لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Houdini Beginner - Learn by Project - Fill The Crate
Houdini Beginner - Learn by Project - Fill The Crate
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
سلام، این دوره شما را گام به گام در مورد نحوه پر کردن جعبه، جعبه یا هر ظرفی از هر نوع به روشی واقع بینانه و بدون تلاقی هندسه و رندرهای شرم آور راهنمایی می کند. شما تکنیک های هدایت هنری توزیع اشیا و همچنین نحوه نور، سایه و رندر را در Redshift خواهید آموخت.
هودینی قطعا قدرتمندترین بسته سه بعدی موجود است، و برای مبتدیان با منحنی یادگیری بسیار شیب دار می تواند بسیار ترسناک باشد، اما لزومی ندارد.
> مشکل این است: یادگیری، فقط برای یادگیری، می تواند باعث بی انگیزه شدن شما شود، اگر پیشرفت را مشاهده نکنید، یا اگر روی پروژه های بسیار طولانی کار می کنید که نمی توانید آنها را به پایان برسانید.
راه حل این است: شما می خواهید روی بسیاری از پروژه های کوچک تمرین کنید پروژه هایی که در آنها می توانید پیشرفت را در هر مرحله مشاهده کنید پروژه هایی که در واقع می توانید آنها را به پایان برسانید و به مجموعه خود اضافه کنید
br> این دوره دقیقاً این کار را انجام می دهد، بخشی از یک سری پروژه های کوچک هودینی است.
ما موارد زیر را پوشش خواهیم داد:
- آماده سازی دارایی برای شبیه سازی (هندسه کارآمد با حفظ شکل دقیق)
- شبیه سازی نقاش فیزیک
- سایه روشن در Redshift
بیایید آن را انجام دهیم.
مدلهای سهبعدی رایگان انتخابی خود را بگیرید: یک ظرف (مانند جعبه) و اشیا (مثلاً میوهها) از وبسایتهای مدلهای سه بعدی رایگان (مانند Polyhaven، Sketchfab). ترجیحاً از همان داراییهای دوره استفاده نکنید، نمیخواهید تکرار کنید، اما یاد بگیرید که چگونه تکنیکها را برای هر شیئی در هر ظرفی اعمال کنید. به عنوان مثال. در Polyhaven می توانید گلابی (https://polyhaven.com/a/food_pears_asian_01) و همچنین میوه های دیگر را پیدا کنید.
مطابقت با مقیاس واقعی از منابع (به یاد داشته باشید که شبیه سازی به دقت نیاز دارد)
تکنیک شبیه سازی را بر روی اشیاء انتخابی خود اعمال کنید و ظرف مورد نظر خود را به صورت واقعی پر کنید (همانطور که در دوره توضیح داده شد)
موقعیت های شروع خود را هم برای مقیاس و هم برای چرخش تصادفی کنید
هنر توزیع لایه بالایی/قابل مشاهده اشیاء را برای انتقال تنوع و جلوگیری از تکرار هدایت می کند
رندر
رندرهای خود را در برگه بحث دوره ارسال کنید، روی "اشتراک گذاری پروژه" کلیک کنید
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
معرفی
INTRODUCTION
آماده سازی و راه اندازی دارایی
ASSET PREP AND SET UP
سایه زدن
SHADING
شبیه سازی
SIMULATION
درس ها
Lessons
شبیه سازی
SIMULATION
معرفی
INTRODUCTION
آماده سازی و راه اندازی دارایی
ASSET PREP AND SET UP
نمایش نظرات