آموزش 3ds Max: رندر داخلی

3ds Max: Rendering Interiors

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه سه تنظیم روشنایی منحصر به فرد را در صحنه های داخلی ، با نور مستقیم روز و با 3ds Max تکرار کنید. آدام کرسپی نحوه ایجاد و استفاده از موادی مانند براق کننده های رنگ ، پوشش های فلزی ، شیشه و چوب را نشان می دهد - بافت هایی که در هر خانه پیدا می کنید. سپس وی نحوه ایجاد یک سیستم نور روز را نشان می دهد و با افزودن نوردهی عکاسی ، نوری را مانند آنچه از طریق دوربین مشاهده می کنید ، مشاهده می کند. سپس بیاموزید که چگونه از چراغ های داخلی و پورتال های آسمان برای روشن شدن غروب و عکس های شب استفاده کنید. سرانجام ، آدام نشان می دهد که چگونه جلوه های پست را اضافه کرده و رندر را در After Effects و Nuke ترکیب کند.
موضوعات شامل:
  • ایجاد و استفاده از مواد با جلای و درخشش
  • ایجاد سیستم روشنایی روز
  • ریختن نور از وسایل روشنایی داخلی
  • روشنایی با پورتال های آسمان
  • ایجاد گذرگاه رندر انسداد محیط
  • تنظیم دقیق جمع آوری نهایی و روشنایی
  • آهنگسازی در Nuke و After Effects
  • افزودن عمق میدان ، موارد برجسته و درخشش

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Welcome

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی What you should know before watching this course

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Using the exercise files

1. ایجاد و استفاده از مواد 1. Creating and Applying Materials

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Assessing the design possibilities

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Changing the rendering engine

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Creating basic paint sheen and colors

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adding luster to wood

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Polishing metals and metallic finishes

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Making glass and tile sparkle and shine

2. روشنایی در نور مستقیم خورشید 2. Lighting in Direct Sunlight

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Creating the Daylight system and positioning the sun

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Softening the sun and shadows

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adjusting the Photographic Exposure for stylized imagery

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Using global illumination and Final Gather to change the lighting

3. عکس های شب روشنایی و غروب 3. Lighting Night and Dusk Shots

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Casting light from interior fixtures

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Lighting from pendant fixtures

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adjusting the sun for a dusk shot

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adjusting luminous and lit surfaces

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Fine-tuning Photographic Exposure for dusk

4. نورپردازی با پرتال های آسمان 4. Lighting with Sky Portals

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adding the Physical Sky shader and Photographic Exposure

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Creating Sky Portals by direction of light

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Testing the luminance and balancing the lighting

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adding interior-lighting accents

5. روشنایی و ارائه گذرگاه های اضافی برای آهنگسازی 5. Lighting and Rendering Additional Passes for Compositing

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Creating an ambient-occlusion override material

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Creating an ambient-occlusion rendering pass with custom materials

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Lighting a custom specular pass for sparkle

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Setting up custom masks for compositing flexibility

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Fine-tuning Final Gather and lighting

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Caching Final Gather and rendering the image passes

6. آهنگ سازی و ارسال اثر در نوک 6. Compositing and Post Effects in Nuke

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Rendering the composited images

7. آهنگسازی و ارسال اثر در اثرات بعدی 7. Compositing and Post Effects in After Effects

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Importing the imagery and arranging the layers

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Importing the imagery and arranging the layers

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Setting blending modes and adjusting opacity

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Setting blending modes and adjusting opacity

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Fine-tuning color using rendered masks

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Fine-tuning color using rendered masks

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adding depth of field

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adding depth of field

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Putting on the final polish with glinting highlights and glow

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Putting on the final polish with glinting highlights and glow

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Rendering the composited animation

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Viewing the final rendered animation

نتیجه Conclusion

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش 3ds Max: رندر داخلی
جزییات دوره
3h 21m
42
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
37,748
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.