آموزش اصول مایعات مایعات

Maya Fluid Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: مایا یک نرم افزار جلوه های بصری است که دارای فناوری پویای سیال برای ایجاد نتایج عالی است. این دوره اصول اساسی را به شما آموزش می دهد تا در ایجاد یک منحنی یادگیری خوب برای تسلط بر مایعات مایا به شما کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017. این دوره بخشی از موارد زیر است: Maya: Dynamics Core Skills Path همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره یکم 13 ثانیه درک مفاهیم دینامیک سیالات 50 متر 14 ثانیه ایجاد مایعات مایع 1 ساعت و 3 دقیقه و 16 ثانیه درک ظروف مایع با توجه به تراکم 35 متر مکعب مطالعه سرعت و تلاطم 26 متر 53s درک دما 29m 32s درک سوخت 34 متر 54 ایجاد حافظه پنهان مایع 19 متر 53s ارائه مایعات 31m 22s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

درک مفاهیم دینامیک سیالات Understanding the Concepts of Fluid Dynamics

  • درک مفاهیم دینامیک سیالات Understanding the Concepts of Fluid Dynamics

  • نظریه سیالات و مایعات مایعات Fluid Theory and Maya Fluid Solver

  • مطالعه ظرف مایعات و وکسل Fluid Container and Voxel Study

  • انواع ساطع کننده مایعات Fluid Emitter Types

  • تراکم ظرف مایع Fluid Container-density

  • مایع ظرف دمای Fluid Container-temperature

  • سرعت و آشفتگی کانتینر مایعات Fluid Container-velocity and Turbulence

  • ظرف مایع - سوخت Fluid Container-fuel

ایجاد مایعات مایع Creating Fluid Emitters

  • ایجاد مایعات مایع Creating Fluid Emitters

  • انتشار مایعات از انتشار دهنده های Omni (Point) Emitting Fluids from Omni (Point) Emitters

  • انتشار مایعات از انتشار دهنده های حجم Emitting Fluids from Volume Emitters

  • انتشار مایعات از هندسه اولیه Emitting Fluids from Geometry Primitives

  • انتشار مایعات از Texture Maps Emitting Fluids from Texture Maps

  • انتشار مایعات از ذرات Emitting Fluids from Particles

  • انتشار مایعات از منحنی Emitting Fluids from Curve

درک ظروف مایع با توجه به تراکم Understanding the Fluid Containers with Respect to Density

  • درک ظرف مایع با توجه به تراکم Understanding the Fluid Container's with Respect to Density

  • مسدود کردن ظرف و سیال مایع Blocking out the Fluid Container and Emitter

  • افزودن خصوصیات تراکم Adding Density Properties

  • بهبود سایه زدن به دود Wispy Improving the Shading of Wispy Smoke

  • معرفی نیروهای خارجی برای تعریف مجدد شبیه سازی ها Introducing External Forces to Redefine Simulations

مطالعه سرعت و تلاطم Studying Velocity and Turbulence

  • مطالعه سرعت و تلاطم Studying Velocity and Turbulence

  • ایجاد یک امیتر سطحی Creating a Surface Emitter

  • جلوگیری از تراکم دود Blocking out the Smoke Density

  • اصلاح سرعت و تلاطم Modifying the Velocity and Turbulence

  • بحث درباره Playblast of Smoke Discussing the Playblast of Smoke

درک دما Understanding the Temperature

  • مسدود کردن ظرف مایع Blocking out the Fluid Container

  • تعریف چگالی و سرعت Defining the Density and Velocity

  • تغییر دما Modifying the Temperature

  • سایه و تغییر آتش Shading and Modifying the Fire

درک سوخت Understanding the Fuel

  • مسدود کردن ظرف مایع Blocking out the Fluid Container

  • اصلاح چگالی ، سرعت و تلاطم Modifying the Density, Velocity, and Turbulence

  • تعریف دما Defining the Temperature

  • تعریف خصوصیات سوخت Defining the Fuel Attributes

  • اصلاح انفجار کلی و سایه زنی Modifying Overall Explosion and Shading

ایجاد حافظه پنهان مایع Creating the Cache of Fluid

  • تعریف حافظه پنهان Defining the Meaning Cache

  • ایجاد فرآیند حافظه پنهان Creating the Process of Cache

  • یادگیری تکنیک های مایعات حرکت آهسته Learning the Techniques of Slow Motion Fluids

  • کاوش در ویژگی های گره حافظه نهان Exploring Attributes of Cache Node

ارائه مایعات Rendering the Fluids

  • ارائه مایعات Rendering the Fluids

  • ارائه آتش Rendering the Fire

  • بهبود نتیجه نهایی با آهنگسازی Improving Final Result with Compositing

  • تنظیم رندر Wispy-smoke Setting Rendering of Wispy-smoke

  • ارائه دود غلیظ Rendering the Thick-smoke

  • ارائه انفجار Rendering the Explosion

نمایش نظرات

آموزش اصول مایعات مایعات
جزییات دوره
4h 52m
45
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
35
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد
Pankaj Malik
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pankaj Malik Pankaj Malik

پانکاج مالک مربی ارشد VFX است. وی هفت سال سابقه آموزش و آموزش دانش آموزان دارد. او دوست دارد اقیانوس دستورات مایا را کشف کند و اخیراً به دنیای مجسمه سازی دیجیتال به روز شده است. او یک هنرمند مدل ساز ، بافت و نورپردازی و یک هنرمند خودآموز پویایی است. او یک Autodesk Certified Professional of Maya و 3ds Max و Adobe Certified Associate در فتوشاپ است. او پنج فیلم کوتاه سه بعدی تجاری و دو فیلم VFX ساخته است. او به اشتراک دانش عالی اعتقاد دارد و همیشه می خواهد محدودیت های خلاقیت خود را از طریق هنر CG خود عبور دهد.