آمادهاید تا مهارتهای بازیسازی خود را ارتقا دهید و وارد دنیای ساخت بازیهای سه بعدی شوید؟ به این دوره جامع و مستقل نگاه نکنید، که به گونه ای طراحی شده است که شما را گام به گام این فرآیند را طی کند، حتی اگر تجربه قبلی در توسعه بازی نداشته باشید.
من حتی یک دوره 1.5 ساعته تصادف را برای کسانی که دانش صفر در Unity دارند قرار داده ام. در حالی که بهتر است کمی تجربه و دانش از C# داشته باشید، اگر آن را ندارید نگران نباشید، زیرا من همه چیزهایی را که برای ایجاد یک بازی ویدئویی اکشن شگفتانگیز باید بدانید را پوشش خواهم داد.
یک بسته دارایی منحصر به فرد از مدل های سه بعدی به طور خاص برای این دوره ایجاد شده است. پس از تکمیل دوره، می توانید این موارد را همراه با اسکریپت هایی که ایجاد می کنید نگه دارید و هر طور که دوست دارید از آنها استفاده کنید.
در طول این دوره، نحوه ایجاد یک کنترلر پخش همه کاره با استفاده از Entity Component System (ECS) را خواهید آموخت. نحوه راهاندازی سیستم ورودی جدید، نحوه متحرک کردن شخصیتهای سه بعدی، مدیریت کنترلهای دوربین، و درک نکات ضروری فیزیک سهبعدی، از جمله برخورددهندهها، جرم و سرعت را خواهید یافت.
با حرکت رو به جلو در این دوره، ما بر نحوه ایجاد یک سیستم تسلیحاتی پیشرفته و قابل ارتقا تمرکز می کنیم که برای هر بازی تیراندازی ضروری است. این شامل ایجاد انواع سلاحها و یادگیری نحوه تنظیم منطق و انیمیشنها برای تصاویر بصری است تا آنها را در بازی تیراندازی خود زنده کنید.
ما تمرکز زیادی روی بهینهسازی عملکرد بازی و گردش کار شخصی خواهیم داشت تا مطمئن شویم FPS کمتر از 120 نمیشود و پروژه شما به یک فاجعه غیرقابل مدیریت تبدیل نمیشود. در پایان هر بخش، پروژه را پاکسازی می کنیم و شما به پروژه های من برای دانلود دسترسی خواهید داشت. این به شما این امکان را می دهد که اگر می خواهید کار خود را دوباره بررسی کنید یا از نقطه خاصی از دوره شروع کنید.
در قسمت بعدی دوره، یاد خواهید گرفت که برای دشمنان بازی خود، دشمنان چالش برانگیز بسازید. ما قصد داریم با سلاحهای مختلف و مجموعههای حملهای دشمنان غوغا بسازیم که از سپر برای محافظت استفاده میکنند، گلولههای شما را دور میزنند و آیتمها را به سمت شما پرتاب میکنند. دشمنان تیراندازی می توانند از پوشش برای مخفی شدن، پرتاب نارنجک و پیشروی از زوایای مختلف استفاده کنند. ما همچنین دو رئیس با توانایی های منحصر به فرد را معرفی خواهیم کرد. همه اینها به عنوان یک مثال عالی برای شما خواهد بود تا در طراحی هوش مصنوعی دشمن بسیار پیچیده شوید.
سپس، نحوه طراحی تولید سطح رویه ای را یاد می گیریم. این سیستم به شما این امکان را می دهد که تعداد بی پایانی از سطوح ایجاد کنید، به طور قابل توجهی زمان توسعه را کاهش می دهد و تضمین می کند که بازی شما در هر بار بازی، محتوای تازه و جذابی را برای بازیکنان ارائه می دهد.
برای بهبود بیشتر گیمپلی، میخواهیم یک سیستم جستجو توسعه دهیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه ماموریت های مختلف ایجاد کنید و اهداف متفاوتی را برای بازیکن تعیین کنید.
بعد، یک رابط کاربری کاربردی و مقیاسپذیر برای تکمیل بازی شما ایجاد میکنیم.
سپس، با ادغام عنصر گیم پلی جدید - CARS، تجربه را ارتقا می دهیم! شما در ایجاد یک سیستم خودروی همه کاره مهارت خواهید داشت که به شما امکان میدهد رفتار خودرو را از هر جهت ممکن تنظیم کنید.
ما دوره را با افزودن یک سیستم صوتی و جلای بصری به پایان میرسانیم، که بازی شما را نه تنها جذاب و سرگرمکننده میکند، بلکه آن را به تجربهای فراگیر تبدیل میکند که هم از نظر بصری خیرهکننده و هم از نظر شنیداری غنی است. این مرحله شامل رفع اشکالات و بهبود مکانیک ها می شود و اطمینان حاصل می کند که هر جنبه ای از بازی شما می درخشد و یکپارچه عمل می کند.
این در مورد بالا بردن کیفیت کلی بازی شماست، تا اطمینان حاصل شود که نه تنها عملکردی نیست، بلکه به طور استثنایی صیقلی است.
پس از تسلط بر این مهارتهای جامع و صیقل دادن به بازی خود، زمان آن فرا میرسد که دستاورد مهم خود را جشن بگیرید. این دوره فقط برای یادگیری نیست. این در مورد شناخت کار سختی است که برای تبدیل بازی رویایی خود به واقعیت انجام داده اید!
و شما آن را دارید! سفری از اصول اولیه به یک بازی ویدیویی کاملاً صیقلی و با کیفیت.
و میتوانید آن سفر را با یک کلیک شروع کنید.
امروز در دوره ثبت نام کنید و یاد بگیرید که چگونه بازی هایی را که همیشه می خواستید بسازید.
مربی توسعه بازی و یوتیوبر
نمایش نظرات