آموزش تکنیک های دنیای واقعی برای ترکیب چند لایه در افتر افکت

Real-world Techniques for Multipass Compositing in After Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بیاموزید که یک برچسب پایان متحرک را برای یک محصول ساختگی ترکیب کنید. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 2014، Maya 2015، Vray 3.0 and Cinema 4D R16 ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از تکنیک های پیشرفته اثبات شده از سناریوهای حرفه ای و دنیای واقعی ، در خط لوله ترکیب فضای خطی افترافکت بیشترین بهره را ببریم. با پایان این آموزش افتر افکت ، شما یک سری نکات و ترفندهای جدید خواهید داشت تا بتوانید از آنها در پروژه های خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 2014 ، Maya 2015 ، Vray 3.0 و Cinema 4D R16

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های دنیای واقعی برای ترکیب چند لایه در افتر افکت Real-world Techniques for Multipass Compositing in After Effects

  • بیایید خطی شویم Let's Get Linearized

  • قالبهای فایل پیشنهادی برای آهنگسازی Recommended File Formats for Compositing

  • سازماندهی پروژه ، اهداف و تجزیه Project Organization, Goals, and Breakdown

  • تکنیک افزودنی اساسی برای ترکیب عناصر رندر Basic Additive Technique for Compositing Render Elements

  • تکنیک افزودنی پیشرفته برای ترکیب عناصر رندر Advanced Additive Technique for Compositing Render Elements

  • استفاده از انتخاب نور برای ترکیب عناصر رندر Using Light Selects to Composite Render Elements

  • تکنیک های کسری برای ترکیب عناصر رندر Subtractive Techniques for Compositing Render Elements

  • تنظیم کنترل های روشنایی برای کامپوزیت ما Setting up Lighting Controls for Our Composite

  • متعادل سازی کامپوزیت ربات ما Balancing Our Robot Composite

  • بهبود جزئیات در مورد کامپوزیت ربات ما Improving Details on Our Robot Composite

  • نهایی کردن اولین پاس برای کامپوزیت ربات ما Finalizing the First Pass for Our Robot Composite

  • شروع کار با CINEMA 4D Composite ما Getting Started with Our CINEMA 4D Composite

  • کنترل مجوز انتشار/روشنایی Controlling Our Diffuse/Lighting Pass

  • افزودن رنگ به Specular و Shadow Pass ما Adding Color to Our Specular and Shadow Pass

  • تصفیه GI Pass برای محیط زیست Refining Our GI Pass for Our Environment

  • بهینه سازی محیط و بازتاب Tweaking the Ambient and Reflection Passes

  • افزودن نمای زیر آب با استفاده از شکست انکساری Adding an Underwater Look Using Our Refraction Pass

  • عبور UV چیست و چگونه می توانیم از آنها استفاده کنیم؟ What Are UV Passes and How Can We Use Them?

  • استفاده از UV برای ایجاد نقشه های جابجایی سفارشی Using UVs to Create Custom Displacement Maps

  • افزودن حباب و مایع با استفاده از نقشه های UV Adding Bubbles and Liquid Using UV Maps

  • کاوش تکنیک های ترکیب AO و Shadow Passes Exploring Techniques for Compositing AO and Shadow Passes

  • استفاده از کانال های RGB برای رنگ آمیزی عناصر Using RGB Channels to Color Match Elements

  • مطمئن شوید که یک ترکیب متعادل داریم Making Sure We Have a Balanced Composite

  • متحرک سازی کنترل های روشنایی ما Animating Our Lighting Controls

  • ایجاد یک کامپوننت متعادل برای پشت ربات Creating a Balanced Comp for the Back of the Robot

  • پایان دادن به روشنایی در ربات ما Finishing up the Lighting on Our Robot Comp

  • بیایید در مورد بسته بندی های سبک صحبت کنیم Let's Talk About Light Wraps

  • به طور کلی درجه های رنگ و Vignettes Overall Color Grades and Vignettes

  • افزودن ذرات جوی به صحنه ما Adding Atmospheric Particles to Our Scene

  • ایجاد و ترکیب یک چراغ حجم RGB Creating and Compositing an RGB Volume Light

  • آدرس دهی به یادداشت های مشتری در Comp برای صرفه جویی در وقت Addressing Client Notes in Comp to Save Time

  • ساخت مایعات با استفاده از UV و صدای فراکتال Faking Liquid Using UVs and Fractal Noise

  • نکات پیشرفته برای استفاده از UV Advanced Tips for Using UVs

  • بیایید در مورد تسویه حساب صحبت کنیم! Let's Talk About Relighting!

  • اضافه کردن کنتراست و تماس با نور Adding Contrast and Contact Lighting

  • بازتاب های جعلی و چراغ های حاشیه ای ارزان قیمت Fake Reflections and Cheap Rim Lights

  • یک روش جدید برای بررسی جلوه های افتر افکت A New Way to Look at Glows in After Effects

  • ترکیب نورپردازی تماسی برای فلاش های لیزری Compositing Contact Lighting for Our Laser Gun Flashes

  • نگاهی به موقعیت بعد از افکت از درون می گذرد A Look at Position Passes Inside After Effects

  • استفاده از موقعیت Pass برای ایجاد UV Using Position Passes to Create UVs

  • استخراج داده های موقعیت از گذرگاه موقعیت جهانی ما Extracting Position Data from Our World Position Pass

  • افزودن عناصر تخریب Adding Destruction Elements

  • عمق میدان در افترافکت با استفاده از رندرهای C4d Depth of Field in After Effects Using C4d Renders

  • استفاده از عمق میدان در ربات ما با استفاده از مایا و رندرهای V-ray Applying Depth of Field to Our Robot Using Maya and V-ray Renders

  • اضافه کردن تاری حرکت به Comps ما Adding Motion Blur to Our Comps

  • تکمیل کامپوزیت و پروژه ما Finishing Our Composite and Project

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های دنیای واقعی برای ترکیب چند لایه در افتر افکت
جزییات دوره
6h 45m
47
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Renzo Reyes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Renzo Reyes Renzo Reyes

Renzo Reyes یک آهنگساز/انیماتور ارشد است که در لس آنجلس ، کالیفرنیا زندگی می کند. در حال حاضر ، او به عنوان آهنگساز سرب در استودیوی طراحی و انیمیشن ، We Are Royale فعالیت می کند. رنزو هم در جریان کار آهنگ سازی After Effects و هم در ساختن Nuke آگاهی دارد ، بسیار علاقه مند به کار خود است و همیشه مشتاق یادگیری و آموزش تکنیک ها ، نکات و ترفندهای جدید است. او همچنین یک متخصص مجاز Adobe After Effects CC است. برای دیدن جزئیات بیشتر مجموعه کارهای Renzo ، در صورت تمایل به سایت نمونه کارها وی مراجعه کنید.