لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد یک اژدهای فانتزی در ZBrush
Creating a Fantasy Dragon in ZBrush
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش ساخت اژدها با استفاده از عقل و عقل سلیم را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6, ZBrush. در این آموزش ساخت اژدها با استفاده از عقل و عقل سلیم را پوشش می دهیم. از طریق این درسها تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از همان نوع تفکر و منطقی که من در مدلسازی موجودات ماقبل تاریخ خود به کار میبرم، یک اژدها بسازیم. برای رسیدن به این هدف از روشهای مختلفی به همراه تعدادی ویژگی جدید در آخرین نسخه ZBrush 4R4 استفاده خواهیم کرد. ما QRemesher و همچنین retopology و ویژگی جدید Insert Mesh Brush را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6، ZBrush.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد یک اژدهای فانتزی در ZBrush
Creating a Fantasy Dragon in ZBrush
مفهوم و ایجاد مش پایه
Concept and Base Mesh Creation
ایجاد فرم و چند گروه
Creating Form and Polygroups
اصلاح شکل
Refining the Shape
توزیع چند ضلعی ها
Distributing Polygons
ایجاد غشای بال
Creating Wing Membrane
افزودن چشم به مدل
Adding Eyes to the Model
برس های مش را وارد کنید
Insert Mesh Brushes
اضافه کردن پنجه و خار
Adding Claws and Spines
پلک ها و جزئیات
Eyelids and Details
اعمال چین و چروک و چین و چروک
Applying Wrinkles and Folds
جزئیات اضافی زیر شکم
Additional Underbelly Details
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
پیتر وزیر قبل از سازگاری با هنر دیجیتال در سال 2005 وقتی Zbrush را کشف کرد ، 20 سال به عنوان یک مجسمه ساز سنتی تولید مدل ، وسایل و جلوه های ویژه برای فیلم ، تلویزیون ، موزه ها و پارک های موضوعی کار کرد. او که قبلاً به آرزوهای طولانی مدت خود برای تولید یک T-Rex کامل رسیده بود ، این انحراف جدید به هنر دیجیتال بسیاری از پروژه های جدید و هیجان انگیز را آغاز کرد او اکنون به خاطر تصویرگری های پیش از تاریخ خود شناخته شده است و تاکنون در بیش از 30 کتاب مصور برای تعدادی از ناشران چاپ شده است. کارهای وی در بی بی سی و کانال نشنال جئوگرافیک ظاهر شده است و این اولین آموزش وی برای مربیان دیجیتال است.
نمایش نظرات