آموزش هوش مصنوعی پیشرفته را برای بازی با درختان رفتار بیاموزید

Learn Advanced AI for Games with Behaviour Trees

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: API درخت رفتار خود را در سی شارپ ایجاد کنید و آن را در موتور بازی Unity اعمال کنید. دانش آموزان تئوری طراحی درخت رفتار را یاد خواهند گرفت. دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه API درخت رفتار را در سی شارپ توسعه دهند. پیش نیازها:دانشجویان باید درک کاملی از سی شارپ داشته باشند دانش آموزان باید دانش کاری از موتور بازی سازی Unity داشته باشند.

درختان رفتار (BTs) یک A.I هستند. معماری که کاراکترهای بازی را از طریق معماری درخت مانندی که عملیات منطقی ساده اما قدرتمند را تعریف می کند، توانایی انتخاب رفتارها و اجرای آنها را فراهم می کند. می توان از آن در طیف گسترده ای از ژانرهای بازی از تیراندازی اول شخص گرفته تا استراتژی های زمان واقعی و توسعه شخصیت های هوشمندی که قادر به تصمیم گیری هوشمند هستند استفاده کرد. پایگاه کد به طرز فریبنده ای ساده و در عین حال منطقی، قابل استفاده مجدد و بسیار قدرتمند است. این کتابخانه به زبان سی شارپ نوشته شده و در Unity 2020 پیاده سازی شده است، اما به راحتی به سایر برنامه ها منتقل می شود.

در این دوره، پنی ابهام زدایی از A.I پیشرفته می کند. تکنیک BTs برای خلق شخصیت‌های بازی باورپذیر و هوشمند در بازی‌ها، با استفاده از سبک آموزشی و دانش تحسین‌شده بین‌المللی او از تقریباً 30 سال کار با بازی، گرافیک و نوشتن دو کتاب برنده جایزه در زمینه هوش مصنوعی بازی‌ها استفاده می‌شود. در سرتاسر، کارگاه‌های عملی طراحی شده را دنبال می‌کنید تا شما را در هر مرحله از چیدمان BT API خود راهنمایی کنند. شما کل کتابخانه BT را از ابتدا می سازید، در حالی که یک سناریوی شبیه سازی گالری هنری را به صورت موازی می سازید تا در حین حرکت API را آزمایش کنید.

نحوه برنامه نویسی و کار با:

را بیاموزید
  • یک کتابخانه درخت رفتار و API که قابل استفاده مجدد در طیف وسیعی از پروژه‌های بازی است.

  • معماری‌های درختی، گره‌ها، برگ‌ها، دنباله‌ها و انتخابگرهایی که رفتار شخصیت‌های غیربازیکن (NPC) را مشخص می‌کنند.

  • مش‌های ناوبری و عواملی که قابلیت‌های برنامه‌ریزی مسیر و ناوبری پیشرفته را برای شخصیت‌ها فراهم می‌کنند.

  • یک سیستم تخته سیاه که به عنوان موجودی جهانی برای کشورهای جهان عمل می کند و به شخصیت ها اجازه می دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

محتوا و نمای کلی

در طول دوره، در حالی که یک کتابخانه BT و API از ابتدا ساخته می‌شوند، ادامه می‌دهید تا به شما امکان اطلاعات دقیق از پایگاه کد را بدهد. در کنار این، یک شبیه‌سازی گالری هنری ساده برای آزمایش عملکرد کتابخانه در کنار هم ساخته خواهد شد. این شبیه‌سازی همچنین به سیستم NavMesh Unity برای ناوبری و برنامه‌ریزی مسیر متکی است.

این دوره با مروری بر درختان رفتار شروع می شود و همه عناصر اساسی (از جمله درختان، گره ها، برگ ها، دنباله ها، انتخابگرها و سایر ساختارهای منطقی) را پوشش می دهد. کد برای حرکت در درخت رفتار توسعه داده می شود و برای هدایت شخصیت های غیربازیکن در گالری هنری از جمله دزد، پلیس، بازدیدکنندگان و کارگران استفاده می شود. در طول این، دانش‌آموزان دانش کاملی از نحوه ساخت درخت‌های رفتار و نحوه عبور از آنها به دست می‌آورند تا اقداماتی را برای شخصیت‌های بازی اعمال کنند.

در پایان این دوره، دانش‌آموزان یک کتابخانه و API کامل BT خواهند داشت که می‌توانند در پروژه‌های بازی خود مجدداً از آن استفاده کنند تا شخصیت‌های بازی را با رفتارهای هوشمند پیچیده ارائه دهند.

آنچه دانش آموزان در مورد دوره های پنی می گویند:

  • به نظر می رسد، سخت ترین بخش این دوره برای من، یافتن کلماتی است که برای توصیف چقدر خوشحالم که در آن ثبت نام کرده ام.

  • من صادقانه عاشق رویکرد آموزشی Hollistic هستم و هرگز در عرض چند ساعت در مورد کدنویسی موثر با چنین توضیحات دقیق چیزهای زیادی یاد نگرفتم!

  • پنی یک مربی عالی است و در تجزیه مفاهیم پیچیده به موضوعات کوچکتر و آسان‌تر کار بسیار خوبی انجام می‌دهد.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • به انجمن دانشجویی H3D بپیوندید Join the H3D Student Community

  • تماس با H3D Contacting H3D

  • سوالات متداول FAQs

مفاهیم درخت رفتار Behaviour Tree Concepts

  • معرفی درختان رفتار Introducing Behaviour Trees

  • گره ها Nodes

  • چاپ درخت Tree Printing

  • برگ و گره های عمل Leaf and Action Nodes

  • جنبش NavMesh NavMesh Movement

  • دنباله ها Sequences

  • انتخابگرها Selectors

  • گسترش روش های اقدام Extending Action Methods

  • شرایط Conditions

رفتارهای پیشرفته Advanced Behaviours

  • اینورترها Inverters

  • یک کلاس عامل عمومی A Generic Agent Class

  • بهینه سازی با Coroutines Optimising with Coroutines

  • تکرار وظایف Repeating Tasks

  • اطمینان از بازگشت وضعیت گره به حالت واقعی GameObjects Ensuring Node Status Return True States of GameObjects

  • یک انتخاب کننده اولویت بندی A Prioritising Selector

  • تغییر پویا اولویت های گره Dynamically Changing Node Priorities

  • چالش انتخاب تصادفی Random Selector Challenge

  • مخلوط کردن و مرتب سازی یک بار Shuffle and Sort Once

Refactoring برای مقیاس پذیری Refactoring for Scalability

  • برخورد با آرایه های انتخاب Dealing with Arrays of Choice

  • هوش مصنوعی سنتی: فرار قسمت 1 Traditional AI: Fleeing Part 1

  • هوش مصنوعی سنتی: فرار قسمت 2 Traditional AI: Fleeing Part 2

  • ساختن درخت رفتار پیچیده Building A Complex Behaviour Tree

  • لغو توالی با شرایط Cancelling Sequences with Conditions

  • رها کردن سکانس ها Abandoning Sequences

  • افزودن چالش وابستگی مشترک Adding Co-dependancy Challenge

  • رفتارهای بازگشتی Fallback Behaviours

افزودن چالش عامل جدید Adding New Agent Challenge

  • عاشقان هنر Art Lovers

  • رفتار دوستداران هنر Art Lovers Behaviour

  • Coroutine برای اثرگذاری ویژگی های عامل A Coroutine to Effect Agent Properties

  • گره دکوراتور حلقه The Loop Decorator Node

فاکتورهای محیطی Environmental Factors

  • تخته سیاه Blackboards

  • ادغام چالش وضعیت تخته سیاه Integrating Blackboard State Challenge

  • نه سرقت در روز Not Daylight Robbery

  • همکاری عامل Agent Cooperation

  • عوامل تعاملی Interacting Agents

  • تعیین نمایندگان فردی برای همکاری با یکدیگر Assigning Individual Agents to Work with Each Other

  • فکر کردن مانند درخت رفتار Thinking like a Behaviour Tree

  • به یاد داشته باشید که وابستگی ها را اضافه کنید Remember to Add Dependencies

چالش نهایی Final Challenge

  • چالش گشت پلیس Cop Patrol Challenge

  • چالش پلیس و دزد Cop & Robber Challenge

کلمات پایانی Final Words

  • اشکال زدایی درخت رفتار Debugging a Behaviour Tree

  • چند کلمه پایانی از پنی Some Final Words from Penny

  • از اینجا کجا بروم؟ Where Do I Go From Here?

نمایش نظرات

آموزش هوش مصنوعی پیشرفته را برای بازی با درختان رفتار بیاموزید
جزییات دوره
7 hours
47
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
4,073
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Penny de Byl Penny de Byl

استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.

Penny @Holistic3D.com Penny @Holistic3D.com

هیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.