آموزش ادغام ZBrush در یک گردش کار Rhino

Integrating ZBrush into a Rhino Workflow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش Rhino و ZBrush ، ما نکات و تکنیک های ارزشمندی را برای پیشرفت مدل سازی و ارائه روند کار در Rhino 5 کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5، ZBrush 4R6، T-Splines for Rhino، KeyShot 5. در سراسر این آموزش Rhino و ZBrush ، ما نکات و تکنیک های ارزشمندی را برای پیشبرد روند کار و ارائه شما در Rhino 5 کشف خواهیم کرد. ما ZBrush 4R6 را در خط لوله مدل سازی و رندر خود ادغام خواهیم کرد تا به ما کمک کند یک ماشین هوایی با ظاهری خارق العاده ایجاد کنیم. ما همچنین با افزودن جزئیات با وضوح بالا و ارگانیک به طور مستقیم بر روی مدل خود در Rhino و ZBrush ، صحنه خود را واقع بینانه تر خواهیم کرد. سرانجام ، ما دارایی خود را به KeyShot می بریم تا ظاهر و احساس کلی صحنه را کامل کنیم. با پایان این آموزش Rhino و ZBrush ، شما می توانید یک گردش کار خوب برای ادغام NURBS با مدل سازی پیشرفته چند ضلعی ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5، ZBrush 4R6، T-Splines for Rhino، KeyShot 5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ادغام ZBrush در یک گردش کار Rhino Integrating ZBrush into a Rhino Workflow

  • وارد کردن تصویر مرجع ما Importing Our Reference Image

  • طراحی منحنی برای کشتی ما Sketching the Curves for Our Ship

  • طراحی منحنی ها برای Blimp ما Sketching the Curves for Our Blimp

  • تصحیح منحنی ها در کشتی ما Refining the Curves on Our Ship

  • مدلسازی سطوح پایه Modeling the Base Surfaces

  • نهایی کردن سطح پایه برای کشتی Finalizing the Base Surface for the Ship

  • ساخت لوله بخار Building the Steam Pipe

  • ساخت باله عقب Constructing the Rear Fin

  • تکمیل باله کشتی Completing the Fin of the Ship

  • تولید سطوح برای موتور Producing the Surfaces for the Engine

  • شکل دادن به پروانه ها Shaping the Propellers

  • ایجاد بازوها برای موتور Establishing the Arms for the Engine

  • ساخت لوله ها روی موتور Building the Pipes on the Engine

  • طراحی باله در موتور Designing the Fin on the Engine

  • راه اندازی Front Post Setting up the Front Post

  • تولید نرده برگشتی کشتی Producing the Back Railing of the Ship

  • شکل دادن نرده جلو کشتی Forming the Front Railing of the Ship

  • ساخت عرشه جلو Constructing the Front Deck

  • ساخت قسمت میانی عرشه Building the Middle Section of the Deck

  • تولید فرمان Generating the Steering Wheel

  • طراحی کانن Designing the Cannon

  • ایجاد سبد پایین کشتی Establishing the Lower Basket of the Ship

  • ایجاد طناب برای سبد Creating the Rope for the Basket

  • طناب را تمام کنید Finishing the Rope

  • افزودن گره به طناب Adding Knots to the Rope

  • اجرای Base برای Blimp Executing the Base for the Blimp

  • ویرایش پایگاه Blimp در ZBrush Editing the Blimp Base in ZBrush

  • تولید جلد Blimp Producing the Cover for the Blimp

  • راه اندازی لوله ها در Blimp Setting up the Pipes on the Blimp

  • ساخت زیور آلات روی Blimp Constructing the Ornament on the Blimp

  • ساخت سیم های کششی برای Blimp Building the Tension Wires for the Blimp

  • شکل دادن به سیم های تنش برای Blimp Shaping the Tension Wires for the Blimp

  • ایجاد کیسه های شنی برای سبد خرید Creating the Sand Bags for the Basket

  • ایجاد طناب های اصلی Establishing the Main Ropes

  • اتصال طنابهای اصلی Attaching the Main Ropes

  • تولید طناب های اصلی Producing the Main Ropes

  • تکمیل طناب های اصلی Completing the Main Ropes

  • صادرات مشهای ما به ZBrush Exporting Our Meshes into ZBrush

  • مجسمه سازی جزئیات با وضوح بالا Sculpting the High-resolution Detail

  • وارد کردن مشهای با وضوح بالا Importing the High-resolution Meshes

  • آماده سازی مدل برای KeyShot Preparing the Model for KeyShot

  • تکمیل مدل Completing the Model

نمایش نظرات

آموزش ادغام ZBrush در یک گردش کار Rhino
جزییات دوره
6h 35m
43
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Jean Gorospe
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jean Gorospe Jean Gorospe

ژان گوروسپ در صنعت طراحی در 13 سال گذشته در طیف گسترده ای از شرکت ها از جمله جواهرات ، بازی های ویدیویی و استودیوهای ساخت کار کرده است. مهارت های وی شامل همه چیز از مدل سازی شخصیت با کیفیت بالا ، مدل سازی CAD برای نمونه سازی جواهرات و مجسمه سازی دیجیتال برای تولید CNC است. او زندگی می کند و در حال حاضر برای دیوید وب به عنوان طراح ارشد CAD در شهر نیویورک کار می کند.