آموزش React: تست و اشکال زدایی

React: Testing and Debugging

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ردیابی اشکالات در React و در بین قطعات مختلفی که با آنها ارتباط برقرار می کند می تواند یک چالش باشد. در حالی که ابزارهای پایه و تست اشکال زدایی جاوا اسکریپت مطمئناً کار می کنند ، راه حل هایی که به طور خاص برای کار با React طراحی شده اند ، در وقت و تلاش شما صرفه جویی می کنند. این دوره شامل این ابزارها ، همچنین نکات و تکنیک هایی است که به شما کمک می کند مشکلات موجود در برنامه های خود را پیدا ، تشخیص و برطرف کنید. نحوه آزمایش React code با Jest ، اشکال زدایی با Chrome ، بررسی نوع با flow و بهینه سازی کد خود با ESLint را ببینید و بیاموزید. مربی امانوئل هنری این دوره را با تمام مواردی که برای شروع به کار نیاز دارید ، از جمله پرونده های تمرینی و دستورالعمل های راه اندازی ، بسته بندی کرده است و در پایان با مراحل بعدی بررسی اشکال زدایی پیشرفته در React ، به پایان می رسد.
موضوعات شامل:
  • راه اندازی برای آزمایش React و اشکال زدایی
  • تست با Jest
  • تست عکس
  • اشکال زدایی با افزونه های Chrome و Chrome
  • بهینه سازی کد واکنش و عملکرد برنامه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • پیش نیازهای دوره Course prerequisites

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم 1. Setting Up

  • پروژه آزمایشی ما Our test project

  • نمای کلی از ابزار خود An overview of your toolset

  • ابزار برنامه نویس را React کنید React developer tool

  • معرفی شوخی Jest introduction

  • چک کردن با جریان را تایپ کنید Type checking with flow

  • پوشش با ESLint Linting with ESLint

2. تست کردن با Jest 2. Testing with Jest

  • شماره های آزمون را با شرکا انجام دهید Test numbers with matchers

  • رشته را با تشریفات تست کنید Test string with matchers

  • آرایه ها و اشیاء را با تشک تست کنید Test arrays and objects with matchers

  • تست عکس فوری با Jest Snapshot testing with Jest

  • آزمون های خود را با شرح سازماندهی کنید Organize your tests with describe

  • گزارش های پوشش کد Code coverage reports

3. اشکال زدایی با Chrome و برنامه های افزودنی 3. Debugging with Chrome and Extensions

  • اشکال زدایی با Chrome Debug with Chrome

  • منابع را برای یافتن پاسخ اشکال زدایی کنید Debug resources to find answers

4. ESLint ، انواع و عملکرد 4. ESLint, Types, and Performance

  • بهبود کد با ESLint Code improvement with ESLint

  • انواع بررسی شده با جریان Types checking with flow

  • مؤلفه های نمایه با جدول زمانی Chrome Profile components with Chrome timeline

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش React: تست و اشکال زدایی
جزییات دوره
1h 17m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
45,694
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.