آموزش استفاده از شبکه های Shading در Maya 2015

Utilizing Shading Networks in Maya 2015

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: همانطور که به زودی خواهید فهمید ، ارائه بازتاب و انکسار می تواند یک چالش باشد. ما بر روی ساده سازی این فرآیندها و رفع برخی از خطاهای رایجی که هنگام ارائه این موارد با آن روبرو می شوید ، تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015. همانطور که به زودی کشف خواهید کرد ، ارائه بازتاب و شکست می تواند یک چالش باشد. ما بر روی ساده سازی این فرآیندها و رفع برخی از خطاهای رایجی که هنگام ارائه این موارد با آن روبرو می شوید ، تمرکز خواهیم کرد. برای شروع کار ، ما به Hypershade فرو خواهیم رفت و تفاوت بین بافت های 2D و 3D را یاد خواهیم گرفت. در مرحله بعدی ، ما کمی زمان خواهیم برد تا در مورد روند برقراری ارتباط در یک شبکه سایه بان با Hypershade بیاموزیم. از آنجا ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه می توانیم از نقشه های دست انداز و نقشه های جابجایی برای ایجاد جزئیاتی که در صحنه های ما وجود ندارند ، استفاده کنیم. برای جمع بندی همه چیز ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک اثر حجمی مانند مه ارائه دهیم و آن را واقعا خوب نشان دهیم. پس از اتمام این دوره ، با شروع ساخت شبکه های سایه انداز خود در مایا ، دانش محکمی برای ایجاد دانش خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از شبکه های سایه در مایا Utilizing Shading Networks in Maya

  • درک انواع بافت های 2D و 3D در مایا Understanding 2D and 3D Texture Types in Maya

  • ایجاد بافت به عنوان پیش بینی Creating Textures as Projections

  • استفاده از اشیاference مرجع بافت در مایا Utilizing Texture Reference Objects in Maya

  • درک روند ایجاد ارتباطات در Maya├óΓé¼Γäós Hypershade Understanding the Process of Making Connections in Maya├óΓé¼Γäós Hypershade

  • ایجاد Bump Maps در مایا Creating Bump Maps in Maya

  • کار با نقشه های جابجایی در مایا Working with Displacement Maps in Maya

  • استفاده از نقشه های شفافیت در مایا Using Transparency Maps in Maya

  • رفع خطاهای معمول بازتاب در مایا Fixing Common Reflection Errors in Maya

  • رفع خطاهای شکست عادی در مایا Fixing Common Refraction Errors in Maya

  • کار با لایه های لایه ای در مایا Working with Layered Textures in Maya

  • درک Shader های لایه ای در مایا Understanding Layered Shaders in Maya

  • ایجاد شبکه های سایه دو طرفه Creating Double-sided Shading Networks

  • ایجاد سایه زنهای حجمی در مایا Creating Volumetric Shaders in Maya

نمایش نظرات

آموزش استفاده از شبکه های Shading در Maya 2015
جزییات دوره
2h 0m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.