آموزش Blender 3 به Unreal Engine 5 Dungeon Kitbash مدولار

Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یاد بگیرید چگونه از ابتدا جهان های RPG عظیم و سیستم های مدولار دارایی بازی ایجاد کنید • سیاه چال خود را بسازید و مانند یک بازی RPG واقعی در اطراف آن قدم بزنید • لذت بردن از مدل سازی سه بعدی به انتقال محیط بازی از Blender به Unreal Engine 5 - تنها موجود موجود است مانند آن برای همه طرفداران RPG فانتزی • ایجاد نزدیک به 100 دارایی خیره کننده کیتباش سیاهچال قرون وسطایی که شما را قادر می سازد یک محیط سیاه چال زیرزمینی منحصر به فرد برای هر دانش آموز بسازید • ساختن یک سیستم مدولار کامل سیاه چال عظیم در بلندر • استفاده از Blender 3 و درک رابط و میانبرهای جدید آن • به حداکثر رساندن پتانسیل مراجع خود برای توسعه مفاهیم دارایی قوی بازی •انتخاب ادامه مدل سازی خود به موتور بازی با تکمیل قسمت دوم (مستقل) دوره در Unreal Engine 5 • بهینه سازی قطعات سیستم ماژولار آماده برای صادرات آنها به Unreal Engine 5 آموزش نحوه باز کردن درب بازی، برخوردهای سفارشی و همه چیز در مورد سیستم های آتش نشانی نیاگارا • راه اندازی سیاه چال آماده راه رفتن با شخصیت سوم شخص خود در Unreal Engine 5 • ایجاد آتش و نورپردازی متحرک، از جمله منقل و مشعل های شعله ور •حفظ و بهینه سازی زیبایی شناسی اروپای قرون وسطایی برای صحنه کامل سیاه چال قرون وسطایی با استفاده از اسکای باکس Unreal Engine 5 • درک انباشته اصلاح کننده ها •یک دوره در یک دوره مقدماتی برای (الف) اصول مخلوط کن، (ب) مواد و بافت ها، (ج) ) درزها، تیزها و اشعه ماوراء بنفش. •آموزش نحوه استفاده از HDRI به عنوان پس زمینه مدل سه بعدی برای نمونه کارها • راهنمای کامل نقشه برداری UV: نقشه برداری UV و بازکردن مدل خود با UV • آموزش نحوه استفاده از رندر برای بهبود کیفیت ارائه برای محیط سه بعدی خود در Eevee و Cycles X • رندر کردن سیاه چال زیرزمینی قرون وسطایی تا سطح بالایی برای نمونه کارهای حرفه ای هنرمندان سه بعدی • تکمیل دوره آموزشی که قرار است اولین قدم برای ایجاد دنیای سه بعدی و محیط بازی RPG شما باشد پیش نیازها:•داشتن کامپیوتر (مایکروسافت، لینوکس یا مک) • برای دانلود Blender (در دسترس به صورت رایگان) و Unreal Engine 5 • عطش یادگیری و هیجان در مورد مدل سازی سه بعدی و انیمیشن • برای دانلود کلیه منابع دوره از جمله بسته دانلود

شرح دوره


آیا تا به حال خواسته اید سیاه چال خود را بسازید و مانند یک بازی RPG واقعی در اطراف آن قدم بزنید؟

به «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» بپیوندید زیرا چیزی شبیه به آن وجود ندارد! به سفر مدلسازی سه بعدی به محیط بازی در Blender و Unreal Engine 5 بروید.

چه طرفدار RPG باشید یا بازیکن سیاه‌چال‌ها و اژدها (DND) که می‌خواهید در میان آن قدم بزنید و محیط سیاه‌چال قرون وسطایی را تجربه کنید، یا یک طراح بازی که می‌خواهید یک محیط سیاهچال قرون وسطایی را برای بازی‌ها طراحی کنید، این دوره عالی برای شما!


شما یک استاد سیاه چال خواهید شد!

سازه‌ای پیچیده با دیوارهای پیچ در پیچ و پله‌ها با استفاده از چند قسمت و خلاقیت زیاد بسازید.

در سالن‌های سیاه‌چال که با مشعل‌هایی که به طور کامل در Blender 3 ساخته شده‌اند قدم بزنید و آن را به Unreal Engine 5 صادر کنید. (UE5) تا نور و اتمسفر را حتی جادویی تر کند.


Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash 5 برتر ما:

- یک سیستم مدولار کامل سیاهچال در Blender بسازید

- سیاهچال خود را آماده راه رفتن با شخصیت خودتان کنید

- آتش و نورپردازی متحرک ایجاد کنید

- نحوه ایجاد بازشو در درب بازی، برخوردهای سفارشی و همه چیز درباره سیستم های آتش نشانی نیاگارا را بیاموزید

- از تکمیل یک راهنمای کامل از Blender به Unreal Engine 5 لذت ببرید - تنها راهنمای موجود برای همه طرفداران RPG فانتزی



این دوره به شما امکان دسترسی به بیش از 27 ساعت هنر سه بعدی را می دهد.



به عنوان یک دوره 2-1، شما این گزینه را دارید که همه چیز را در Blender تکمیل کنید یا به Unreal Engine 5 بروید و واقعاً از طریق 68 درس اضافی به محیط بازی سه بعدی خود جان بخشید!


در این دوره آموزشی با تمام تکنیک هایی که حرفه ای ها استفاده می کنند و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. یادگیری نحوه دستیابی به واقع گرایی از طریق قدیمی شدن محیط های بازی سه بعدی، بخش اصلی اهداف آموزشی این دوره خواهد بود!


یکی از بزرگترین "لحظه های شاد" من در ساخت بازی این است که بتوانم در اطراف و درها قدم بزنم…



بله، نحوه باز کردن درها را به شما آموزش خواهیم داد.

با کاراکتر پیش‌فرض UE5 در اطراف سیاه‌چال خود قدم بزنید تا تجربه‌ای غوطه‌ور و پر از شگفتی و احساس شوم ترس از آنچه در اعماق سیاه‌چال که ما آن را اتاق شکنجه می‌نامیم می‌گذرد!


مدل سازی


«Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Kitbash Modular Kitbash» شما را به سفری در ساخت 90 قطعه کیتباش سیاهچال قرون وسطایی می برد.

برای ایجاد یک سیستم مدولار (معروف به کیتباش) با امکانات بی‌نهایت برای ساخت محیط خود، به دیوانه‌کننده‌ترین دوره سیاه‌چال قرون وسطایی بپیوندید. با تکمیل دوره، می‌توانید شبکه‌های فاضلاب گسترده و اتاق‌های جداگانه در سطوح مختلف از جمله صندلی‌های پیچیده و درهایی که با استفاده از شخصیت سوم شخص باز می‌شوند، بسازید.

شما انواع دیوارها، پله‌ها و بخش‌های شبکه فاضلاب را برای ایجاد یک محیط بازی منحصر به فرد برای هر دانش‌آموز ایجاد خواهید کرد. در نهایت، قطعات سیستم مدولار خود را بهینه کنید تا آنها را به Unreal Engine 5 صادر کنید.



پس از موفقیت آخرین دوره‌های آموزشی من، قبل از اینکه به دوره بعدی برویم، هر دارایی را مدل‌سازی، بافت‌سازی و نهایی‌سازی می‌کنیم. دانش‌آموزان گفته‌اند که این به آنها کمک کرده است تا در طول فرآیند ایجاد هیجان‌انگیز باقی بمانند، و بتوانند ببینند چگونه صحنه‌شان به پیش‌نمایش دوره نزدیک‌تر می‌شود.


البته، می‌توانید برای خود چالشی ایجاد کنید و جنبه‌های سیاه‌چال قرون وسطایی را متنوع کنید، مانند تغییر بافت‌ها، اضافه کردن اتاق‌های بیشتر، یا اضافه کردن دارایی‌های مبلمان برای زنده‌تر کردن سیاه‌چال قرون وسطایی‌تان.


بافت و مواد



'Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash' یادگیری فشرده را همه در یک مکان برای شما فراهم می کند و به شما امکان دسترسی به بیش از 16 مرجع، 1 پلان طبقه سیاه چال قرون وسطایی، 32 براش صخره ای سفارشی، 1 HDRI، 55 بافت مخلوط کن را می دهد. نقشه‌ها -شامل انسداد محیطی، فلزی، معمولی، زبری و مشکی، 33 نقشه بافت Unreal Engine 5 - شامل رنگ پایه، عادی و ترکیبی انسداد محیط/فلزی/ناهمواری، 1 مقیاس انسانی .obj، 90 قسمت مدولار سیاهچال (در صورت شما) انتخاب کنید که مستقیماً به Unreal Engine 5 بروید) و محتوای Unreal Engine 5 مانند بافت گدازه، بافت آب، صفحه انیمیشن آبشار و skybox.



Node wrangler یکی از بهترین افزونه های داخلی رایگان در Blender است اما اکثر کاربران حتی از آن آگاه نیستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه متریال خود را ایجاد کنید، دریابید که چگونه همه آن نقشه های بافت زیبا را بردارید و از آنها استفاده کنید.

ایجاد مواد خود یا تغییر بافت در حال پرواز چیزی است که می خواهید در مورد آن بیاموزید. به حداکثر رساندن دانش خود در مورد سیستم گره Blender، سطح بافت های شما را افزایش می دهد و مهارت شما را در کار با مواد افزایش می دهد.


Unreal Engine 5: ادغام موتور بازی


با تکمیل قسمت دوم (مستقل) دوره در Unreal Engine 5، مدلسازی خود را به موتور بازی ادامه دهید. ما به بررسی عمیق موتور Unreal Engine 5 اپیک خواهیم پرداخت.


از طریق «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» همه چیز را از وارد کردن مدل‌های جداگانه از Blender گرفته تا عملکرد صحیح آنها در UE5 یاد خواهید گرفت. از طریق این دوره، اصول اولیه زنده کردن دارایی بازی های خود را که در زمان واقعی ارائه شده است، خواهید آموخت.

با نحوه باز کردن درب بازی با استفاده از کدگذاری نقشه، برخوردهای سفارشی و همه چیز در مورد سیستم های آتش نیاگارا برای ایجاد جلوه های ذرات آشنا شوید. با شخصیت سوم شخص خود در Unreal Engine 5، سیاهچال خود را آماده راه رفتن کنید.

آتش و نورپردازی متحرک، از جمله منقل، و مشعل های شعله ور ایجاد کنید. با تنظیم یک skybox 8k و مواد متحرک گدازه برای نمایش در زیر سیاه چال قرون وسطایی خود، یک محیط بازی واقعی بسازید.


ما نحوه وارد کردن و استفاده از بافت های ایجاد شده به طور خاص برای Unreal Engine و استفاده از آنها برای ایجاد مواد برای محیط سیاه چال قرون وسطایی خود را بررسی خواهیم کرد. «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» همچنین مقدمه ای برای نحوه تنظیم فایل ها برای ایجاد یک رابط کاربری تمیز خواهد بود. مهارت هایی که در اینجا یاد می گیرید به طور کامل به تمام ساخت های آینده شما قابل انتقال هستند.



رندر نورپردازی



وقتی به رندرهای مدل‌های سه بعدی در رسانه‌های اجتماعی نگاه می‌کنیم، می‌توانیم تفاوت زیادی بین مدل‌های هنرمندان مختلف ببینیم. بیشتر این را می‌توان نه تنها به مهارت‌های هنرمند، بلکه بخشی از آن را به نحوه دستیابی به واقع‌گرایی در مدل‌های خود نسبت داد.


با ملحق شدن به «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash»، با انواع خاصی از عملکردهای روشنایی داخلی بلندر آشنا خواهید شد که فضای بارانی مزرعه مزرعه قرون وسطایی شما را بهبود می بخشد.


ما مشکلات متعدد و برخی جزئیات فنی را در مورد گزینه‌های رندر Blender برای دستگاه خاصی که استفاده می‌کنید بررسی خواهیم کرد. من همچنین شما را با رندر کاملا جدید Cycles X Blender آشنا خواهم کرد و به شما نشان خواهم داد که چگونه سیاهچال قرون وسطایی خود را در Eevee در صورت تمایل رندر کنید.

با هم، برای هر سایت چندرسانه‌ای که می‌خواهید مدل تکمیل‌شده‌تان را در آن آپلود کنید، یک نمونه کار ارائه می‌کنیم.

«Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» راهنمای کاملی برای استفاده از Eevee و Cycles X برای نورپردازی، رندر، سایه است.


منابع دوره رایگان


بسته منبع «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» شامل 16 مرجع، 1 پلان طبقه سیاه چال قرون وسطایی، 32 براش صخره ای سفارشی، 1 HDRI، 55 نقشه بافت مخلوط کن -شامل انسداد محیط، فلزی، عادی، ناهمواری و Specular، 33 نقشه بافت Unreal Engine 5 - از جمله رنگ پایه، عادی و ترکیبی انسداد محیط/فلزی/زبری، 1 مقیاس انسانی .obj، 90 قسمت مدولار سیاهچال (در صورتی که مستقیماً به Unreal Engine 5 بروید) و Unreal محتوای موتور 5 مانند بافت گدازه، بافت آب، صفحه انیمیشن آبشار و skybox.


به این دوره بپیوندید و بیایید بخشی از یک سفر مدل سازی سه بعدی با بیش از 27 ساعت یادگیری باشید که باعث می شود با یک محیط بازی قرون وسطایی AAA آماده بازی پر از زندگی و انیمیشن دور شوید.


معرفی رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمی‌توانید این دوره را کنار بگذارید!



هنوز مطمئن نیستید؟ سپس، اجازه دهید به شما بگویم که چه چیزی در مورد این دوره منحصر به فرد است:


- ایجاد 90 دارایی خیره کننده dungeon kitbash قرون وسطایی که شما را قادر می سازد یک محیط سیاه چال زیرزمینی منحصر به فرد برای هر دانش آموز بسازید

- ساختن یک سیستم مدولار کامل سیاهچال (معروف به کیتباش) در Blender

- انتخاب ادامه مدلسازی خود به سفر موتور بازی با تکمیل قسمت دوم (مستقل) دوره در Unreal Engine 5

- بهینه سازی قطعات سیستم مدولار برای صادرات آنها به Unreal Engine 5

- نحوه باز کردن درب بازی، برخوردهای سفارشی و همه چیز درباره سیستم آتش نشانی نیاگارا را بیاموزید

- آماده کردن سیاهچال خود برای قدم زدن با شخصیت سوم شخص خودتان در Unreal Engine 5

- ایجاد آتش و نورپردازی متحرک، از جمله منقل، و مشعل های شعله ور


بیایید در آگوست امسال چیزی الهام‌گرفته از تاریخ و پر از زندگی ایجاد کنیم!

برای اینکه شما را تقویت کنید، تصور کنید که این محیط سیاه‌چال قرون وسطایی چقدر با پروژه‌های دیگر 3D Tudor شما مطابقت دارد.

خلاق باشید! محیط کیت‌باش سیاه‌چال قرون وسطایی خود را در زیر یک قلعه قرون وسطایی با «ایجاد کیت‌باش مدولار در بلندر» یا در زیر برج نگهبان به‌جای آن ادامه دهید. همچنین، به ایجاد محیطی در پشت یا بالای صحنه خود فکر کنید، چه مزرعه ای قرون وسطایی در فاصله دور با استفاده از «Blender 3 The Ultimate Medieval Scene Course»، یک کلیسا یا یک محل اجرای چوبه دار با «Blender to Unreal Engine 5 | لوازم سه بعدی | چوبه دار قرون وسطی. از قدرت کامل Blender 3 و Unreal Engine 5 (UE5) به نفع خود استفاده کنید.

می‌توانید محیط بازی RPG قرون وسطایی خود را به‌عنوان بخشی از دوره آموزشی «ایجاد کیت‌باش مدولار در بلندر»، در نزدیکی خانه یا میخانه قرون وسطایی خود بر اساس «راهنمای کامل مبتدیان Blender 2.8 برای مدل‌سازی سه‌بعدی یک صحنه» یا در کنار چاه قرون وسطایی یا آسیاب بادی شما به ترتیب با استفاده از «Blender 2.8 Creating Your First Game 3D Game» و «Blender to Unreal Engine 5».


تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!


نیل – 3D Tudor


سرفصل ها و درس ها

ویدیوی معرفی Introduction Video

  • معرفی Introduction

بخش 1 - مبانی مخلوط کن Section 1 - Blender Basics

  • درس 1 - مبانی بلندر Lesson 1 - The Basics of Blender

  • درس 2 - وارد کردن تصاویر مرجع Lesson 2 - Importing Reference images

  • درس 3 - اهمیت درز و تیز Lesson 3 - The Importance of Seams & Sharps

بخش 2 - روشنایی HDRI Section 2 - HDRI Lighting

  • درس 4 - کار با HDRI Lighting Lesson 4 - Working with HDRI Lighting

بخش 3 - Blender Asset Manager Section 3 – Blender Asset Manager

  • درس 5 - جهت گیری تحول چیست Lesson 5 - What is Transformation Orientation

  • درس 6 - کار با Blenders Asset Manager Lesson 6 - Working with Blenders Asset Manager

بخش 4 - ابزارهای مش پایه Section 4 – Basic Mesh Tools

  • درس 7 - چگونه حلقه های لبه ایجاد کنیم Lesson 7 - How to Create Edge Loops

  • درس 8 - ایجاد تنوع در مش Lesson 8 - Creating Variation in Meshes

بخش 5 - کار با اصلاح کننده ها Section 5 – Working with Modifiers

  • درس 9 - کار با Array Modifier Lesson 9 - Working with the Array Modifier

بخش 6 - ایجاد اولین قطعه مدولار ما Section 6 – Creating our First Modular Piece

  • درس 10 - ایجاد اولین دیوار سیاه چال Lesson 10 - Creating our First Dungeon Wall

  • درس 11 - چگونه صاف کردن در بلندر کار می کند Lesson 11 - How Smoothing Works in Blender

  • درس 12 - تکنیک های ایجاد هندسه- Lesson 12 - Techniques for Creating Geometry-

  • درس 13 - بردن UV Unwrapping به سطح بعدی Lesson 13 - Taking UV Unwrapping to the Next Level

بخش 7 - هندسه سطح متوسط Section 7 – Mid Level Geometry

  • درس 14 - ایجاد قطعات مدولار دیوار بزرگ ما Lesson 14 - Creating our Large Wall Modular Pieces

  • درس 15 - رفع مشکلات دیوارهای آجری بزرگ ما Lesson 15 - Fixing Issues with Our Large Brick Walls

بخش 8 - چیدمان اصلاح کننده Section 8 – Modifier Stacking

  • درس 16 - Modifier Stacking چیست Lesson 16 - What is Modifier Stacking

بخش 9 - گزینه های مختلف UV Section 9 – Different UV Options

  • درس 17 - پروژه از View Unwraps Lesson 17 - Project from View Unwraps

بخش 10 - ایجاد دارایی های کوچکتر ما Section 10 – Creating our Smaller Assets

  • درس 18 - ایجاد دیوارهای پایین Lesson 18 - Creating the Bottom Walls

  • درس 19 - ایجاد رنده کوچک ما Lesson 19 - Creating our Small Grate

  • درس 20 - ایجاد دیوارهای بالا Lesson 20 - Creating the Top Walls

بخش 11 - درها و ویرایش متناسب Section 11 – Doors & Proportional Editing

  • درس 21 - راه اندازی درهای سیاه چال Lesson 21 - Starting our Dungeon Doors

  • درس 22 - کار با ویرایش متناسب Lesson 22 - Working with Proportional Editing

  • درس 23 - اضافه کردن واقع گرایی به مدل های ما Lesson 23 - Adding Realism to Our Models

  • درس 24 - تکمیل مش های درب سیاه چال Lesson 24 - Finishing our Dungeon door Meshes

بخش 12 - ایجاد لولا و دستگیره Section 12 – Creating Hinges & Handles

  • درس 25 - ایجاد لولا و دستگیره به روش آسان Lesson 25 - Creating Hinges & Handles the Easy Way

  • درس 26 - اتمام درهای سیاه چال Lesson 26 - Finishing our Dungeeon Doors

بخش 13 - هندسه پیچیده تر Section 13 – More Complex Geometry

  • درس 27 - ایجاد ستون های آراسته Lesson 27 - Creating Ornate Pillars

  • درس 28 - ایجاد تکیه گاه های دیواری تزئین شده Lesson 28 - Creating the Ornate Wall Supports

بخش 14 - مجسمه سازی اولیه در بلندر Section 14 – Basic Sculpting in Blender

  • درس 29 - راه اندازی اولیه مجسمه سازی در بلندر Lesson 29 - Basic Sculpting Setup in Blender

  • درس 30 - وارد کردن براش های سفارشی به بلندر Lesson 30 - Importing Custom Brushes to Blender

بخش 15 - ایجاد پله های ساده Section 15 – Creating Simple Stairs

  • درس 31 - ایجاد اولین پله ها Lesson 31 - Creating our First Stairs

  • درس 32 - تمام کردن پله های مستقیم ما Lesson 32 - Finishing our Straight Stairs

بخش 16 - ایجاد طاق درب Section 16 – Creating Door Arches

  • درس 33 - کار با Boolean Modifier Lesson 33 - Working with Boolean Modifier

  • درس 34 - مدلسازی دیوارهای درب مدولار Lesson 34 - Modeling the Modular Door Walls

  • درس 35 - تشریح طاق های درب ما Lesson 35 - Outlining our Door Arches

  • درس 36 - ایجاد طاق درب Lesson 36 - Creating the Door Arches

  • درس 37 - اضافه کردن مواد به طاق های درب Lesson 37 - Adding Materials to our Door Arches

بخش 17 - پله های مارپیچ Section 17 – Spiral Staircases

  • درس 38 - استفاده از Simple Deform Modifier Lesson 38 - Using the Simple Deform Modifier

  • درس 39 - تکمیل مش پله مارپیچی Lesson 39 - Finishing the Spiral Stair Mesh

بخش 18 - قطعه مدولار خرک Section 18 – The Vault Modular Piece

  • درس 40 - ایجاد دیوار طاق Lesson 40 - Creating the Vault Wall

  • درس 41 - تربیت اشیاء و حفظ تحول Lesson 41 - Parenting Objects and Keeping Transform

بخش 19 - منقل و ذغال داغ Section 19 – Braziers & Hot Coals

  • درس 42 - ایجاد مش منقل Lesson 42 - Creating the Brazier Mesh

  • درس 43 - ایجاد زغال سنگ داغ Lesson 43 - Creating the Hot coals

بخش 20 - روشنایی سیاه چال با مشعل Section 20 – Dungeon Lighting with Torches

  • درس 44 - ایجاد مشعل تزئین شده Lesson 44 - Creating the Ornate Torch

  • درس 45 - ایجاد دسته و نگهدارنده مشعل Lesson 45 - Creating the Torch Handle & Holder

  • درس 46 - تکمیل مدل های مشعل ما Lesson 46 - Finishing our Torch Models

بخش 21 - شعله مشعل متحرک Section 21 – Animated Torch Flame

  • درس 47 - ایجاد شعله متحرک ما Lesson 47 - Creating our Animated Flame

بخش 22 - تنظیم گره مواد شعله Sections 22 – Flame Material Node Setup

  • درس 48 - تنظیم درخت گره شعله ما Lesson 48 - Setting up our Flame Node Tree

بخش 23 - آوردن رئالیسم به شعله های آتش Section 23 – Bringing Realism to our Flames

  • درس 49 - تنظیم افکت فلیکر نور Lesson 49 - Setting up the Light Flicker Effect

  • درس 50 - ایجاد اخگرهای شعله Lesson 50 - Creating the Flame embers

  • درس 51 - تکمیل بسته مدولار سیاه چال Lesson 51 - Finishing the Dungeon Modular Pack

بخش 24 - شروع طرح سیاه چال Section 24 – Starting the Dungeon Layout

  • درس 52 - ساختن سیستم Dungeon Sewar Lesson 52 - Building the Dungeon Sewar System

  • درس 53 - ایجاد اولین اتاق سیاه چال Lesson 53 - Creating our First Dungeon Room

  • درس 54 - راه اندازی اتاق کتابخانه Lesson 54 - Starting the Library Room

  • درس 55 - اتمام طبقه اول سیاه چال Lesson 55 - Finishing the Dungeon First Floor

  • درس 56 - راه اندازی سلاح سیاه چال Lesson 56 - Starting the Dungeon Armory

بخش 25 - استفاده از قطعات مدولار به روش های مختلف Section 25 – Using Modular Pieces in Different Ways

  • درس 57 - ایجاد کفپوش Lesson 57 - Creating Under Flooring

  • درس 58 - ساختن آشپزخانه های سیاه چال Lesson 58 - Building the Dungeon Kitchens

  • درس 59 - ایجاد سطح میانی سیاهچال Lesson 59 - Creating the Dungeon Mid level

  • درس 60 - ایجاد زندان سیاه چال Lesson 60 - Creating the Dungeon Prison

  • درس 61 - پایان ساختن اصلی Dungeon Lesson 61 - Finishing the Dungeon Main Build

بخش 26 - زنده کردن سیاه چال خود Section 26 – Bringing our Dungeon to Life

  • درس 62 - قرار دادن مشعل های خود در خارج از سیاه چال Lesson 62 - Placing our Torches Through out the Dungeon

بخش 27 - کار با دوربین Section 27 – Working with Cameras

  • درس 63 - راه اندازی دوربین ما Lesson 63 - Setting up our Camera

بخش 28 - موتورهای رندر مختلف Section 28 – Different Render Engines

  • درس 64 - رندر با Eevee Renderer Lesson 64 - Rendering with Eevee Renderer

  • درس 65 - رندر با موتور رندر سیکل X Lesson 65 - Rendering with Cycles X Render Engine

بخش 29 - کار با مجموعه ها Section 29 – Working with Collections

  • درس 66 - راه اندازی مجموعه ها Lesson 66 - Setting up Collections

بخش 30 - صادرات به موتور Unreal 5 Section 30 – Exporting to Unreal Engine 5

  • درس 67 - تنظیم Assets برای Unreal Engine 5 Lesson 67 - Setting up Assets for Unreal Engine 5

  • درس 68 - آماده سازی نهایی مخلوط کن 3 Lesson 68 - Final Blender 3 Finishing Preparation

بخش 31 - مبانی Unreal Engine 5 Section 31 – Unreal Engine 5 Basics

  • درس 69 - ایجاد پروژه جدید UE5 Lesson 69 - Creating New UE5 Project

  • درس 70 - مقدمه ای بر رابط کاربری UE5 Lesson 70 - Introduction to UE5 UI

  • درس 71 - مقدمه ای بر UE5 Viewport Controls Lesson 71 - Introduction to UE5 Viewport Controls

  • درس 72 - ایجاد سطح جدید و واردات دارایی Lesson 72 - Creating New Level and Importing Assets

بخش 32 - وارد کردن دارایی های سه بعدی Section 32 – Importing 3D Assets

  • درس 73 - تنظیم مواد اولیه PBR Lesson 73 - Setting Up Basic PBR Material

  • درس 74 - تنظیم مواد انتشار دهنده Lesson 74 - Setting up Emissive Material

  • درس 75 - جایگزینی مراجع مواد Lesson 75 - Replacing Material References

بخش 33 - آوردن وسایل کیتباش به صحنه Section 33 – Bringing Kitbash Props to Scene

  • درس 76 - مرتب سازی دارایی های کیتباش Lesson 76 - Sorting out Kitbash Assets

  • درس 77 - تنظیم دارایی های کیتباش به ترتیب Lesson 77 - Setting up Kitbash Assets in Order

  • درس 78 - ایجاد تنظیمات رنگ دارایی Lesson 78 - Creating asset color adjustments

بخش 34 - تنظیم برخوردهای مش Section 34 – Setting up Mesh Collisions

  • درس 79 - ایجاد برخوردهای مش Lesson 79 - Creating Mesh Collisions

  • درس 80 - ایجاد برخوردهای سفارشی Lesson 80 - Generating Custom Collisions

  • درس 81 - ایجاد برخورد برای اشکال پیچیده Lesson 81 - Generating Collisions for Complex Shapes

بخش 35 - تنظیم محیط Section 35 – Setting up Environment

  • درس 82 - تنظیم محیط پس زمینه Lesson 82 - Setting up Background Environment

  • درس 83 - ایجاد یک ماده پایه گدازه Lesson 83 - Creating a Lava Base Material

  • درس 84 - ایجاد حرکت برای یک ماده گدازه Lesson 84 - Creating Motion for a Lava Material

  • درس 85 - راه اندازی گدازه به عنوان ماده PBR Lesson 85 - Setting up Lava as PBR material

بخش 36 - ساختن طبقات زیرین سیاه چال Section 36 – Building Lower Dungeon Floors

  • درس 86 - ساخت سیستم فاضلاب Lesson 86 - Building a Sewer System

  • درس 87 - ساختن یک راه پله و اولین اتاق مدولار ما Lesson 87 - Building a Staircase and our First Modular Room

بخش 37 - ایجاد بخش طبقه همکف ما Section 37 – Creating our Ground Floor Section

  • درس 88 - ایجاد اولین اتاق ما Lesson 88 - Creating our first room

  • درس 89 - ایجاد اتاق کتابخانه Lesson 89 - Creating the library room

  • درس 90 - تغییر دیدگاه اصلی Lesson 90 - Changing the main viewpoint

بخش 38 - افزودن پیچیدگی بیشتر به اتاق های ما Section 38 – Adding More Complexity to our Rooms

  • درس 91 - شروع اتاق اسلحه خانه Lesson 91 - Starting the armoury room

  • درس 92 - ایجاد اتاق های دو طبقه Lesson 92 - Creating two tier rooms

  • درس 93 - اتمام اتاق اسلحه خانه Lesson 93 - Finishing the armoury room

بخش 39 - کار با Elevation برای طراحی سطح ما Section 39 – Working with Elevation to Design our Level

  • درس 94 - تنظیم اتاق انبار Lesson 94 - Setting out the pantry room

  • درس 95 - کار با حالت های مختلف نور Lesson 95 - Working with different lighting modes

  • درس 96 - آموزش نحوه تطبیق دارایی ها Lesson 96 - Learning how to adapt assets

  • درس 97 - طرح ریزی زندان ما Lesson 97 - Laying out our prison

بخش 40 - راه اندازی اتاق های مخفی Section 40 – Setting up Hidden Rooms

  • درس 98 - کار با برخورد دهنده ها Lesson 98 - Working with Colliders

  • درس 99 - ایجاد راهرو اتاق گنج Lesson 99 - Creating the Treasure Room Hallway

  • درس 100 - طراحی سیاه چال خود را به هم نزدیک کنیم Lesson 100 - Bringing our Dungeon Design Together

بخش 41 - ساختن بخش های نهایی سطح ما Section 41 – Building Final Parts of our Level

  • درس 101 - اضافه کردن در دیوارهای پایین Lesson 101 - Adding in the Bottom Walls

  • درس 102 - اضافه کردن درهای نهایی Lesson 102 - Adding in the Final Doors

بخش 42 - استفاده از طرح اولیه برای ایجاد درهای قابل تعامل Section 42 – Using Blueprint to Create Interactable Doors

  • درس 103 - راه اندازی Door BluePrint Lesson 103 - Setting up Door BluePrint

  • درس 104 - ایجاد انیمیشن طرح درب تعاملی Lesson 104 - Creating Interactable Door Blueprint Animation

  • درس 105 - تنظیم طرح درب با فعال سازی فاصله مشخص Lesson 105 - Setting up Door Blueprint With Specified Distance Activation

  • درس 106 - ایجاد طرح‌های اولیه برای درب ما Lesson 106 - Creating Blueprints for our Door

  • درس 107 - متحرک کردن همه درهای مدولار ما Lesson 107 - Animating all our Modular Doors

  • درس 108 - رفع برخورد درب Lesson 108 - Fixing the Door Collisions

بخش 43 - برش سوراخ های سفارشی در مش Section 43 – Cutting Custom Holes within Mesh

  • درس 109 - ایجاد پوشش کف منهول Lesson 109 - Creating Manhole Floor Covers

بخش 44 - تنظیم مواد آب Section 44 – Setting up Water Material

  • درس 110 - راه اندازی توری آب برای فاضلاب Lesson 110 - Setting up Water Mesh for Sewer

  • درس 111 - ایجاد مواد آب Lesson 111 - Creating Water Material

  • درس 112 - ایجاد کنترل اضافی برای مواد آب Lesson 112 - Creating Additional Control for Water Material

  • درس 113 - تنظیم انیمیشن مواد جریان آب Lesson 113 - Setting up Water Flow Material Animation

  • درس 114 - تنظیم پارامترهای مواد آب Lesson 114 - Setting up Water Material Parameters

بخش 45 - ایجاد آبشار فاضلاب Section 45 – Creating Sewer WaterFall

  • درس 115 - ایجاد آبشار با استفاده از مش Lesson 115 - Creating Waterfall Using Mesh

  • درس 116 - ایجاد یک سیستم ذرات نیاگرا برای آب Lesson 116 - Creating a Niagra Particles System for Water

  • درس 117 - راه اندازی سیستم ذرات به عنوان آبشار Lesson 117 - Setting up Particle System as Waterfall

بخش 46 - ایجاد اثر پاشش فاضلاب Section 46 – Creating Sewer Splash Effect

  • درس 118 - ایجاد ذرات پایه اسپلش Lesson 118 - Creating Base Splash Particle

  • درس 119 - تنظیم پارامترهای نمودار منحنی ذرات آبشار Lesson 119 - Setting up Waterfall Particle Curve Graph Parameters

  • درس 120 - تنظیم Base Splash Particle Lesson 120 - Setting up Base Splash Particle

  • درس 121 - ایجاد پاشش ذرات متحرک Lesson 121 - Creating Animated Particle Splash

  • درس 122 - راه اندازی Waterfall Splash Lesson 122 - Setting up Waterfall Splash

بخش 47 - راه اندازی شبیه سازی سیال آتش Section 47 – Setting up Fire Fluid Simulation

  • درس 123 - راه اندازی شبیه سازی سیال آتش نیاگارا Lesson 123 - Setting up Niagara Fire Fluid Simulation

  • درس 124 - ایجاد شبیه سازی آتش برای مشعل Lesson 124 - Creating Fire Simulation for Torches

  • درس 125 - پخت انیمیشن های ذرات آتش Lesson 125 - Baking out Fire Particle Animations

  • درس 126 - ایجاد مواد متحرک ذرات آتش Lesson 126 - Creating Animated Fire Particle Material

بخش 48 - ایجاد ذرات آتش Section 48 – Creating Fire Particles

  • درس 127 - تنظیم بافت ذرات آتش Lesson 127 - Setting up Fire Particle Texture

  • درس 128 - ایجاد سیستم ذرات آتش نیاگارا Lesson 128 - Creating Niagara Fire Particle System

  • درس 129 - افزودن ذرات اخگر به سیستم آتش نشانی ما Lesson 129 - Adding Ember Particles to our Fire System

بخش 49 - ایجاد طرح مشعل UE5 Section 49 – Creating UE5 Torch Blueprint

  • درس 130 - ایجاد طرح مشعل Lesson 130 - Creating a Torch Blueprint

  • درس 131 - تنظیم افکت فلیکر نور Lesson 131 - Setting up Light Flicker Effect

  • درس 132 - تنظیم تغییرات طرح مشعل Lesson 132 - Setting up Torch Blueprint Variations

بخش 50 - تنظیم تزئینات نهایی برای سطح سه بعدی ما Section 50 – Setting up Final Decorations for our 3D level

  • درس 133 - قرار دادن منابع نور در سیاه چال Lesson 133 - Placing Light Sources Within our Dungeon

  • درس 134 - قرار دادن تزئینات دارایی سنگ Lesson 134 - Placing Rock Asset Decorations

بخش 51 - تنظیم تصاویر Section 51 – Setting up Visuals

  • درس 135 - تنظیم روشنایی برای صحنه UE5 ما Lesson 135 - Setting up Lighting for our UE5 Scene

  • درس 136 - درجه بندی رنگ با استفاده از حجم پس از فرآیند Lesson 136 - Color Grading Using Post Process Volume

نمایش نظرات

آموزش Blender 3 به Unreal Engine 5 Dungeon Kitbash مدولار
جزییات دوره
26.5 hours
137
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,964
3.4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Neil Bettison
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Neil Bettison Neil Bettison

3D Tudor Freelance Artist & Tutor درباره من در سال 2019 ، نیل بتیسون به دلیل علاقه به مدل سازی سه بعدی ، که می خواست با دیگران به اشتراک بگذارد ، 3D Tudor را تأسیس کرد. او یک هنرمند حرفه ای و سازگار با محیط زیست است. نیل با بیش از 60،000 دانشجو یک مربی موفق Udemy است. دوره های وی با نمره بازبینی در 4.6 یا بالاتر از بالاترین امتیازات برای مدل سازی 3D در Udemy است. دوره های نیل با تعداد زیادی نکته و ترفند جدید برای هر زبان آموز ، در هر سطح مدل سازهای سه بعدی طراحی شده است. هر دوره متفاوت است ، با بیشتر موضوعات رایج شامل دارایی ها و ساختمان های بازی Tudor قرون وسطایی ، یا صحنه های علمی تخیلی و سلاح ها. سبک مربی نیل باعث می شود او بخاطر دستورالعمل های لحظه ای و راهنمایی های روشن ، برجسته شود. وی تنها مربی Udemy است که در طول دوره های خود از نکات زنده روی صفحه استفاده می کند و به زبان آموزان کمک می کند بدون نیاز به بازگشت و مرور مجدد میانبرهای قبلی ، آنها را دنبال کنند. این امر مبتدیان و میان آموزان مطلق را قادر می سازد تا در کنار یکدیگر بیاموزند ، هیچ چیزی آنها را عقب نمی اندازد و با سرعت های مختلف توسط هر دانش آموز انتخاب می شود.