آموزش گرافیک برنامه نویسی I: مقدمه ای بر هنر مولد

Programming Graphics I: Introduction to Generative Art

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

هنر مولد به معنای استفاده از برنامه نویسی برای تولید آثار هنری است که به صورت الگوریتمی تعریف و ایجاد می شوند. در این کلاس پروژه محور، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از تکنیک های هنری مولد و برنامه نویسی کامپیوتری، مجموعه ای از الگوهای خود را ایجاد کنید!

آنچه یاد خواهید گرفت

  • چگونه محیط برنامه نویسی خود را برای ساخت آثار هنری مولد تنظیم کنید.
  • مقدمه ای بر و . با چارچوب HYPE می‌توانید کار را سریع‌تر و مؤثرتر ایجاد کنید.
  • ما با ترسیم اشکال شما و تهیه بانکی از دارایی ها برای استفاده در قطعه خود شروع می کنیم. اینها می توانند هر نوع تصویری باشند که شما ایجاد کرده اید.
  • نقاشی با HYPE با استفاده از متغیرهای مختلف برای ایجاد و دامنه بی نهایت امکانات.
  • اضافه کردن و کنترل رنگ در سراسر.
  • استفاده از HGridLayout و HShapeLayout برای ایجاد قطعه نهایی خود. اینها به شما توانایی ایجاد شبکه ها و اشکال با دارایی های خود را می دهد.
  • چگونه فایل های خود را در Photoshop of Illustrator خروجی بگیریم. شما می توانید آنها را دستکاری و ویرایش کنید تا به قطعه نهایی برسید.

ابزارهایی که استفاده خواهید کرد

  • یک ویرایشگر متن پیچیده برای کد، نشانه گذاری و نثر است.
  •  مجموعه‌ای از کلاس‌هایی است که کارهای سنگین را با استفاده از حداقل کدنویسی انجام می‌دهند.
  • یک زبان برنامه نویسی، محیط توسعه و جامعه آنلاین است. از سال 2001، Processing سواد نرم افزاری را در هنرهای تجسمی و سواد بصری را در فناوری ارتقا داده است.

چه کسی باید در این کلاس شرکت کند
این کلاس برای هر کسی که به دنبال یادگیری در مورد ساخت هنرهای مولد و برنامه نویسی است عالی است.

حتی اگر قبلاً در پردازش استاد هستید، با یادگیری نحوه استفاده از چارچوب HYPE برای بهبود گردش کار و روش ساختن هنر، نگاه جدیدی به آن خواهید داشت.

الگوهای مولد برای چاپ ایجاد کنید

تکلیف

وظیفه شما برنامه‌نویسی گرافیک و ایجاد یک الگوی تولیدی است. شما می توانید این الگو را در هر جایی اعمال کنید- اما من به شما آموزش می دهم که آن را برای چاپ آماده کنید. با درک برنامه‌نویسی پشت برخی از جالب‌ترین هنرهای مولد، می‌توانید مفهوم و مهارت‌های خود را برای ایجاد یک اثر هنری زیبا رشد دهید.

قابل تحویل

یک تصویر از الگوی تولیدی نهایی خود آپلود کنید. یک پروژه تکمیل شده شامل تصاویر فرآیند نحوه رسیدن شما به قطعه نهایی است.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • HPixelColorist HPixelColorist

  • HDrawablePool + HRect HDrawablePool + HRect

  • HColorField HColorField

  • جاوا در مقابل جاوا اسکریپت Java versus JavaScript

  • مقدمه: راه اندازی محیط Introduction: Environment Setup

  • HDrawablePool + HShape 1 HDrawablePool + HShape 1

  • گسترش کولر Expanding Kuler

  • HCColorPool HColorPool

  • HYPE AS3/مرحله 5 پروژه HYPE AS3 / Project Step 5

  • آماده سازی دارایی نهایی Final Asset Prep

  • letsRender/بهتر است letsRender / better

  • مراحل پروژه 2،3،4 Project Steps 2,3,4

  • پردازش 3 + کتابخانه HYPE/به روز رسانی Processing 3 + HYPE library / update

  • مبانی/چرخش Basics / Rotation

  • letsRender/BEST letsRender / BEST

  • مبانی/ماتریس/فشار و پاپ Basics / Matrix / push and pop

  • مقدمه: HShapeLayout Introduction: HShapeLayout

  • letsRender/ویرایش های نهایی letsRender / final edits

  • نکات نهایی تنظیم محیط Final Environment Setup Tips

  • تریلر Trailer

  • مقدمه: کار با رنگ Introduction: Working with Color

  • هیپنو ویل/لوک ال hypnoWheel / Luke L

  • HShapeLayout HShapeLayout

  • مقدمه: فایل های خروجی Introduction: Output Files

  • دزد رنگ The Color Thief's

  • HYPE/Drawables HYPE / Drawables

  • hexGrid/رندی استوارد hexGrid / Randy Steward

  • ترسیم دارایی های بصری Drawing Visual Assets

  • ترسیم انتزاع Drawing Abstraction

  • letsRender/بد letsRender / bad

  • HYPE را دانلود کنید Download HYPE

  • کار با Sublime Text 2 Working with Sublime Text 2

  • ترسیم تایم لپس Drawing Time-lapse

  • پردازش HYPE/مرحله 6 پروژه HYPE processing / Project Step 6

  • مقدمه: HGridLayout Introduction: HGridLayout

  • مقدمه: پردازش و HYPE Introduction: Processing and HYPE

  • چند کلمه جدایی... Some Parting Words...

  • HGridLayout HGridLayout

  • HDrawablePool + HShape 2 HDrawablePool + HShape 2

  • مقدمه: نقاشی روی صفحه Introduction: Painting to Screen

  • در حال پردازش دانلود Downloading Processing

  • مبانی/چرخش و رنگ Basics / Rotation and Color

  • هایپ/اصول اولیه HYPE / Basics

  • مبانی/Line و Rect Basics / Line and Rect

  • مقدمه: ترسیم دارایی های بصری Introduction: Drawing Visual Assets

نمایش نظرات

آموزش گرافیک برنامه نویسی I: مقدمه ای بر هنر مولد
جزییات دوره
6h 42m
45
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
12,658
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Davis
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Davis Joshua Davis

هنرمند، طراح و فناوری

جاشوا دیویس یک طراح، فن‌شناس، نویسنده و هنرمند در رسانه‌های جدید برنده جایزه است و به دلیل نقشش در طراحی تجسم واتسون IBM، برنامه رایانه‌ای هوشمند که قادر به پاسخ‌گویی به سؤالات است، برای نمایش مسابقه «جسان» تحسین شده است.

آثار جاشوا در تیت مدرن (لندن)، Ars Electronica (اتریش)، موزه طراحی (لندن)، مرکز پمپیدو (فرانسه)، موسسه هنرهای معاصر (لندن)، PS.1 MoMA به نمایش گذاشته شده است. (نیویورک)، کوپر هیویت اسمیتسونیان، موزه طراحی ملی و موارد دیگر.