آموزش SOLIDWORKS 2022 Essential Training

SOLIDWORKS 2022 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
SOLIDWORKS برترین نرم افزار طراحی محصول است که به شما امکان می دهد راه حل های نوآورانه را سریعتر به بازار ارائه دهید. در این دوره، گابریل کوربت به شما یاد می‌دهد که چگونه قطعات و مجموعه‌های آماده ساخت و همچنین نقشه‌های دقیق و صورتحساب‌های مواد را در SOLIDWORKS 2022 بسازید. یاد بگیرید که چگونه طرح‌های دوبعدی ایجاد کنید و سپس آنها را اکسترود کنید، بچرخانید، بلند کنید و جارو کنید. ویژگی های موجود در اشیاء سه بعدی نحوه ایجاد برش ها و ایجاد سوراخ های استاندارد را بیاموزید و تکنیک های مدل سازی پیشرفته تر را با استفاده از بلوک ها، آینه کاری و ابزارهای الگوی SOLIDWORKS کشف کنید. سپس بهترین روش‌ها را برای کنار هم قرار دادن قطعات در مجموعه‌ها و ایجاد نقشه‌های دقیق مرور کنید. در طول مسیر، گابریل ویژگی‌های جدید نسخه 2022 و همچنین ویژگی‌هایی را که برای کاربران با قلم یا دستگاه‌های لمسی طراحی شده است، برجسته می‌کند.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • با استفاده از SOLIDWORKS 2022 مدل سازی سه بعدی CAD را بیاموزید Learn 3D CAD modeling using SOLIDWORKS 2022

1. مقدمه ای بر SOLIDWORKS 1. Introduction to SOLIDWORKS

  • راه اندازی SOLIDWORKS برای اولین بار Launching SOLIDWORKS for the first time

  • پیمایش در فضای کاری سه بعدی Navigating in the 3D workspace

  • الگوهای SOLIDWORKS SOLIDWORKS templates

  • ذخیره، تغییر نام و مدیریت فایل ها Saving, renaming, and managing files

  • اندازه گیری Measuring

  • بهبود رابط کاربری SOLIDWORKS 2022 Interface improvements for SOLIDWORKS 2022

2. راه اندازی سریع SOLIDWORKS 2. SOLIDWORKS Quick Start

  • ایجاد اولین قسمت سه بعدی خود Creating your first 3D part

  • ساختن اولین مجموعه شما Building your first assembly

  • اولین نقاشی CAD خود را انجام دهید Making your first CAD drawing

  • مراحل اولیه مدل سازی سه بعدی Basic steps for 3D modeling

3. مدل سازی قسمت پایه 3. Basic Part Modeling

  • ایجاد طرح ها Creating sketches

  • درک روابط Understanding relationships

  • با استفاده از ویژگی Extrude Using the Extrude feature

  • با استفاده از ویژگی برش اکسترود شده Using the Extruded Cut feature

  • ایجاد ویژگی های چرخشی Creating revolved features

  • ایجاد برش های چرخشی Making revolved cuts

  • استفاده از مواد، رنگ ها، و پرداخت Applying materials, colors, and finishes

  • یافتن خواص جرمی Finding mass properties

  • گزینه های سیستم، واحدها و الگوها System options, units, and templates

  • کار با ابعاد Working with dimensions

  • انتخاب رنگ Selecting colors

  • ایجاد سیستم مختصات مرجع Creating reference coordinate systems

4. ابزار طراحی 4. Sketch Tools

  • ابزارهای خط و خط مرکزی Line and Centerline tools

  • با استفاده از ابزار Rectangle Using the Rectangle tool

  • دایره ها و کمان ها Circles and arcs

  • شکاف های طراحی Drawing slots

  • کار با بیضی و مخروط Working with ellipses and conics

  • ترسیم چند ضلعی ها Sketching polygons

  • ایجاد متن Creating text

  • استفاده از معادلات و متغیرهای مرتبط Using equations and linked variables

  • با استفاده از ابزار Spline Using the Spline tool

  • منحنی معادله محور Equation driven curve

  • جوهر طرح Sketch Ink

  • کپی و الگوبرداری از متن طرح Copying and patterning sketch text

5. اصلاح طرح ها 5. Modifying Sketches

  • کوتاه کردن و گسترش یک طرح Trimming and extending a sketch

  • ایجاد هندسه افست Creating offset geometry

  • جابجایی، کپی، چرخش و مقیاس‌بندی Moving, copying, rotating, and scaling

  • پاک کردن، لغو، و انجام مجدد اقدامات Erasing, undoing, and redoing actions

  • با استفاده از ابزار Mirror Using the Mirror tools

  • ایجاد الگوهای تکرار شونده در یک طرح Creating repeating patterns in a sketch

  • استفاده از خطوط ساختمانی Using construction lines

  • با استفاده از ابزار Convert Entities Using the Convert Entities tool

  • افزودن فیله و پخ به طرح ها Adding fillets and chamfers to sketches

6. هندسه مرجع 6. Reference Geometry

  • کار با هواپیما Working with planes

  • ساختن یک محور Making an axis

  • ایجاد یک سیستم مختصات Creating a coordinate system

  • طرح های مفهومی Concept sketches

  • نمای نشانه گذاری Markup view

7. اصلاحات قسمت 7. Part Modifications

  • افزودن فیله به قسمتی Adding fillets to a part

  • لبه های پخ Chamfering edges

  • اعمال پیش نویس Applying draft

  • با استفاده از دستور Shell Using the Shell command

  • با استفاده از دستور Mirror Using the Mirror command

  • ایجاد الگوهای خطی Creating linear patterns

  • ایجاد الگوهای دایره ای Creating circular patterns

8. مدل سازی قسمت پیشرفته 8. Advanced Part Modeling

  • ابزار لفت Loft tool

  • اشکال بلند با منحنی های راهنما Lofted shapes with guide curves

  • ایجاد برش های بلند Making lofted cuts

  • ایجاد اشکال جارو شده Creating swept shapes

  • ایجاد برش های جارو Making swept cuts

  • با استفاده از دستور Wrap Using the Wrap command

  • رئیس/پایگاه مرزی Boundary Boss/Base

  • ابزار متقاطع Intersect tool

  • کار با تنظیمات Working with configurations

  • ابزارهای سطحی Surface tools

  • استفاده از سطوح برای ساخت مدل های جامد Using surfaces to build solid models

  • ویرایش مستقیم: جابجایی/کپی بدنه ها Direct Editing: Move/Copy Bodies

  • ویرایش مستقیم: Move Face Direct Editing: Move Face

  • ویرایش مستقیم: ترکیب Direct Editing: Combine

  • ویرایش مستقیم: اسپلیت Direct Editing: Split

  • منحنی پروژه Project Curve

  • ابزار برش Slice tool

  • مقدمه ای بر ابزارهای ورق فلزی Introduction to Sheet Metal tools

  • مقدمه ای بر جوشکاری ها Introduction to weldments

  • بررسی مجموعه ابزارهای موجود Review of available tool sets

  • با استفاده از نشانه گذاری Using Markup

9. جادوگر سوراخ 9. Hole Wizard

  • شروع کار با Hole Wizard Getting started with the Hole Wizard

  • درک انواع سوراخ ها و استانداردها Understanding hole types and standards

  • تعیین موقعیت حفره ها در سه بعدی Positioning holes in 3D

  • شکاف های جادوگر سوراخ Hole Wizard slots

  • جادوگر میخ رزوه ای خارجی External Threaded Stud Wizard

10. بلوک 10. Blocks

  • با استفاده از بلوک های طرح Using sketch blocks

  • ایجاد بلوک Creating blocks

  • طراحی با بلوک Designing with blocks

11. ساختمان مجامع 11. Building Assemblies

  • شروع یک مونتاژ Starting an assembly

  • کپی کردن، جابجایی و چرخش قطعات Copying, moving, and rotating parts

  • جفت شدن قطعات با هم در یک مجموعه Mating parts together in an assembly

  • کار با subassemblies Working with subassemblies

  • ساخت الگوهای خطی Making linear patterns

  • ایجاد الگوهای دایره ای Creating circular patterns

  • با استفاده از جعبه ابزار Using the Toolbox

  • دانلود قطعات اینترنتی Downloading internet parts

  • استفاده از کلید Q برای ارجاع سریع Using the Q key for quick references

12. جفت های پیشرفته 12. Advanced Mates

  • ایجاد کامپوننت Mates Creating component Mates

  • جفت گیری قطعات با Advanced Mates Mating parts with Advanced Mates

  • جفت گیری قطعات با Path Mate Mating parts with Path Mate

  • جفت مکانیکی Mechanical Mates

  • جفت گیری قطعات با تراز کردن هواپیماها Mating parts by aligning planes

  • جفت مغناطیسی Magnetic Mates

  • ناشر دارایی برای Magnetic Mates Asset Publisher for Magnetic Mates

13. مدلسازی درون متنی 13. In-Context Modeling

  • پیوند دادن طرح ها به قسمت های دیگر Linking sketches to other parts

  • استفاده از طرح های طرح بندی Using layout sketches

  • استفاده از جادوگر سوراخ در زمینه Using the Hole Wizard in context

14. استفاده از جداول طراحی 14. Using Design Tables

  • با استفاده از جداول طراحی Using design tables

  • کار با محاسبات پیچیده Working with complex calculations

  • انتخاب پیکربندی اجزا Selecting component configurations

  • مجموعه های ساختمانی با جداول طراحی Building assemblies with design tables

  • افزودن به جداول طراحی Adding to design tables

15. نقشه های قسمت 15. Part Drawings

  • کار با الگوهای طراحی Working with drawing templates

  • گزینه های ترسیم و ویژگی های برگه Drawing options and sheet properties

  • انتخاب زاویه پرتاب صحیح Choosing the correct projection angle

  • افزودن نماهای مدل به نقاشی Adding model views to a drawing

16. ابعاد 16. Dimensioning

  • ایجاد نمادهای ابعاد کلی Creating general dimension notations

  • ایجاد ابعاد مختصات Creating ordinate dimensions

  • ابعاد سوراخ ها و ویژگی های منحنی Dimensioning holes and curved features

  • با استفاده از ابزار Autodimension Using the Autodimension tool

17. اضافه کردن حاشیه نویسی عمومی 17. Adding General Annotations

  • اضافه کردن حاشیه نویسی Adding annotations

  • افزودن نماهای خاص به نقاشی های خود Adding special views to your drawings

  • افزودن خواص سفارشی Adding custom properties

  • پیوند یادداشت های طراحی Linking drawing notes

  • با استفاده از کتابخانه طراحی Using the Design Library

  • استفاده از معادلات برای خواص سفارشی Using equations for custom properties

18. نقشه های مونتاژ 18. Assembly Drawings

  • افزودن مجموعه ها به نقشه ها Adding assemblies to drawings

  • از جمله صورتحساب مواد Including a bill of materials

  • اضافه کردن بادکنک به نقاشی مونتاژ Adding balloons on an assembly drawing

  • ایجاد یک نمای انفجاری Making an exploded view

  • اضافه کردن ویژگی های سفارشی و ویرایش Adding in custom properties and revision

  • حالت جزئیات Detailing mode

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش SOLIDWORKS 2022 Essential Training
جزییات دوره
8h 54m
130
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gabriel Corbett Gabriel Corbett

گابریل کوربت یک طراح محصول، مدرس و سخنران با تجربه است.

گابریل دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک است و در 18 سال گذشته یک طراح محصول فعال بوده است. او قبلاً صاحب یک ماشین‌فروشی نمونه اولیه بود که قطعاتی را برای سازمان‌های مهمی مانند آزمایشگاه پیشرانه جت (JPL) و پاناسونیک می‌ساخت. گابریل با ترکیب تجربه طراحی جامد و مهارت در دنیای واقعی در ساخت محصولات، توانایی منحصر به فرد در طراحی سریع و موثر محصولات را دارد. او مرتباً با شرکت‌ها در مورد روش‌های ساخت و طراحی بهتر و کارآمدتر مشورت می‌کند.

گابریل با بسیاری از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های تأسیس شده کار کرده و محصولاتی را برای بازارهای مصرف‌کننده، صنعتی و پزشکی توسعه داده است. او روی همه جنبه های توسعه محصول از جمله طراحی محصول، مهندسی، بازاریابی، فروش و مدیریت کار کرده است.

گابریل از سال 2011 نویسنده Lynda.com بوده و دوره هایی را در مورد SOLIDWORKS، Onshape، rapid ایجاد کرده است. نمونه سازی و صدور گواهینامه او گروه کاربری SOLIDWORKS Orange County را اداره می کند و SOLIDWORKS و ماشینکاری CNC را در کالج Irvine Valley تدریس کرده است. علاوه بر این، او شرکت مهندسی طراحی خود به نام Tiger Industrial Inc را اداره می کند. او در SOLIDWORKS World در دالاس، سن دیگو، فلوریدا و لس آنجلس ارائه کرده است.

علائق گابریل شامل سرمایه گذاری های جدید، عکاسی، سفر ماجراجویی، موج سواری است. ، دوچرخه سواری در کوهستان، و پدل بردینگ ایستاده.