آموزش مدل سازی شخصیت پیشرفته در مایا

Advanced Character Modeling in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ، ما با تکنیک های پیشرفته برای مدل سازی یک شخصیت با کیفیت از ویژگی های مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012. این دوره بخشی از موارد زیر است: مایا: مسیر مدل سازی شخصیت همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 47s مدل سازی شخصیت پیشرفته در مایا 3 ساعت 53 متر 48 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی شخصیت پیشرفته در مایا Advanced Character Modeling in Maya

  • راه اندازی پروژه ما Setting up Our Project

  • ایجاد مش پایه برای بازوها Creating Base Mesh for the Arms

  • مدل سازی مش پایه برای سینه Modeling Base Mesh for the Chest

  • ایجاد Base Mesh برای پاها Creating Base Mesh for the Legs

  • مدل سازی مش پایه برای دست ها Modeling Base Mesh for the Hands

  • ادامه مدل سازی مش پایه برای دست ها Continuing to Model the Base Mesh for the Hands

  • تصفیه قفسه سینه و بازوی مش Refining the Chest and Arm Mesh

  • اصلاح دور کمر ، پا و مش چکمه Refining the Waist, Leg, and Boot Mesh

  • اضافه کردن چین و چروک و حجم به دست Adding Wrinkles and Volume to Hand

  • در حال نهایی کردن مش بدنه Finalizing Body Mesh

  • مدل سازی مش پایه برای زره قفسه سینه Modeling Base Mesh for the Chest Armor

  • پالایش زره قفسه سینه Refining the Chest Armor

  • نهایی کردن زره قفسه سینه Finalizing the Chest Armor

  • مدل سازی بسته هوایی و کلاه ایمنی Modeling the Air Pack and Helmet

  • پالایش بسته هوا و کلاه ایمنی Refining the Air Pack and Helmet

  • قرار دادن نشانه های صورت Laying out the Facial Landmarks

  • اضافه کردن وضوح و میزان صدا به Face Mesh Adding Resolution and Volume to Face Mesh

  • تصفیه مش چشم Refining the Eye Mesh

  • پالایش مش دهان Refining the Mouth Mesh

  • نهایی کردن Face Mesh Finalizing the Face Mesh

  • مدل سازی دندان و زبان Modeling Teeth and Tongue

  • مدل سازی پایه مش برای کلاهک Modeling Base Mesh for the Cap

  • تصفیه درپوش مش Refining the Cap Mesh

  • در حال نهایی کردن مدل شخصیت Finalizing Character Model

  • تکنیک های ایجاد UV Techniques for Creating UV's

  • ایجاد اشعه ماورا بنفش Creating UV's

  • تخلیه اشعه ماورا بنفش Laying out UV's

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی شخصیت پیشرفته در مایا
جزییات دوره
3h 54m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
33
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Brock
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Brock Joshua Brock

جوشوا در حال حاضر یک مدل ساز شخصیت در استودیوی Nickelodeon است و در کاراکتر شخصیت های Teenage Mutant Ninja Turtles و Albert فعالیت می کند. او پیش از حرفه مدلینگ در استودیوی Nickelodeon ، دستیار تولید در استودیوی Blue Sky بود و در فیلم های EPIC ، Rio 2 و The Peanuts Movie کار کرده بود. جوشوا در شبه جزیره فوقانی میشیگان بزرگ شد و در آنجا هنر دیجیتال و طراحی را آموخت. وی پس از فارغ التحصیلی در رشته لیسانس هنرهای زیبا از دانشگاه میشیگان شمالی ، برای پیگیری استادان خود به جورجیا نقل مکان کرد. در سال 2012 ، وی از دانشکده هنر و طراحی ساوانا با مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در انیمیشن فارغ التحصیل شد. جاش در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کند ، جایی که اوقات فراغت خود را صرف کار در پروژه های مدل سازی شخصی می کند.