آموزش طراحی برای طراحان UX

Sketching for UX Designers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

وقتی به طراحی UX فکر می کنید ، احتمالاً به جنبه های دیجیتالی فکر می کنید. اما یکی از مهارت های کلیدی که اغلب در طراحی UX دست کم گرفته می شود ، طراحی دستی است. طرح بندی اغلب می تواند جنبه هایی از ایده های شما را آشکار کند که طرح های شما را جذاب تر می کند و به شما کمک می کند تا ایده های جدید را کشف کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. این دوره با طراح UX ، مت کورال ، برای همه کسانی است که در مهارت های طراحی UX کار می کنند یا علاقه مند هستند. او با اصول اولیه طراحی شروع می کند ، بنابراین نیازی نیست که یک اسکیتر با تجربه باشید یا استعداد هنری خاصی داشته باشید. مت شما را در جریان کار طراحی خود در کار خود راهنمایی می کند ، تکنیک های مختلف ترسیم را تجزیه می کند و دلیل و زمان استفاده از آنها را توضیح می دهد. او همچنین برخی از تمرینات طراحی و طراحی را ارائه می دهد تا بتوانید به تنهایی تمرین کنید. اگر به دنبال باز کردن برخی مهارت های جدید برای گسترش ، الهام بخشیدن و تقویت پروژه های طراحی UX و گردش کار خود هستید ، مقداری قلم و کاغذ بردارید و در این دوره به مت ملحق شوید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • طراحی برای طراحان UX Sketching for UX designers

1. طراحی و طراحی 1. Sketching and Design

  • چرا طرح می زنیم Why we sketch

  • چه موقع ترسیم کنم When to sketch

  • ابزارهایی که به آنها نیاز دارید Tools you'll need

  • ابزارهای دیجیتال Digital tools

  • انتخاب وفاداری مناسب Choosing the right fidelity

2. تکنیک های اساسی 2. Basic Techniques

  • شکستن یک ماکت Breaking down a mockup

  • گرم شدن Warming up

  • شروع به کار با طرح Getting started on the sketch

  • وزن خطوط Line weights

  • طرح بندی انواع Sketching variants

  • جوجه کشی ، متقاطع ، و سایه زدن Hatching, cross-hatching, and shading

  • نشانگرها Markers

  • چالش: طراحی مختصر Challenge: Design brief

  • راه حل: نقد طراحی Solution: Design critique

3. سایر قالب های طرح بندی 3. Other Sketching Formats

  • مثال: ضبط صفحات Example: Capture sheets

  • سه بعدی و پرسپکتیو 3D and perspective

  • جوجه کشی و سایه Hatching and shadows

  • مثال: Storyboards Example: Storyboards

  • افراد را به سادگی ترسیم کنید Drawing people simply

  • حاشیه نویسی و برچسب ها Annotations and labels

  • طراحی دیجیتال Digital sketching

نتیجه Conclusion

  • بعد از ترسیم شما چه می شود؟ What's next with your sketching?

نمایش نظرات

آموزش طراحی برای طراحان UX
جزییات دوره
1h 35m
23
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Matt Corrall
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matt Corrall Matt Corrall

مدیر طراحی و طراح UX

مت کورال مدیر طراحی و طراح UX مستقر در انگلستان است.

مت مدیر طراحی در Ultraleap است ، جایی که او یک تیم تحقیق و طراحی را برای کار شرکت در زمینه طراحی رابط های بدون لمس و اشاره با استفاده از ردیابی دستی و وسایل هوایی ، برای VR/AR سازمانی ، نمایشگرهای عمومی بدون لمس و HMI خودرو هدایت می کند. او نزدیک به 20 سال تجربه در UX ، UI ، تحقیقات کاربران و طراحی محصول دارد و متخصص در طراحی تعامل برای VR/AR و انسانی سازی محصولات و خدمات پیچیده دیجیتال است. مت همچنین بنیانگذار و مدیر Corrall Design ، یک شرکت تعاملی و طراحی خدمات سفارشی است.