جاوا 入門

Java 入門

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Javaはインターネットの普及に伴い、今ました。また近年のプログラミング言語».ています。このコースではجاوا جاوا وب سایت، اندروید開発環境جاوا..

سرفصل ها و درس ها

イントロダクション イントロダクション

  • 「Java 入門」コースへようこそ! 「Java 入門」コースへようこそ!

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون Introduction

  • به یادگیری جاوا خوش آمدید Welcome to learning Java

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. جاوا 1. Javaとは

  • جاوا؟ Javaとは?

  • جاواの実行環境 Javaの実行環境

  • C/C++とJavaの比較 C/C++とJavaの比較

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 1. Getting Started with Java

  • جاوا چیست؟ What is Java?

  • جاوا را روی رایانه خود بارگیری کنید Downloading Java on your computer

  • کاوش در خط فرمان Exploring the command line

  • اولین برنامه جاوا شما Your first Java program

  • سلام جهان در خط فرمان Hello World in the command line

  • بررسی یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) Exploring an integrated development environment (IDE)

  • سلام جهانی در یک IDE Hello World in an IDE

2. 環境の準備-インストール 2. 環境の準備-インストール

  • コマンドで作業する場合 (Mac) コマンドで作業する場合(Mac)

  • JRE، JDK JREとJDK

  • コマンドで作業する場合 (ویندوز) コマンドで作業する場合(Windows)

  • 2つの方法 2つの方法

  • IDEで作業する場合(برد) IDEで作業する場合(win)

  • IDEで作業する場合(mac) IDEで作業する場合(mac)

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 2. Building Strong Foundations

  • انواع داده های اولیه Primitive data types

  • انواع داده ها و متغیرها در جاوا Data types and variables in Java

  • رشته ها در جاوا Strings in Java

  • با استفاده از ایندکس ها با رشته ها Using indexes with strings

  • اتصال رشته ها در جاوا Concatenating strings in Java

  • ورودی و خروجی در جاوا Input and output in Java

3. 基本操作法について 3. 基本操作法について

  • コンパイルと実行(Windows-NetBeans) コンパイルと実行(Windows-NetBeans)

  • 標準出力について 標準出力について

  • 一番簡単なプログラム「HelloWordl」 一番簡単なプログラム「HelloWordl」

  • コンパイルと実行(Mac-コマンド) コンパイルと実行(Mac-コマンド)

  • コンパイルと実行(Windows-コマンド) コンパイルと実行(Windows-コマンド)

  • プログラムの構造 プログラムの構造

  • 標準入力について 標準入力について

  • コンパイルと実行 (Mac-NetBeans) コンパイルと実行(Mac-NetBeans)

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 3. Control Flow

  • نقشه برداری از جریان کنترل برنامه Mapping out program control flow

  • اپراتورها در جاوا Operators in Java

  • تصمیم گیری با جاوا Decision-making with if in Java

  • درک دامنه در جاوا Understanding scope in Java

  • در حالی که حلقه ها (مفهومی) While loops (conceptually)

  • در حالی که در جاوا حلقه می کنید While loops in Java

  • چالش: انتخاب چندگانه Challenge: Multiple choice

  • راه حل نمونه: انتخاب چندگانه Sample solution: Multiple choice

4. データ構造について 4. データ構造について

  • 変数宣言と代入 変数宣言と代入

  • 型変換について 型変換について

  • 基本データ型について 基本データ型について

  • データの種類 データの種類

  • データ型について データ型について

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 4. Debugging in Java

  • اشکال زدایی خطاهای نحوی و منطقی Debugging syntax and logical errors

  • اشکال زدایی با IDE Debugging with an IDE

  • چالش: خطاها را پیدا کنید Challenge: Find the errors

  • راه حل نمونه: خطاها را پیدا کنید Sample solution: Find the errors

5. 参照型について 5. 参照型について

  • main()メソッドの引数(Mac) main()メソッドの引数(Mac)

  • ラッパークラスについて ラッパークラスについて

  • main()メソッドの引数(Windows) main()メソッドの引数(Windows)

  • 参照型とは؟ 参照型とは?

  • 配列について 配列について

  • 2次元配列について 2次元配列について

  • 文字列について 文字列について

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 5. Functions in Java

  • توابع چیست؟ (مفهومی) What are functions? (conceptually)

  • تعریف توابع در جاوا Defining functions in Java

  • توابع تماس در جاوا Calling functions in Java

  • پارامترهای موجود در جاوا Parameters in Java

  • بازگشت انواع در جاوا Return types in Java

  • با استفاده از توابع داخلی در جاوا Using built-in functions in Java

  • چالش: ماشین حساب حقوق و دستمزد Challenge: Salary calculator

  • راه حل نمونه: ماشین حساب حقوق Sample solution: Salary calculator

6. 演算子について 6. 演算子について

  • 演算子とは؟ 演算子とは?

  • 算術演算子について 算術演算子について

  • 演算の優先順位 演算の優先順位

  • 関係演算子と論理演算子 関係演算子と論理演算子

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 6. Classes in Java

  • کلاس ها در جاوا Classes in Java

  • سازندگان جاوا Constructors in Java

  • ایجاد کلاس در جاوا Creating a class in Java

  • ایجاد موارد در جاوا Creating instances in Java

  • روشهای نمونه در مقابل روشهای کلاس Instance methods vs. class methods

  • استفاده از روشهای نمونه در جاوا Using instance methods in Java

  • متغیرهای نمونه و کلاس در جاوا Instance and class variables in Java

  • بررسی: کلاسها در مقابل موارد Review: Classes vs. instances

  • چالش: مشخصات دانشجویی Challenge: Student profile

  • راه حل نمونه: مشخصات دانشجویی Sample solution: Student profile

7. 制御文について 7. 制御文について

  • در حالی کهとdo-while whileとdo-while

  • اگر とدیگر - اگر ifとelse-if

  • سوئیچ 文について switch文について

  • برای 文について for文について

  • 制御文とは؟ 制御文とは?

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون Conclusion

  • مراحل بعدی برای یادگیری جاوا Next steps for learning Java

8. メソッドについて 8. メソッドについて

  • メソッドの例 メソッドの例

  • オーバーロードについて オーバーロードについて

  • メソッドとは؟ メソッドとは?

نمایش نظرات

جاوا 入門
جزییات دوره
3h 21m
89
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
2,505
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kathryn Hodge Kathryn Hodge

توسعه‌دهنده نرم‌افزار

کاترین هاج به‌عنوان توسعه‌دهنده نرم‌افزار در یک شرکت رسانه‌ای کار می‌کند.

علاوه بر کار خود به‌عنوان توسعه‌دهنده، کاترین یک کانال YouTube را برای افرادی که مایل هستند اجرا می‌کند. برای یادگیری نحوه کدنویسی قبل از فارغ التحصیلی از کالج، او به مدت سه سال به عنوان دستیار تدریس علوم کامپیوتر کار کرد. او به تلاقی رسانه‌ها، سرگرمی‌ها و فناوری علاقه زیادی دارد و بر ایجاد نرم‌افزاری متمرکز است که تأثیرگذار باشد.

昭男 河合 昭男 河合

20年にわたる開発経験の後、オブ.企業や学校でオブジェクト指向/UMLを主とした研 修やUMTP(UMLモデリト指向/UML及活動に参加した。雑誌・サイトへの寄稿や書籍の執筆を多数行った。2018年〝去ロからわかるUML超入門」(技術評論社)、「ゼロからわかるオブジェク指向超入門」(同)