آموزش یادگیری ++C

Learning C++

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: C++ یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در تمام دوران است. همچنین یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. در این دوره، عناصر اصلی این زبان برنامه نویسی شی گرا را که دنیا را به حرکت در می آورد، بیاموزید. مدرس Eduardo Corpeño با تنظیم محیط توسعه و معرفی عناصر اساسی برنامه نویسی شی گرا شروع می کند. ادواردو انواع داده‌ها مانند متغیرها، عبارات، تخصیص‌ها، ثابت‌ها و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. او ساختارها، کلاس ها، اشاره گرها، بردارها و غیره را توضیح می دهد. ادواردو پس از گذر از فرآیند جریان کنترل و انواع عملکردهای مفید، اطلاعات دقیقی را در مورد باز کردن و کار با فایل ها به پایان می رساند.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • با C++ شروع به کار کنید Get up and running with C++

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

  • استفاده از فایل های تمرین در GitHub Using the exercise files on GitHub

1. شروع به کار 1. Getting Started

  • راه حل: تعامل کنسول Solution: Console interaction

  • ایجاد یک برنامه ساده در C++ Creating a simple program in C++

  • عناصر برنامه نویسی شی گرا Elements of object-oriented programming

  • چالش: تعامل کنسول Challenge: Console interaction

2. انواع داده ها 2. Data Types

  • ثابت ها Constants

  • رشته های Strings

  • انواع داده های پایه Basic data types

  • آرایه ها Arrays

  • استفاده از متغیرها Using variables

  • نمونه های ریخته گری را تایپ کنید Type casting examples

  • متغیرها Variables

  • استنتاج را با خودکار تایپ کنید Type inference with auto

  • شمارش ها Enumerations

  • راه حل: میانگین را محاسبه کنید Solution: Calculate an average

  • دستورالعمل های پیش پردازنده Preprocessor directives

  • ریخته گری نوع Type casting

  • چالش: میانگین را محاسبه کنید Challenge: Calculate an average

  • عبارات، تکالیف و عملیات Expressions, assignments, and operations

3. ساختارها، کلاس ها و اشاره گرها 3. Structures, Classes, and Pointers

  • بردارها Vectors

  • چالش: چند کلاس ایجاد کنید Challenge: Create some classes

  • منابع References

  • فایل های هدر و پیاده سازی Header and implementation files

  • استفاده از اشیاء با اشاره گر Using objects with pointers

  • با استفاده از کلاس ها Using classes

  • استفاده از چندین فایل منبع Using several source files

  • استفاده از اشیاء با بردار Using objects with vectors

  • سازه های Structures

  • اشاره گرها Pointers

  • کلاس ها Classes

  • راه حل: چند کلاس ایجاد کنید Solution: Create some classes

4. کنترل جریان 4. Control Flow

  • در حالی که حلقه ها While loops

  • تغییر بیانیه ها Switch statements

  • چالش: معدل را از یک بردار محاسبه کنید Challenge: Calculate GPA from a vector

  • برای حلقه ها For loops

  • راه حل: معدل را از یک بردار محاسبه کنید Solution: Calculate GPA from a vector

  • اگر اظهارات If statements

5. توابع 5. Functions

  • راه حل: یک تابع گزارش کارت ایجاد کنید Solution: Create a report card function

  • پارامترهای تابع Function parameters

  • با استفاده از توابع Using functions

  • ایجاد توابع Creating functions

  • چالش: ایجاد یک عملکرد کارت گزارش Challenge: Create a report card function

6. ورودی/خروجی فایل 6. File I/O

  • باز کردن یک فایل متنی برای خواندن Opening a text file for reading

  • چالش: برای کار با فایل ها ارتقا دهید Challenge: Upgrade to work with files

  • یک فایل متنی برای نوشتن باز کنید Open a text file for writing

  • راه حل: برای کار با فایل ها ارتقا دهید Solution: Upgrade to work with files

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری ++C
جزییات دوره
3h 11m
49
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
879
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eduardo Corpeño Eduardo Corpeño

مهندس برق، برنامه نویس کامپیوتر و معلم بیش از 15 سال

ادواردو کورپنو بیش از 15 سال مهندس برق، برنامه نویس کامپیوتر و معلم بوده است.

ادواردو فارغ التحصیل مفتخر از برنامه کارشناسی ارشد آنلاین علوم کامپیوتر از گرجستان تک است. او بیش از 20 دوره آنلاین با موضوعاتی مانند میکروکنترلرها، سیستم های جاسازی شده و حل مسائل مهندسی منتشر کرده است. در دانشگاه گالیله، شهر گواتمالا، او موضوعات مختلفی از جمله نظریه مدارهای الکتریکی، معماری کامپیوتر، میکروکنترلرها و طراحی برد مدار چاپی را تدریس می کند. ادواردو به همراه برخی از همکارانش، یکی از اولین MOOC ها را در سال 2013 به زبان اسپانیایی ایجاد کرد - مقدمه ای بر Raspberry Pi - و بعداً توسط دیوید پترسون و اندرو واترمن، برنده جایزه تورینگ، "The RISC-V Reader: An Open Architecture Atlas" را به اسپانیایی ترجمه کرد. .

C++