields For Dissolving

  • مواد ماشه ای که توسط BP حل می شود Trigger Material Dissolve By BP

  • ذرات FX برای انحلال Particle FX For Dissolving

  • مواد حل کننده نویز Noise Dissolve Material

  • پایان از هم پاشیدگی کاراکتر: مواد حلال نویز را اعمال کنید End Of Character Disintegration: Apply Noise Dissolve Material

  • کاراکتر مش را بازیابی کنید Restore The Character Mesh

  • چالش اختیاری: Particle FX برای بازیابی مش کاراکتر Optional Challenge: Particle FX For Restoring Character Mesh

  • بخش جمع بندی Section Wrap Up

تبریک می گویم Congratulations

  • از اینجا به کجا برویم Where to go from here

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Unreal Engine 5: One Course Solution For Niagara VFX
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
17.5 hours
112
Udemy (یودمی) udemy-small
04 خرداد 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
3,116
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Vince Petrelli Vince Petrelli

برنامه نویس/هنرمند سه بعدی

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.