آموزش مایا 2013: 6 چراغ و رندر

Maya 2013 Essential Training: 6 Lights and Rendering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این قسمت از ملزومات مایا شامل اصول رندر و ابزارهای روشنایی در Autodesk Maya است. نویسنده George Maestri از رندرهای استاندارد و انواع روشنایی استفاده می کند و سپس به ویژگی هایی مانند لایه های رندر و نور پیشرفته می پردازد. به طور خاص ، دوره نشان می دهد که چگونه می توان چراغ ها را دستکاری کرد ، عمق میدان را اضافه کرد ، و جلوه ها و بازتابش های بوکه را ایجاد کرد - به صحنه شما فقط جو و درام مورد نظر را می بخشد.
موضوعات شامل:
  • تنظیم منوی تنظیمات رندر
  • افزودن نقشه عمق و سایه های raytrace
  • درک اصل فروپاشی نور
  • ایجاد دوربین
  • استفاده از تاری تاری در مایا و اشعه ذهنی
  • استفاده از Final Gather برای روشنایی طبیعی
  • ارائه مواد شفاف با مواد تزیینی
  • ارائه دسته ای

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مایا رندرینگ 1. Maya Rendering

  • کاوش در پنجره Render Settings Exploring the Render Settings window

  • گشت و گذار در تنظیمات ارائه دهنده نرم افزار مایا Touring the Maya Software renderer settings

  • به تنظیمات ارائه دهنده اشعه ذهنی می پردازیم Looking at the mental ray renderer settings

2. انواع چراغ و روشنایی در مایا 2. Lights and Lighting Types in Maya

  • کاوش در انواع نور Exploring light types

  • چراغ های دستکاری Manipulating lights

  • اضافه کردن سایه های نقشه عمق Adding depth map shadows

  • با استفاده از سایه های raytrace Using raytrace shadows

  • درک پوسیدگی نور Understanding light decay

3. درک دوربین 3. Understanding Cameras

  • ایجاد دوربین Creating cameras

  • درک ویژگی های دوربین Understanding camera attributes

  • ایجاد دروازه و قاب های ایمن Creating gates and safe frames

  • اضافه کردن عمق میدان Adding depth of field

  • ایجاد بوکه در اشعه ذهنی با استفاده از سایه بانهای لنز Creating bokeh in mental ray using lens shaders

  • ایجاد تیرگی حرکتی در رندر نرم افزار مایا Creating motion blur in the Maya Software renderer

  • ایجاد تاری در حرکت Creating motion blur in mental ray

4- ارائه پیشرفته با اشعه ذهنی 4. Advanced Rendering with mental ray

  • ایجاد بازتاب و انکسارها Creating reflections and refractions

  • استفاده از جمع آوری نهایی برای روشنایی طبیعی Using Final Gathering for natural lighting

  • تبدیل اشیاء به منابع نور Turning objects into light sources

  • ایجاد روشنایی جهانی در اشعه ذهنی Creating global illumination in mental ray

  • ارائه مواد شفاف با علائم صوتی Rendering transparent materials with caustics

5- خروجی نهایی 5. Final Output

  • رندر دسته ای Batch rendering

  • با استفاده از Backburner Using Backburner

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش مایا 2013: 6 چراغ و رندر
جزییات دوره
1h 52m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
50,776
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.