آموزش رندر پاس در مایا

Render Passes in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید را در مجموعه ویژگی کاملاً به‌روزشده Render Pass در Maya 2009 بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر. یک گردش کار تولید را به مجموعه ویژگی کاملاً به‌روز شده Render Pass در Maya 2009 بیاموزید. کنترل دقیقی بر خروجی‌های رندر به دست آورید و زمان را یاد بگیرید. - صرفه جویی در تکنیک ها برای بهینه سازی قابلیت همکاری با مایا و ترکیب برنامه های کاربردی مانند Toxik. نکات برجسته محبوب عبارتند از: بررسی اجمالی لایه های رندر. Render Layer Overrides; نادیده گرفتن مواد؛ مروری بر بافرهای فریم. ایجاد پاس های رندر؛ مرتبط کردن پاس ها با لایه های رندر. ایجاد مجموعه‌های پاس برای سازماندهی پاس‌های رندر. نقشه های مشارکت ساختمانی. نقشه های مشارکت شی محور؛ نقشه های مشارکت نور محور. رندر فایل های EXR چند کاناله. سازماندهی پاس های رندر شده با توکن های رندر. ایجاد بافرهای فریم سفارشی. تغییر سهم بافر قاب مواد. استفاده از مواد SSS با پاس. استفاده از لایه های Render و Render Passes با هم. صادر کردن داده های ترکیبی به Toxik. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

رندر پاس در مایا Render Passes in Maya

  • تغییرات تنظیمات رندر در مایا 2009 Render Setting Changes in Maya 2009

  • نمای کلی لایه های رندر Overview of Render Layers

  • نمای کلی از Render Passes Overview of Render Passes

  • ایجاد و مرتبط کردن پاس های رندر Creating and Associating Render Passes

  • استفاده از نشانه های رندر برای سازماندهی پاس های رندر شده Using Render Tokens to Organize Rendered Passes

  • ایجاد و استفاده از نقشه های مشارکت Creating and Using Contribution Maps

  • ساختن نقشه های مشارکت نور محور Building Light-centric Contribution Maps

  • ویژگی های پیشرفته Render Pass Advanced Render Pass Attributes

  • استفاده از پاس های رندر با مواد پرتو ذهنی Using Render Passes with Mental Ray Materials

  • گرفتن داده های فوتون با رندر پاس Capturing Photon Data with Render Passes

  • رندر کردن یک فایل Exr چند کاناله از Maya Rendering a Multi-channel Exr File from Maya

  • تنظیم سهم بافر قاب مواد Adjusting a Material's Frame Buffer Contribution

  • ایجاد بافرهای فریم سفارشی Creating Custom Frame Buffers

  • استفاده از مواد ذهنی قدیمی تر با پاس های رندر Using Older Mental Ray Materials with Render Passes

  • استفاده از SSS Shaders همراه با Render Passes Using SSS Shaders Together with Render Passes

  • داده های پیش ترکیبی را از مایا به Toxik صادر کنید Export Pre-compositing Data from Maya to Toxik

  • امتیاز: استفاده از لایه های رندر و رندر پاس ها با هم Bonus: Using Render Layers and Render Passes Together

نمایش نظرات

آموزش رندر پاس در مایا
جزییات دوره
2h 9m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.