آموزش یک Speedster کلاسیک با بلندر بسازید

Create a Classic Speedster with Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره ما فقط از نرم افزار رایگان و منبع باز برای ایجاد یک Speedster Kissel "Gold Bug" 1925 استفاده خواهیم کرد. این خودروی لوکس ستارگان در زمان خود بود که متعلق به آملیا ارهارت، گرتا گاربو و آل جولسون بود. از 35000 خودروی تولید شده، تنها 150 دستگاه از آنها هنوز موجود است. اما ما قصد داریم با استفاده از Blender و Krita یکی دیگر بسازیم.

ما با ابزارهای مدل‌سازی اساسی Blender شروع می‌کنیم و شکل‌های اولیه ماشین را ایجاد می‌کنیم. و با پیشرفت ما، با ابزارهای پیشرفته تر و تکنیک های مدل سازی سطوح سخت آشنا می شوید. پس از تکمیل مدل سازی، ما شروع به اختصاص مواد و افزودن بافت به صندلی های چرمی و فرمان چوبی می کنیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Krita برای اضافه کردن متن به یک شی استفاده کنید و حتی ابزار متن سه بعدی Blender را امتحان کنید. در نهایت، ما چراغ‌ها را برای صحنه خود تنظیم می‌کنیم و تصاویر نهایی خود را ارائه می‌کنیم.

اگر به ایجاد وسایل نقلیه علاقه مند هستید و می خواهید یک پروژه جامع برای یادگیری Blender داشته باشید، این دوره برای شما مناسب است. این نوع صحنه برای ایجاد مهارت های شما و به دست آوردن بینش ارزشمند در مورد سازماندهی و مدیریت یک پروژه پیچیده عالی است.

پس بیایید شروع کنیم! به من بپیوندید تا "یک Speedster کلاسیک با بلندر ایجاد کنید."

برای پروژه کلاس می توانید هر وسیله نقلیه ای را که دوست دارید ایجاد کنید. می توانید از تصاویر مرجع خود برای وارد کردن به بلندر استفاده کنید. اما اگر این اولین تلاش شما برای ایجاد یک وسیله نقلیه واقعی در بلندر است، پیشنهاد می کنم تصاویر ارائه شده را دنبال کنید تا پروژه شما شبیه پروژه من باشد. سپس این فرآیند را دوباره با صحنه خود امتحان کنید.

پروژه کلاس خود را در این مراحل آسان تکمیل کنید:

  1. از طریق یک درس ویدیویی تماشا کنید
  2. روند نشان داده شده در ویدیو را تکرار کنید (و کار خود را ذخیره کنید)
  3. به ویدیوی بعدی بروید
  4. پس از اتمام دوره، صحنه رندر شده خود را در پروژه کلاس خود ارسال کنید

فرایند مدلسازی و رندر کردن یک صحنه سه بعدی مراحل زیادی دارد. اما هرچه تعداد دفعات بیشتری این کار را انجام دهید، سریع‌تر و آسان‌تر می‌شود.

در حین حرکت، می توانید تصاویر و اسکرین شات های پیشرفت خود را پست کنید. دیدن کار شما می تواند برای دیگران الهام بخش باشد.

و مهمتر از همه، از آن لذت ببرید! من مشتاقانه منتظر دیدن پروژه تمام شده شما هستم! :)


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مدل سازی چراغ های جلو Modeling the Headlights

  • ادامه تاپ قابل تبدیل Continuing the Convertible Top

  • اصلاح یک قدم و بستن گلگیر عقب Tweaking a Steps and Closing the Rear Fender

  • اتمام چرخ فرمان Finishing the Steering Wheel

  • مدل سازی بریس ستون فرمان Modeling the Steering Column Brace

  • بافت فرش داخلی Texturing the Interior Carpet

  • بستن شکل تنه Closing Off the Trunk Shape

  • بافت آرم گریل و جلو Texturing the Grill and Front Logo

  • ایجاد تصاویر پس زمینه در Krita Creating Background Images in Krita

  • دو راه برای آینه کردن اشیاء Two Ways to Mirror Objects

  • اتصال پانل های بدنه Connecting the Body Panels

  • استفاده از Booleans برای ایجاد Trunk Using Booleans to Create the Trunk

  • اتمام چراغ عقب Finishing the Rear Light

  • جهت گیری چهره و ابزار مسیر Face Orientation and the Path Tool

  • معرفی Introduction

  • افزودن جزئیات به سپر جلو Adding Detail to the Front Bumper

  • ادامه مواد برای نمای بیرونی Continuing the Materials for the Exterior

  • الحاق و تنظیم کیف گلف Appending and Setting Up the Golf Bag

  • شروع گریل جلو Beginning the Front Grill

  • بافت چراغ های جلو Texturing the Headlights

  • اتمام شیشه جلو Finishing the Windshield

  • ادامه خط بدن Continuing the Line of the Body

  • افزودن متن به سوئیچ نور (فرایند 2) Adding Text to the Light Switch (process 2)

  • شروع چرخ ها Beginning the Wheels

  • افزودن بافت چوبی به فرمان Adding Wood Texture to the Steering Wheel

  • مدل سازی جزئیات بیشتر جلو Modeling More Front Details

  • اتمام آج تایر Finishing the Tire Treads

  • با استفاده از ابزار متنی Blender Using Blender's Text Tool

  • افزودن متن به داش (فرآیند 1) Adding Text to the Dash (process 1)

  • شروع به مسدود کردن در اشکال Beginning to Block in Shapes

  • ایجاد جیب و دستگیره درب داخلی Creating the Interior Door Pockets and Handles

  • شروع تاپ قابل تبدیل Beginning the Convertible Top

  • شروع یک تایر و رینگ Beginning a Tire and Rim

  • ایجاد قطعات اتصال دهنده برای چراغ ها Creating the Connecting Pieces for the Lights

  • حالت های جهانی و محلی و شی و ویرایش Global and Local and Object and Edit Modes

  • شروع چرخ فرمان Beginning the Steering Wheel

  • شروع قاب شیشه جلو Beginning the Windshield Frame

  • تمیز کردن پانل های بدن Cleaning up the Body Panels

  • ادامه پانل های داخلی Continuing the Interior Panels

  • ادامه پشت ماشین Continuing the Back of the Car

  • اتصال چراغ عقب به خودرو Connecting the Rear Light to the Car

  • مسدود کردن در اشکال هود Blocking in the Shapes of the Hood

  • افزودن جزئیات به داشبورد Adding Details to the Dashboard

  • تخصیص بافت ها با Node Wrangler Assigning Textures with the Node Wrangler

  • در ادامه با Spokes Continuing with the Spokes

  • پر کردن پشت چرخ ها Filling in Behind the Wheels

  • تنظیم صندلی ها و ایجاد لولاهای در Adjusting the Seats and Creating the Door Hinges

  • مدل سازی زیور هود Modeling the Hood Ornament

  • مدلسازی دریچه های موتور Modeling the Engine Vents

  • کار بر روی جزئیات جلو Working on the Front Details

  • قرار دادن اجسام پشت چرخ ها Placing the Objects Behind the Wheels

  • عمق میدان و رندر نهایی Depth of Field and Final Render

  • تکمیل صندوق عقب و عقب خودرو Finishing the Trunk and Rear of Car

  • اضافه کردن بافت به پنل سنج Adding Textures to the Gauges Panel

  • شروع تخصیص مواد Beginning to Assign Materials

  • ایجاد گلگیرهای عقب Creating the Rear Fenders

  • ایجاد یک مرحله جانبی Creating a Side Step

  • مسدود کردن در صندلی ها Blocking in the Seats

  • ایجاد یک رندر آزمایشی Creating a Test Render

  • شروع ضربه گیرها Beginning the Bumpers

  • ایجاد دستگیره درب خارجی Creating the Exterior Door Handle

  • مدل سازی چراغ های راهنما و دریچه Modeling the Turn Signals and Vent

  • مدل سازی آینه عقب Modeling the Rearview Mirror

  • اتمام مراحل جانبی Finishing the Side Steps

  • ایجاد برش با ابزار Curve Creating Trim with the Curve Tool

  • تکمیل نمای بیرونی و آغاز فضای داخلی Finishing the Exterior and Beginning the Interior

  • مدل سازی پنل داخلی صندلی عقب Modeling the Interior Panel of the Rear Seat

  • مدلسازی ناحیه تنه Modeling the Trunk Area

  • سازماندهی صحنه Organizing the Scene

  • اتصال گلگیر به شاسی Connecting the Fender to the Chassis

  • قطعات اتصال برای ضربه گیرها Connection Pieces for the Bumpers

  • تکمیل سخت افزار چراغ جلو Finishing the Headlight Hardware

  • نتیجه Conclusion

  • اتصال سپر جلو به شاسی Connecting the Front Bumper to the Chassis

  • افزودن جزئیات به صندلی ها Adding Detail to the Seats

  • ایجاد لوگوی چرخ Creating the Wheel Logo Plate

  • شروع داشبورد Beginning the Dashboard

  • سازماندهی صحنه و آغاز فضای داخلی Organizing the Scene and Beginning the Interior

  • مدل سازی پنل سنج Modeling the Gauges Panel

  • تکمیل زینت هود و تمیز کردن هود Finishing the Hood Ornament and Cleaning Up the Hood

  • استفاده از بافت ها در علائم راهنما Applying Textures to the Turn Signals

  • تنظیم تصاویر پس زمینه در بلندر Setting Up Background Images in Blender

  • در حال اتمام گریل Finishing the Grill

  • اضافه کردن چندین ماده به یک شی Adding Multiple Materials to an Object

  • اضافه کردن قطعات به پشت ماشین Adding Pieces to the Back of the Car

  • مدل سازی تعویض دنده Modeling the Gear Shift

  • مدل سازی چراغ عقب Modeling the Rear Light

  • شروع آج تایر Beginning the Tire Treads

  • ایجاد ردیف اول اسپک ها Creating the First Row of Spokes

  • انجام مجدد تنه با مش صاف Redoing the Trunk with a Smoothing Mesh

  • مدل سازی پانل های درب داخلی Modeling the Interior Door Panels

  • اتمام اسپک ها Finishing the Spokes

  • ایجاد تسمه درب داخلی Creating the Interior Door Straps

نمایش نظرات

آموزش یک Speedster کلاسیک با بلندر بسازید
جزییات دوره
13h 35m
93
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
27
- از 5
دارد
دارد
دارد
Darrin Lile
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Darrin Lile Darrin Lile

مدرس معتبر Blender Foundation