آموزش ساخت برنامه های Angular و Node با احراز هویت

Building Angular and Node Apps with Authentication

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا از قبل با Angular 2 و Node.js آشنا هستید؟ در این صورت ، این دوره می تواند به شما کمک کند تا از این دو چارچوب محبوب برای ساخت یک برنامه وب پشته ای کامل استفاده کنید - که بعداً می توانید از آن به عنوان الگوی برنامه وب خود استفاده کنید. با الکساندر زنفیر همراه باشید زیرا او نحوه ایجاد و پیکربندی پروژه Angular 2 را نشان می دهد ، داده ها را در Angular 2 نمایش می دهد ، داده های خود را از Node.js دریافت می کنید و داده های خود را در Node.js ذخیره می کنید. وی همچنین چگونگی ایجاد فرم در Angular ، تنظیم مسیرها ، اعتبار سنجی با فرم های واکنشی ، ثبت نام کاربران و موارد دیگر را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • تنظیم زیرساخت ها
  • نمایش داده ها در زاویه 2 =
  • طرح خود را با مواد Angular اصلاح کنید
  • دریافت داده های خود از Node.js
  • ذخیره داده ها در یک لیست
  • ایجاد م componentلفه
  • دریافت اطلاعات ورودی
  • ایجاد فرمهای واکنشی در Angular
  • ایجاد میان افزار امنیتی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم زیرساخت 1. Setting Up the Infrastructure

  • نمای کلی برنامه نمایشی Demo application overview

  • نمای معماری Architectural overview

  • Node را بارگیری و نصب کنید Download and install Node

  • ایجاد و پیکربندی پروژه Angular 2 Creating and configuring the Angular 2 project

2. نمایش داده ها در زاویه 2 2. Displaying Data in Angular 2

  • ایجاد مؤلفه Creating the component

  • نمایش داده های ما Show our data

  • طرح خود را با مواد زاویه دار اصلاح کنید Refining your layout with Angular Material

3. گرفتن داده های شما از گره 3. Getting Your Data from Node

  • اکسپرس تنظیم کنید Set up express

  • ایجاد یک سرویس Create a service

  • برای به دست آوردن اطلاعات از سرویس خود ، Angular را به روز کنید Updating Angular to get data from your service

4- ذخیره داده های شما در گره 4. Saving Your Data to Node

  • ایجاد یک سرویس پست Create a post service

  • ذخیره داده ها در یک لیست Save data to a list

  • ایجاد روتر اکسپرس Creating an express router

5- ایجاد فرم در زاویه ای 5. Creating a Form in Angular

  • ایجاد مؤلفه Creating the component

  • اطلاعات ورودی ما را دریافت کنید Get our input data

  • ارتباط بین چندین مؤلفه با Output و ViewChild Communicate between multiple components with Output and ViewChild

  • در سرویس ما یک فروشگاه داده ایجاد کنید Create a data store in our service

  • خطاها را با امتحان یا گرفتن کنترل کنید Handle errors with try or catch

6. حرکت با روتر 6. Navigating with Router

  • یک نوار nav ایجاد کنید Create a nav bar

  • مسیرها را تنظیم کنید Set up routes

  • یک مسیر پیام اضافه کنید Add a messages route

  • یک پارامتر مسیر عبور دهید Pass a route parameter

  • یک پارامتر مسیر را بازیابی کنید Retrieve a route parameter

7. برنامه نویسی واکنش پذیر 7. Reactive Programming

  • HTTP با مشاهده قابل دریافت است HTTP get with Observable

  • رویدادی را با یک موضوع پخش کنید Broadcast an event with a subject

  • مشاهدات و لوله async Observables and the async pipe

8- ایجاد اشکال واکنشی در زاویه ای 8. Creating Reactive Forms in Angular

  • یک طرح ثبت نام ایجاد کنید Create a register layout

  • اشکال واکنشی با FormBuilder Reactive forms with FormBuilder

  • با اشکال واکنشی تأیید کنید Validate with reactive forms

  • گذرواژه‌ها را با یک اعتبار سنج سفارشی تأیید کنید Validate passwords with a custom validator

  • اعتبارسنجی ایمیل ها را با یک اعتبار سنج سفارشی انجام دهید Validate emails with a custom validator

9. ثبت نام کاربران 9. Registering Users

  • یک سرویس خودکار Angular ایجاد کنید Create an Angular auth service

  • یک سرویس ثبت گره ایجاد کنید Create a node register service

  • تأیید اعتبار با نشانه های وب JSON Authenticate with JSON web tokens

  • یک نشانه را با Angular ذخیره کنید Store a token with Angular

  • بررسی تأیید اعتبار را انجام دهید Implement an authentication check

  • خروج Log out

10. ورود به سیستم 10. Logging In

  • یک جزء ورود زاویه ای ایجاد کنید Create an Angular login component

  • خدمات ورود به سیستم را ایجاد کنید Create the login services

11. مجوز منابع 11. Authorizing Resources

  • با درخواست های زاویه ای HTTP یک نشانه ارسال کنید Send a token with Angular HTTP requests

  • واسط امنیتی ایجاد کنید Create a security middleware

  • اطلاعات کاربر را ویرایش کنید Edit user Info

  • ارسال پیام را به روز کنید Update message posting

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش ساخت برنامه های Angular و Node با احراز هویت
جزییات دوره
3h 18m
47
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
142,556
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alexander Zanfir Alexander Zanfir

الکساندر زنفیر رئیس شرکت SocialPlay Inc ، یک شرکت خدمات و فناوری بازی تحقیق و توسعه است. او همچنین بنیانگذار و تولید کننده چندین فناوری توسعه بازی ، خدمات و بازی های ویدیویی مانند Cloud Goods ™ ، Dungeon Legends و Dungeon Forge است. الکس چندین دوره آموزشی و برنامه نویسی بازی را در موسسات مختلف از جمله موسسات و کالج های دولتی تدریس کرده است. وی در بسیاری از پروژه های تحقیق و توسعه شبیه سازی سه بعدی برای دپارتمان آموزش نظامی و علوم شناختی دفاع و توسعه دفاعی کانادا مشغول به کار بوده و یکی از اعضای بنیانگذار چندین شرکت نوپای IT و انرژی بوده است. الکس از مربیان و مشاوران چندین شرکت و تیم سابق Agile و TDD بوده است. او شروع به برنامه نویسی در Basic در Commodore 128 خود و ساخت چندین بازی کرد و از آن زمان تاکنون در آن شرکت کرده است.