آموزش مجسمه سازی یک هیولای فانتزی در ZBrush و Softimage

Sculpting a Fantasy Monster in ZBrush and Softimage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، نحوه ترسیم یک شخصیت در ZBrush و Softimage و نحوه تبدیل آن به یک مجسمه با جزئیات را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012، ZBrush 4R4. در این آموزش، نحوه ترسیم یک کاراکتر در ZBrush و Softimage و نحوه تبدیل آن به یک مجسمه دقیق را خواهیم آموخت. هدف از این آموزش این است که به شما نشان دهد چگونه از Softimage و ZBrush به عنوان برنامه های طراحی سه بعدی استفاده کنید. همچنین، ما می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه از ویژگی های جدید مانند DynaMesh و ICE برای تکمیل مفهوم سه بعدی یک شخصیت اسطوره ای استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012، ZBrush 4R4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی یک هیولای فانتزی در ZBrush و Softimage Sculpting a Fantasy Monster in ZBrush and Softimage

  • مش و ژست شخصیت پایه Base Character Mesh and Posing

  • ذخیره و یادآوری پوزها Storing and Recalling Poses

  • اولین قدم های موی مار First Steps of the Snake Hair

  • چند قدم دیگر روی مو A Few More Steps on the Hair

  • ایجاد زره سینه Creating the Chest Armor

  • کار روی پارچه Working on the Cloth

  • پالایش پارچه Refining the Cloth

  • ایجاد زره سینه Creating the Chest Armor

  • تمام کردن پارچه Finishing the Cloth

  • ساختن سر مار Making the Snake Head

  • چسباندن مارها به مو Attaching the Snakes to the Hair

  • بهینه سازی صحنه Optimizing the Scene

  • شروع از تیر و کمان Starting on the Bow and Arrow

  • ساخت ستون باستانی Building the Ancient Column

  • جزئیات مجسمه مو Detailing the Hair Sculpt

  • جزئیات زره سینه Detailing the Chest Armor

  • اضافه کردن مارها به زره Adding Snakes to the Armor

  • آسیب رساندن به ستون ها Damaging the Columns

  • آب و هوای ستون ها مجسمه سازی Weathering the Columns Sculpt

  • ساختن پلتفرم Building the Platform

  • تزئین و پیری پلت فرم Decorating and Aging the Platform

  • اتمام تیر و کمان Finishing the Bow and Arrow

  • شکل دادن به مجسمه بدن Shaping the Sculpt of the Body

  • اصلاح مجسمه بدن Refining the Body Sculpt

  • ایجاد بازوی چپ Creating the Left Arm

  • پالایش عضلات Refining the Muscles

  • شکل دادن به باسن و معده Shaping the Hips and Stomach

  • ایجاد دست چپ Creating Left Hand

  • ایجاد دست راست Creating Right Hand

  • شروع کار روی سر Starting Work on the Head

  • اتمام سر Finishing the Head

  • اضافه کردن آخرین لمس Adding the Final Touches

  • آخرین ترفندها و نتیجه گیری Last Tweaks and Conclusion

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی یک هیولای فانتزی در ZBrush و Softimage
جزییات دوره
7h 34m
34
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Szabolcs Matefy Szabolcs Matefy

Szabolcs Matefy همیشه به هنر علاقه مند بود. با این حال، علاقه او به کامپیوتر باعث شد تا در دهه 90 به یک متخصص فناوری اطلاعات تبدیل شود. او بعداً علاقه خود را به رایانه و گرافیک ترکیب کرد و پس از ترک سمت مدیر فناوری اطلاعات خود به یک هنرمند رایانه تبدیل شد. او که یک هنرمند خودآموخته بود، هر آنچه را که از کامپیوتر می توانست از کتاب آموخت. برنامه های انتخابی او ZBrush و Softimage هستند و در حال حاضر او هنرمند ارشد شخصیت در استودیو Crytek Budapest است.