ویکتور کم در صنعت بازی در چندین نقش کار کرده است. او مستقیماً از مدرسه به عنوان یک طراح سطح در سری Electronic Arts for the Need for Speed شروع به کار کرد و در آنجا یاد گرفت که چه چیزی برای ساختن جهان با در نظر گرفتن طراحی و گیم پلی در نظر گرفته شده است. او سپس به عضویت تیم United Front Games در ساخت دنیای وسیع سگهای خواب در جایی که به آرامی به قلمرو هنر محیطی تغییر مکان داد ، قرار گرفت. در کنار او ، او قادر به کسب مهارت های فنی مانند استفاده از MAXscript و شبکه های سایه بان بود. او علاقه خود را به توسعه دارایی های با کیفیت بالا با استفاده از Unreal 4 و جدیدترین ابزارهای Substance در طی یک طراحی کوتاه مدت سطح آموزش در مدرسه فیلم ونکوور پیدا کرد. او بسیار با انگیزه و کنجکاو در مورد فناوری است ، همیشه به دنبال راه های سریعتر و کارآمد برای ایجاد هنر با کیفیت بالا است.
نمایش نظرات