تولید رویهای در بازیها و محیطهای مجازی به تولید الگوریتمی تجربههای بینهایت منحصربهفرد توسط رایانه کمک میکند. پتانسیل آن در توانایی آن در توسعه خودکار محتوای دیجیتال بر حسب تقاضا نهفته است و میزان کار مورد نیاز برنامه نویسان و مدل سازان را کاهش می دهد. با این حال، آماده سازی زیادی برای اجرای چنین استراتژی لازم است. درک کامل نقشی که هر دو طرف سکه توسعه بازی (فنی/منطقی و هنری/طراحی) در تولید رویه ای ایفا می کنند، کلید اجرای موفقیت آمیز است. در این دوره، پنی و مایک تجربهای منحصر به فرد را برای برنامهنویسان و هنرمندان به ارمغان میآورند و مهارتها و سالها دانش صنعتی و آکادمیک را با هم ترکیب میکنند تا یک تجربه یادگیری جامع را برای شما به ارمغان بیاورند که در آن محتوا و تسلط ارزشمندی خواهید یافت.
این دوره از Unity 2020.3 و Blender 3.0 استفاده می کند و با ویندوز و مک سازگار است.
مطالب در دو بخش ارائه شده است که می توان آنها را به هر ترتیبی، مستقل یا با هم مطالعه کرد.
در قسمت A، مایک شما را از یک سری مراحل عبور میدهد، که با مسدود کردن شهر شما با مکاننماهای ساده شروع میشود، مرحله طراحی حیاتی که اغلب نادیده گرفته میشود. با در نظر گرفتن این مکانها، جزئیات کمی اضافه میکنیم تا زندگی شهر را آغاز کنیم و سیستم جاده را به درستی ترسیم کنیم. هنگامی که این گرم کردن از راه رسید، مایک شروع به تمرکز روی تفکر به شیوه ای مدولارتر با نگاه کردن به بلوک های ساختمانی اساسی مورد نیاز برای ساخت دارایی های ما خواهد کرد. سپس در نهایت، از قرار دادن قطعات به صورت دستی به قرار دادن آنها به صورت خودکار، ابتدا با Blender's Modifier Stack و در نهایت کاملاً رویه ای با استفاده از سیستم جدید Geometry Node Blender 3.0 حرکت می کنیم.
در قسمت B، Penny با استفاده از موتور توسعه بازی یونیتی شما را در کارگاههای مختلف راهنمایی میکند تا به شما یاد دهد که چگونه مدلهای جاده را در هواپیما دستکاری و موقعیتیابی کنید تا یک نقشه خیابان شهر ایجاد کنید. پس از این، الگوریتمهایی برای ایجاد ساختارهای داده برای ذخیره اطلاعات شهر و پر کردن شهر با ساختمانهای مسکونی، تجاری و صنعتی کار خواهد شد. الگوریتمهای رایج برای نمودارهای Voronoi و Perlin Noise برای محاسبه مناطق شهر و تراکم جمعیت شهر استفاده میشوند.
در پایان این دوره، شما یک مجموعه ابزار حرفهای از مهارتهای برنامهنویسی و مدلسازی خواهید داشت که به شما برتری را نسبت به دیگرانی که «فقط برنامهنویس» یا «فقط مدلساز» هستند، میدهد، از جمله دانش تکنیکهای رویهای متعدد که میتواند هم در Unity و هم در Blender استفاده می شود. درک توسعه بازی که طراحی و منطق را از این نقطه نظر کاملاً ادغام می کند، برای تبدیل شدن شما به کالای ارزشمند در بازار کار یا آماده کردن شما برای اجرای یک عملیات مستقل بسیار مهم است.
آنچه دیگران در مورد دوره های پنی می گویند:
من دورهها و روش تدریس Penny de Byl را دوست دارم، آنها بسیار خاصتر از دورههای متوسط «مستر یونیتی» شما هستند و معمولاً، شما فقط موتور را نمیآموزید، بلکه نحوه کار در پشت صحنه را نیز یاد میگیرید. او واقعا شگفت انگیز است!
من حدود 3 سال است که برنامه نویسی می کنم و از زمانی که دوره های "انیمیشن" و "زمین رویه ای" Penny را خریداری کردم، دوباره هیجان و سرگرمی به برنامه نویسی من بازگشته است.
پنی و تیمش چیزهای خود را می دانند و در توضیح همه چیز و تجزیه و تحلیل آن شگفت انگیز هستند. مهمتر از همه، او شما را به چالش میکشد که بهجای اینکه فقط به همه چیز «با قاشق غذا بدهید»، کارهای خود را انجام دهید. سپس او برمی گردد و یکی از راه های انجام آن را به شما نشان می دهد. فقط یک دوره شگفت انگیز!!!
آنچه دیگران در مورد دوره های مایک می گویند:
من چند سالی است که از بلندر استفاده می کنم، اما در کنار مایکی کاملاً تازه کار هستم و در اینجا چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام!
مایکی معلم شگفت انگیزی است، من نمی توانم این دوره را به اندازه کافی تحسین کنم. ارزش هر پنی را دارد.
مایکی یک مربی با استعداد، کامل و واضح است، و او می داند که چگونه دانش آموز را وادار کند "برای خود" فکر کند، که تجربه بسیار خوبی است.
استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Penny @Holistic3D.comهیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Michael Bridgesمعلم فناوری
نمایش نظرات