آموزش دکل های شخصیت خود را فراتر از اصول اولیه در مایا هل دهید

Pushing Your Character Rigs Beyond the Basics in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه دکل های شخصیت خود را از اصول اولیه مایا فراتر ببریم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014. باز کردن همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 10 ثانیه دکل های شخصیت خود را فراتر از اصول اولیه در مایا هل دهید 10 ساعت 43 متر 16 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

دکل های شخصیت خود را فراتر از اصول اولیه در مایا هل دهید Pushing Your Character Rigs Beyond the Basics in Maya

  • ایجاد استخوان های پا Creating the Leg Bones

  • پایان دادن به زنجیرهای پا Finishing Our Leg Chains

  • ایجاد ابزاری برای بازنشانی جهت گیری اتصالات با پایتون Creating a Tool to Reset the Orientation of Joints with Python

  • راه اندازی یک زنجیره مشترک برای Torso Setting up a Joint Chain for the Torso

  • ایجاد ابزاری که به سرعت استخوان ها را تقسیم کند Creating a Tool That Will Quickly Segment Bones

  • با استفاده از ابزار مشترک قطعنامه برای تقسیم ستون فقرات شخصیت Using Our Joint Resolution Tool to Segment the Character's Spine

  • افزودن استخوان سر Adding a Head Bone

  • ایجاد استخوان های استخوان ترقوه و بازو Creating Our Clavicle and Arm Bones

  • افزودن استخوان دست Adding Hand Bones

  • ایجاد یک زنجیره مشترک برای شست و آینه بازو Creating a Joint Chain for the Thumb and Mirroring the Arm

  • حفظ حجم در زانوها و آرنج ها Maintaining Volume in the Knees and Elbows

  • راه اندازی سیستم های Twist برای Shins Setting up Twist Systems for the Shins

  • تکمیل سیستم های Twist for the Shins Finishing the Twist Systems for the Shins

  • در حال توسعه سیستم های ضد پیچ و تاب برای ران ها Developing Counter-twist Systems for the Thighs

  • نهایی کردن سکوهای ضد چرخش برای ران ها Finalizing the Counter-twist Rigs for the Thighs

  • افزودن سیستم های Twist به بازوها Adding Twist Systems to the Forearms

  • ضد پیچاندن شانه ها Counter-twisting the Shoulders

  • حفظ حجم در باسن Preserving Volume in the Buttocks

  • در حال اتمام سیستم های باسن ما Finishing Our Buttocks Systems

  • مفصل پیچ و تاب برای گردن Twist Joints for the Neck

  • اتصال سر شخصیت Binding the Character's Head

  • تغییر شکل موها Deforming the Hair

  • پوست بازوها Skinning the Arms

  • ایجاد سریعتر قفس پروکسی به هندسه پیچیده پوست Creating a Proxy Cage to Skin Complex Geometry Faster

  • پایان قفس پروکسی پیراهن Finishing the Shirt's Proxy Cage

  • نهایی کردن قفس پروکسی ما Finalizing Our Proxy Cage

  • اتصال قفس پروکسی ما به پیراهن Connecting Our Proxy Cage to the Shirt

  • تغییر شکل تغییر شکل پیراهن Refining the Deformations of the Shirt

  • بهبود تغییر شکل شانه ها Improving the Deformations of the Shoulders

  • پوست و شلوار و کفش Skinning the Pants and Shoes

  • آینه کاری روی تنه و پاها Mirroring the Weights of the Torso and Legs

  • پاکسازی صحنه ما Cleaning up Our Scene

  • راه اندازی سیستم های رول پا Setting up Foot Roll Systems

  • ایجاد یک ابزار گروه بندی کارآمد با پایتون Creating an Efficient Grouping Tool with Python

  • نهایی کردن سیستم های رول پا Finalizing Our Foot Roll Systems

  • طراحی کنترل پا Designing Leg Controls

  • اضافه کردن کنترل های ثانویه پا Adding Secondary Foot Controls

  • پایان دادن به کنترل های ثانویه پا Finishing Our Secondary Foot Controls

  • ساخت سیستم رول پا خودکار Building an Automated Foot Roll System

  • کنترل زانو Knee Controls

  • پدر و مادر پویا Dynamically Parenting the Legs

  • افزودن منحنی های اتصال به زانوها Adding Connect Curves to the Knees

  • کنترل ستون فقرات Controlling the Spine

  • ترجمه ستون فقرات Translating the Spine

  • چرخاندن ستون فقرات Twisting the Spine

  • اضافه کردن یک کنترل ثانویه هیپ Adding a Secondary Hip Control

  • ایجاد کنترلی که هم گردن و هم سر آن را هدایت می کند Creating a Control That Will Drive Both the Neck and Head

  • کلوژول ها را جعل کنید Rigging the Clavicles

  • کنترل بازو Arm Controls

  • نهایی کردن کنترل های بازو Finalizing the Arm Controls

  • کنترل آرنج ها Controlling the Elbows

  • به صورت پویا از بازوها استفاده کنید Dynamically Parenting the Arms

  • تقلب كلاویكول های خودكار Rigging Auto Clavicles

  • در حال اتمام سیستم Clavicle خودکار Finishing Our Auto Clavicle Systems

  • ایجاد کنترل های انگشتی Creating Finger Controls

  • پاک کردن کنترل های انگشت Cleaning up the Finger Controls

  • پایان دادن به کنترل های انگشتی ما Finishing Our Finger Controls

  • اتصال کنترل های دستی و ایجاد ژست های دستی Connecting the Hand Controls and Creating Signature Hand Poses

  • بسته بندی دکل کنترل Wrapping up the Control Rig

نمایش نظرات

آموزش دکل های شخصیت خود را فراتر از اصول اولیه در مایا هل دهید
جزییات دوره
10h 44m
60
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.