آموزش متحرک سازی چهارپایان در 3ds Max 2012

Animating Quadrupeds in 3ds Max 2012

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max یاد می گیریم که چگونه یک چهارپا را متحرک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2012. در این آموزش 3ds Max، نحوه متحرک سازی چهارپا را یاد خواهیم گرفت. در طول این درس ها، ما یاد می گیریم که چگونه حرکات پیچیده یک چهارپا را به مراحل قابل کنترل تقسیم کنیم تا یک انیمیشن سرگرم کننده و طبیعی بسازیم. قبل از شروع بلاک کردن در انیمیشن، با نگاهی به مرجع شروع می کنیم. پس از آن، یاد می‌گیریم که چگونه به آرامی از مرحله مسدود کردن به پاس پولیش خود منتقل کنیم و در عین حال جریان‌های کاری ضروری را یاد می‌گیریم، مانند تکنیک‌های پیگیری و مدیریت انیمیشن در ویرایشگر Curve 3ds Max. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از عبارات ساده استفاده کنیم تا فریم های کلیدی را به زمان و مقدار دقیق تغییر دهیم، بنابراین بهتر می دانیم که چگونه انیمیشن های چهارپا شبیه به زندگی ایجاد کنیم. در پایان این دوره، شما مهارت هایی را خواهید داشت که به روشی قانع کننده به چهارپای خود زندگی کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

متحرک سازی چهارپایان در 3ds Max 2012 Animating Quadrupeds in 3ds Max 2012

  • شروع در انیمیشن Starting on the Animation

  • مسدود کردن در نقطه اوج گالوپ Blocking in the Peak Point of the Gallop

  • مسدود کردن در وضعیت قبل از موقعیت تماس بعدی Blocking in the Pose Before the Next Contact Position

  • خشن کردن در موقعیت تماس بعدی Roughing in the Next Contact Position

  • خشن کردن در مجموعه بعدی افراط Roughing in the Next Set of Extremes

  • شروع در نیمه آخر مرحله مسدودسازی ما Starting on the Last Half of Our Blocking Stage

  • پایان دادن به افراط Finishing the Extremes

  • صاف کردن انیمیشن و تنظیم آن به چرخه بی نهایت Smoothing the Animation and Setting It to Cycle Infinitely

  • صاف کردن حرکات بالاتنه Smoothing the Movements of the Upper Body

  • نهایی کردن پاها Finalizing the Legs

  • متحرک سازی گردن و سر Animating the Neck and Head

  • اضافه کردن فالو به گوش Adding Follow-through to the Ears

  • متحرک سازی دم Animating the Tail

  • تمیز کردن انیمیشن Cleaning up the Animation

  • ترجمه چرخه رو به جلو Translating the Cycle Forward

نمایش نظرات

آموزش متحرک سازی چهارپایان در 3ds Max 2012
جزییات دوره
2h 16m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.