آموزش طراحی یک صحنه زیر آب در CINEMA 4D و افتر افکت

Designing an Underwater Scene in CINEMA 4D and After Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D و After Effects ، ما می آموزیم که چگونه CINEMA 4D یک جنگل کلپ زیر آب را مدلسازی ، بافت و متحرک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D ، After Effects ، Trapcode خاص ، Optical Flares. در این آموزش CINEMA 4D و After Effects ، ما می آموزیم که چگونه CINEMA 4D یک جنگل کلپ زیر آب را مدلسازی ، بافت و متحرک کنیم. سپس رندر را با یک دوربین سه بعدی وارد After Effects می کنیم. تصاویر صفحه سبز متناسب با صحنه ما کلید خورده و رنگی می شوند. عناصر دو بعدی ، مانند چمن ، سنگ و بقایای شناور ، در فضای سه بعدی اضافه می شوند. ما صحنه را با اشعه های نور ، مواد جاذب ، شعله ور شدن لنز ، انحراف رنگی و دانه های فیلم به پایان می رسانیم. با پایان CINEMA 4D و آموزش افتر افکت ، ابزارها و تکنیک های زیادی برای ایجاد عکس بعدی زیر آب خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D ، After Effects ، Trapcode خاص ، شراره های نوری.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی یک صحنه زیر آب در CINEMA 4D و افتر افکت Designing an Underwater Scene in CINEMA 4D and After Effects

  • مدل سازی برگ کلپ Modeling a Kelp Leaf

  • بافت یک برگ کلپ Texturing a Kelp Leaf

  • مدل سازی و بافت ساقه کلپ Modeling and Texturing Kelp Stem

  • ساخت و متحرک سازی ساقه کلپ Building and Animating a Kelp Stalk

  • ادامه ساخت و متحرک کردن کلپ Continuing to Build and Animate Kelp

  • روشن کردن یک صحنه 3D زیر آب Lighting an Underwater 3D Scene

  • استفاده از فرنل و شفافیت در مواد Using Fresnel and Transparency in Materials

  • استفاده از جابجایی آب در زمان واقعی Applying Realtime Water Displacement

  • ایجاد یک ماده آبی که سریع رندر شود Creating a Water Material That Renders Quickly

  • واقعی جلوه دادن CG Water Making CG Water Look Realistic

  • ترکیب عناصر پس زمینه Compositing Background Elements

  • ادامه عناصر مرکب Continuing to Composite Elements

  • تنظیم شفافیت و انکسار Adjusting Transparency and Refraction

  • کلید زدن روی صفحه سبز Keying Green Screen Footage

  • اصلاح رنگ و افزودن Edge Blur Correcting Color and Adding Edge Blur

  • پر کردن صحنه با عناصر 2 بعدی و ایجاد یک لبه حاشیه ای Filling a Scene with 2D Elements and Creating a Rim Light

  • درک ذرات Understanding Particles

  • تولید کننده مواد سوزاننده Generating Caustics

  • ایجاد پرتوهای نوری Creating Light Rays

  • ایجاد شعله و لنزهای لنز Establishing a Lens Flare and Vignette

  • افزودن آلودگی لنز ، تبخیر رنگی و دانه فیلم Adding Lens Dirt, Chromatic Aberration, and Film Grain

نمایش نظرات

آموزش طراحی یک صحنه زیر آب در CINEMA 4D و افتر افکت
جزییات دوره
3h 12m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Patrick Longstreth Patrick Longstreth

Patrick Longstreth یک هنرمند دیجیتال در لس آنجلس ، کالیفرنیا است. وی بیش از 13 سال است که به عنوان کارگردان ، ویراستار و هنرمند جلوه های تصویری داستان های بصری می گوید. فیلم کوتاه او "Hellyfish" در انجمن CG به نمایش درآمد. وی به عنوان یک هنرمند گرافیک موشن در NBC Network News و به عنوان آهنگساز ستاد Psyop کار کرده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در جلوه های بصری از کالج هنر و طراحی ساوانا است و کلاس های جلوه های بصری و گرافیک حرکتی را در Video Symphony در بوربانگ تدریس کرده است. او در حال حاضر به صورت مستقل برای تبلیغات و فیلم کار می کند.