آموزش 3ds Max: تکنیک های دوربین سه بعدی برای Arch Viz

3ds Max: 3D Camera Techniques for Arch Viz

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: هر ساختمانی داستانی را روایت می کند. اضافه کردن کمی حرکت به آن کمک می کند تا زنده شود. این دوره نشان می دهد که چگونه می توانید از تکنیک های دوربین سینمایی در 3ds Max برای نمایش پروژه های معماری خود استفاده کنید. جورج مائستری نحوه تنظیم زاویه ها و حرکت جذاب دوربین را نشان می دهد که تفاسیر سه بعدی معماری را در بهترین حالت نشان می دهد. بیاموزید که چگونه دوربین ها را ایجاد ، جایگذاری ، هدف گذاری و جابجا کنید. متحرک کردن دوربین ها در طول مسیر ؛ حرکت دقیق و تصاویر و انیمیشن هایی را که داستانی جذاب درباره طراحی شما دارند ، صادر کنید.
موضوعات شامل:
  • قصه گویی با تصاویر و حرکت
  • ایجاد انیمیشن
  • قرار دادن دوربین
  • استفاده از صفحه های قطع کننده
  • متحرک سازی حرکت های اساسی و پیچیده دوربین
  • حرکت دوربین ها در طول مسیرها
  • ایجاد دکل رونق
  • ویرایش حرکت
  • ایجاد خروجی نهایی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • پروژه های معماری سه بعدی با استفاده از تکنیک های دوربین سینمایی 3D architectural projects using cinematic camera techniques

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • کار با پرونده های تمرینی Working with the exercise files

  • یادداشت های مربوط به دارایی های 3ds Max Notes on the 3ds Max assets

1. توسعه داستان 1. Developing the Story

  • گفتن داستانی Telling a story

  • داستان گویی با تصاویر Storytelling with images

  • قصه گویی با حرکت Storytelling with motion

  • اهمیت صفحه های داستانی The importance of storyboards

  • ایجاد انیمیشن Creating animatics

2. دوربین و قرارگیری 2. Cameras and Placement

  • قرار دادن دوربین Camera placement

  • ترکیب با قانون سوم Composing with the rule of thirds

  • لنزها و کنترل پرسپکتیو Lenses and perspective control

  • با استفاده از هواپیماهای قطع کننده Using clipping planes

  • تمرکز و عمق میدان Focus and depth of field

3. دوربین های متحرک 3. Animating Cameras

  • دوربین اصلی حرکت می کند Basic camera moves

  • دستکاری دوربین ها به درستی Manipulating cameras properly

  • تقلب دوربین برای حرکت خطی Camera rigging for linear motion

  • تنظیم دوربین برای چرخش Camera setup for rotation

  • چرخش دوربین متحرک Animating camera rotation

  • ایجاد حرکات پیچیده دوربین Creating complex camera moves

  • دوربین های متحرک با استفاده از اهداف Animating cameras using targets

  • حرکت دوربین در امتداد مسیرها Moving cameras along paths

  • کار با مسیرهای پیچیده Working with complex paths

  • ایجاد دکل بوم Creating a boom rig

4. نهایی کردن 4. Finalizing

  • ایجاد پیش نمایش حرکت Creating motion previews

  • حرکت ویرایش Editing motion

  • خروجی نهایی Final output

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: تکنیک های دوربین سه بعدی برای Arch Viz
جزییات دوره
1h 42m
28
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
1,567
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.