آموزش ایجاد بافت های سه بعدی آجر

Creating Brick 3D Textures

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این قسمت از ایجاد بافت با آدام کرسپی همراه باشید ، زیرا او مراحل مورد نیاز برای ایجاد بافت های آجری واقع گرایانه را در فتوشاپ طی می کند. ابتدا مواد اولیه را برای سه نوع آجر مختلف ایجاد می کنید - آجرهای آب خورده ، ماسه ای زده شده و مفتول های تراش خورده - که همگی ظاهری متمایز دارند. در مرحله بعدی ، الگوی پیوند را بیرون می کشید و تغییرات رنگ را اضافه می کنید ، و سپس نسخه ای از الگو را در مقیاس خاکستری ایجاد می کنید تا به یک نقشه معمولی تبدیل شود تا تقریباً در هر برنامه مدل سازی 3D استفاده شود. سرانجام ، آدام نشان می دهد که چگونه بافت های خود را به کار بیندازید ، و از دیوار و آرک آجری در مایا مدل سازی و نقشه برداری کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. ترسیم پایه های بافت و بافت 1. Drawing the Texture Bases and Textures

  • ایجاد یک ماده پایه برای آجرهای ضد آب ، شن و ماسه و سیم برش خورده Creating a base material for water-struck, sand-struck, and wire-cut brick

  • رسم الگوی پیوند برای انتخاب و رنگ Drawing a bond pattern for selection and color

  • با استفاده از انتخاب پیوند برای افزودن رنگ Using the bond selection to add color

  • ضربه زدن به ملات و ابزارآلات اتصالات برای نقشه طبیعی Striking the mortar and tooling the joints for the normal map

  • اجرای آجر پیوند مشترک Implementing common bond brick

  • ایجاد نقشه های خاص و زبری Creating specular and roughness maps

2. ایجاد مواد در مایا 2. Creating Materials in Maya

  • ایجاد یک آجر و پیوند دادن به بافت Creating a brick material and linking the textures

  • نقشه برداری از قوس آجری با بافت آجری مستقیم Mapping a brick arch with a straight brick texture

  • مدل سازی و نقشه برداری از دیوار آجری Modeling and mapping a brick wall

نمایش نظرات

آموزش ایجاد بافت های سه بعدی آجر
جزییات دوره
1h 29m
10
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
6,567
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.