نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
بیاموزید که یک برچسب پایان متحرک را برای یک محصول ساختگی ترکیب کنید. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 2014، Maya 2015، Vray 3.0 and Cinema 4D R16 ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از تکنیک های پیشرفته اثبات شده از سناریوهای حرفه ای و دنیای واقعی ، در خط لوله ترکیب فضای خطی افترافکت بیشترین بهره را ببریم. با پایان این آموزش افتر افکت ، شما یک سری نکات و ترفندهای جدید خواهید داشت تا بتوانید از آنها در پروژه های خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 2014 ، Maya 2015 ، Vray 3.0 و Cinema 4D R16
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تکنیک های دنیای واقعی برای ترکیب چند لایه در افتر افکت
Real-world Techniques for Multipass Compositing in After Effects
-
بیایید خطی شویم
Let's Get Linearized
-
قالبهای فایل پیشنهادی برای آهنگسازی
Recommended File Formats for Compositing
-
سازماندهی پروژه ، اهداف و تجزیه
Project Organization, Goals, and Breakdown
-
تکنیک افزودنی اساسی برای ترکیب عناصر رندر
Basic Additive Technique for Compositing Render Elements
-
تکنیک افزودنی پیشرفته برای ترکیب عناصر رندر
Advanced Additive Technique for Compositing Render Elements
-
استفاده از انتخاب نور برای ترکیب عناصر رندر
Using Light Selects to Composite Render Elements
-
تکنیک های کسری برای ترکیب عناصر رندر
Subtractive Techniques for Compositing Render Elements
-
تنظیم کنترل های روشنایی برای کامپوزیت ما
Setting up Lighting Controls for Our Composite
-
متعادل سازی کامپوزیت ربات ما
Balancing Our Robot Composite
-
بهبود جزئیات در مورد کامپوزیت ربات ما
Improving Details on Our Robot Composite
-
نهایی کردن اولین پاس برای کامپوزیت ربات ما
Finalizing the First Pass for Our Robot Composite
-
شروع کار با CINEMA 4D Composite ما
Getting Started with Our CINEMA 4D Composite
-
کنترل مجوز انتشار/روشنایی
Controlling Our Diffuse/Lighting Pass
-
افزودن رنگ به Specular و Shadow Pass ما
Adding Color to Our Specular and Shadow Pass
-
تصفیه GI Pass برای محیط زیست
Refining Our GI Pass for Our Environment
-
بهینه سازی محیط و بازتاب
Tweaking the Ambient and Reflection Passes
-
افزودن نمای زیر آب با استفاده از شکست انکساری
Adding an Underwater Look Using Our Refraction Pass
-
عبور UV چیست و چگونه می توانیم از آنها استفاده کنیم؟
What Are UV Passes and How Can We Use Them?
-
استفاده از UV برای ایجاد نقشه های جابجایی سفارشی
Using UVs to Create Custom Displacement Maps
-
افزودن حباب و مایع با استفاده از نقشه های UV
Adding Bubbles and Liquid Using UV Maps
-
کاوش تکنیک های ترکیب AO و Shadow Passes
Exploring Techniques for Compositing AO and Shadow Passes
-
استفاده از کانال های RGB برای رنگ آمیزی عناصر
Using RGB Channels to Color Match Elements
-
مطمئن شوید که یک ترکیب متعادل داریم
Making Sure We Have a Balanced Composite
-
متحرک سازی کنترل های روشنایی ما
Animating Our Lighting Controls
-
ایجاد یک کامپوننت متعادل برای پشت ربات
Creating a Balanced Comp for the Back of the Robot
-
پایان دادن به روشنایی در ربات ما
Finishing up the Lighting on Our Robot Comp
-
بیایید در مورد بسته بندی های سبک صحبت کنیم
Let's Talk About Light Wraps
-
به طور کلی درجه های رنگ و Vignettes
Overall Color Grades and Vignettes
-
افزودن ذرات جوی به صحنه ما
Adding Atmospheric Particles to Our Scene
-
ایجاد و ترکیب یک چراغ حجم RGB
Creating and Compositing an RGB Volume Light
-
آدرس دهی به یادداشت های مشتری در Comp برای صرفه جویی در وقت
Addressing Client Notes in Comp to Save Time
-
ساخت مایعات با استفاده از UV و صدای فراکتال
Faking Liquid Using UVs and Fractal Noise
-
نکات پیشرفته برای استفاده از UV
Advanced Tips for Using UVs
-
بیایید در مورد تسویه حساب صحبت کنیم!
Let's Talk About Relighting!
-
اضافه کردن کنتراست و تماس با نور
Adding Contrast and Contact Lighting
-
بازتاب های جعلی و چراغ های حاشیه ای ارزان قیمت
Fake Reflections and Cheap Rim Lights
-
یک روش جدید برای بررسی جلوه های افتر افکت
A New Way to Look at Glows in After Effects
-
ترکیب نورپردازی تماسی برای فلاش های لیزری
Compositing Contact Lighting for Our Laser Gun Flashes
-
نگاهی به موقعیت بعد از افکت از درون می گذرد
A Look at Position Passes Inside After Effects
-
استفاده از موقعیت Pass برای ایجاد UV
Using Position Passes to Create UVs
-
استخراج داده های موقعیت از گذرگاه موقعیت جهانی ما
Extracting Position Data from Our World Position Pass
-
افزودن عناصر تخریب
Adding Destruction Elements
-
عمق میدان در افترافکت با استفاده از رندرهای C4d
Depth of Field in After Effects Using C4d Renders
-
استفاده از عمق میدان در ربات ما با استفاده از مایا و رندرهای V-ray
Applying Depth of Field to Our Robot Using Maya and V-ray Renders
-
اضافه کردن تاری حرکت به Comps ما
Adding Motion Blur to Our Comps
-
تکمیل کامپوزیت و پروژه ما
Finishing Our Composite and Project
نمایش نظرات