در مقدمه، من برخی از تکنیکهایی را که میتوانید برای گنجاندن پارچه در خط لوله انیمیشن خود استفاده کنید، مورد بحث قرار میدهم. چیزی که در این مورد عالی است این است که حتی می توانید از انیمیشن موکاپ و یا انیمیشن دستی استفاده کنید و این روش مانع کار شما نمی شود.
ما نحوه برنامهریزی شبیهسازی انیمیشن پارچهای خود را بدون استفاده از ncloth در Autodesk Maya بررسی میکنیم، در عوض از Marvelous برای اجرای شبیهسازی و کش کردن هندسه در حافظه پنهان استفاده میکنیم
فایلهای کاری را میتوانید در پیوند زیر دانلود کنید.
میتوانید از آنها برای دنبال کردن آموزشهای ویدیویی استفاده کنید، همچنین توجه داشته باشید که با وجود یکسان بودن فایلهای کاری، نتایج به دلیل ماهیت شبیهسازی و نرخ فریم و غیره متفاوت خواهد بود.
هنرمند دیجیتال در خدمت شماست
سلام، من Azariyah هستم، اینجا هستم تا اطلاعات و نکات سرگرم کننده را به اشتراک بگذارم
برای کمک به شما در پیشرفت zbrush و هنر دیجیتال. من منابع و آموزش میسازم و برای استودیوهای سراسر جهان کار کردهام که داراییها و شخصیتها را خلق میکنند.
نمایش نظرات