آموزش 3ds Max: رندر داخلی

3ds Max: Rendering Interiors

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه سه تنظیم روشنایی منحصر به فرد را در صحنه های داخلی ، با نور مستقیم روز و با 3ds Max تکرار کنید. آدام کرسپی نحوه ایجاد و استفاده از موادی مانند براق کننده های رنگ ، پوشش های فلزی ، شیشه و چوب را نشان می دهد - بافت هایی که در هر خانه پیدا می کنید. سپس وی نحوه ایجاد یک سیستم نور روز را نشان می دهد و با افزودن نوردهی عکاسی ، نوری را مانند آنچه از طریق دوربین مشاهده می کنید ، مشاهده می کند. سپس بیاموزید که چگونه از چراغ های داخلی و پورتال های آسمان برای روشن شدن غروب و عکس های شب استفاده کنید. سرانجام ، آدام نشان می دهد که چگونه جلوه های پست را اضافه کرده و رندر را در After Effects و Nuke ترکیب کند.
موضوعات شامل:
  • ایجاد و استفاده از مواد با جلای و درخشش
  • ایجاد سیستم روشنایی روز
  • ریختن نور از وسایل روشنایی داخلی
  • روشنایی با پورتال های آسمان
  • ایجاد گذرگاه رندر انسداد محیط
  • تنظیم دقیق جمع آوری نهایی و روشنایی
  • آهنگسازی در Nuke و After Effects
  • افزودن عمق میدان ، موارد برجسته و درخشش

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Welcome

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی What you should know before watching this course

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Using the exercise files

1. ایجاد و استفاده از مواد 1. Creating and Applying Materials

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Assessing the design possibilities

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Changing the rendering engine

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Creating basic paint sheen and colors

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adding luster to wood

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Polishing metals and metallic finishes

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Making glass and tile sparkle and shine

2. روشنایی در نور مستقیم خورشید 2. Lighting in Direct Sunlight

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Creating the Daylight system and positioning the sun

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Softening the sun and shadows

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adjusting the Photographic Exposure for stylized imagery

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Using global illumination and Final Gather to change the lighting

3. عکس های شب روشنایی و غروب 3. Lighting Night and Dusk Shots

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Casting light from interior fixtures

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Lighting from pendant fixtures

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adjusting the sun for a dusk shot

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adjusting luminous and lit surfaces

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Fine-tuning Photographic Exposure for dusk

4. نورپردازی با پرتال های آسمان 4. Lighting with Sky Portals

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adding the Physical Sky shader and Photographic Exposure

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Creating Sky Portals by direction of light

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Testing the luminance and balancing the lighting

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adding interior-lighting accents

5. روشنایی و ارائه گذرگاه های اضافی برای آهنگسازی 5. Lighting and Rendering Additional Passes for Compositing

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Creating an ambient-occlusion override material

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Creating an ambient-occlusion rendering pass with custom materials

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Lighting a custom specular pass for sparkle

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Setting up custom masks for compositing flexibility

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Fine-tuning Final Gather and lighting

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Caching Final Gather and rendering the image passes

6. آهنگ سازی و ارسال اثر در نوک 6. Compositing and Post Effects in Nuke

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Rendering the composited images

7. آهنگسازی و ارسال اثر در اثرات بعدی 7. Compositing and Post Effects in After Effects

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Importing the imagery and arranging the layers

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Importing the imagery and arranging the layers

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Setting blending modes and adjusting opacity

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Setting blending modes and adjusting opacity

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Fine-tuning color using rendered masks

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Fine-tuning color using rendered masks

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adding depth of field

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adding depth of field

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Putting on the final polish with glinting highlights and glow

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Putting on the final polish with glinting highlights and glow

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Rendering the composited animation

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Viewing the final rendered animation

نتیجه Conclusion

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: رندر داخلی
جزییات دوره
3h 21m
42
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
37,748
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.