شرح دوره
آیا تا به حال خواسته اید سیاه چال خود را بسازید و مانند یک بازی RPG واقعی در اطراف آن قدم بزنید؟
به «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» بپیوندید زیرا چیزی شبیه به آن وجود ندارد! به سفر مدلسازی سه بعدی به محیط بازی در Blender و Unreal Engine 5 بروید.
چه طرفدار RPG باشید یا بازیکن سیاهچالها و اژدها (DND) که میخواهید در میان آن قدم بزنید و محیط سیاهچال قرون وسطایی را تجربه کنید، یا یک طراح بازی که میخواهید یک محیط سیاهچال قرون وسطایی را برای بازیها طراحی کنید، این دوره عالی برای شما!
شما یک استاد سیاه چال خواهید شد!
سازهای پیچیده با دیوارهای پیچ در پیچ و پلهها با استفاده از چند قسمت و خلاقیت زیاد بسازید.
در سالنهای سیاهچال که با مشعلهایی که به طور کامل در Blender 3 ساخته شدهاند قدم بزنید و آن را به Unreal Engine 5 صادر کنید. (UE5) تا نور و اتمسفر را حتی جادویی تر کند.
Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash 5 برتر ما:
- یک سیستم مدولار کامل سیاهچال در Blender بسازید
- سیاهچال خود را آماده راه رفتن با شخصیت خودتان کنید
- آتش و نورپردازی متحرک ایجاد کنید
- نحوه ایجاد بازشو در درب بازی، برخوردهای سفارشی و همه چیز درباره سیستم های آتش نشانی نیاگارا را بیاموزید
- از تکمیل یک راهنمای کامل از Blender به Unreal Engine 5 لذت ببرید - تنها راهنمای موجود برای همه طرفداران RPG فانتزی
این دوره به شما امکان دسترسی به بیش از 27 ساعت هنر سه بعدی را می دهد.
به عنوان یک دوره 2-1، شما این گزینه را دارید که همه چیز را در Blender تکمیل کنید یا به Unreal Engine 5 بروید و واقعاً از طریق 68 درس اضافی به محیط بازی سه بعدی خود جان بخشید!
در این دوره آموزشی با تمام تکنیک هایی که حرفه ای ها استفاده می کنند و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. یادگیری نحوه دستیابی به واقع گرایی از طریق قدیمی شدن محیط های بازی سه بعدی، بخش اصلی اهداف آموزشی این دوره خواهد بود!
یکی از بزرگترین "لحظه های شاد" من در ساخت بازی این است که بتوانم در اطراف و درها قدم بزنم…
بله، نحوه باز کردن درها را به شما آموزش خواهیم داد.
با کاراکتر پیشفرض UE5 در اطراف سیاهچال خود قدم بزنید تا تجربهای غوطهور و پر از شگفتی و احساس شوم ترس از آنچه در اعماق سیاهچال که ما آن را اتاق شکنجه مینامیم میگذرد!
مدل سازی
«Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Kitbash Modular Kitbash» شما را به سفری در ساخت 90 قطعه کیتباش سیاهچال قرون وسطایی می برد.
برای ایجاد یک سیستم مدولار (معروف به کیتباش) با امکانات بینهایت برای ساخت محیط خود، به دیوانهکنندهترین دوره سیاهچال قرون وسطایی بپیوندید. با تکمیل دوره، میتوانید شبکههای فاضلاب گسترده و اتاقهای جداگانه در سطوح مختلف از جمله صندلیهای پیچیده و درهایی که با استفاده از شخصیت سوم شخص باز میشوند، بسازید.
شما انواع دیوارها، پلهها و بخشهای شبکه فاضلاب را برای ایجاد یک محیط بازی منحصر به فرد برای هر دانشآموز ایجاد خواهید کرد. در نهایت، قطعات سیستم مدولار خود را بهینه کنید تا آنها را به Unreal Engine 5 صادر کنید.
پس از موفقیت آخرین دورههای آموزشی من، قبل از اینکه به دوره بعدی برویم، هر دارایی را مدلسازی، بافتسازی و نهاییسازی میکنیم. دانشآموزان گفتهاند که این به آنها کمک کرده است تا در طول فرآیند ایجاد هیجانانگیز باقی بمانند، و بتوانند ببینند چگونه صحنهشان به پیشنمایش دوره نزدیکتر میشود.
البته، میتوانید برای خود چالشی ایجاد کنید و جنبههای سیاهچال قرون وسطایی را متنوع کنید، مانند تغییر بافتها، اضافه کردن اتاقهای بیشتر، یا اضافه کردن داراییهای مبلمان برای زندهتر کردن سیاهچال قرون وسطاییتان.
بافت و مواد
'Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash' یادگیری فشرده را همه در یک مکان برای شما فراهم می کند و به شما امکان دسترسی به بیش از 16 مرجع، 1 پلان طبقه سیاه چال قرون وسطایی، 32 براش صخره ای سفارشی، 1 HDRI، 55 بافت مخلوط کن را می دهد. نقشهها -شامل انسداد محیطی، فلزی، معمولی، زبری و مشکی، 33 نقشه بافت Unreal Engine 5 - شامل رنگ پایه، عادی و ترکیبی انسداد محیط/فلزی/ناهمواری، 1 مقیاس انسانی .obj، 90 قسمت مدولار سیاهچال (در صورت شما) انتخاب کنید که مستقیماً به Unreal Engine 5 بروید) و محتوای Unreal Engine 5 مانند بافت گدازه، بافت آب، صفحه انیمیشن آبشار و skybox.
Node wrangler یکی از بهترین افزونه های داخلی رایگان در Blender است اما اکثر کاربران حتی از آن آگاه نیستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه متریال خود را ایجاد کنید، دریابید که چگونه همه آن نقشه های بافت زیبا را بردارید و از آنها استفاده کنید.
ایجاد مواد خود یا تغییر بافت در حال پرواز چیزی است که می خواهید در مورد آن بیاموزید. به حداکثر رساندن دانش خود در مورد سیستم گره Blender، سطح بافت های شما را افزایش می دهد و مهارت شما را در کار با مواد افزایش می دهد.
Unreal Engine 5: ادغام موتور بازی
با تکمیل قسمت دوم (مستقل) دوره در Unreal Engine 5، مدلسازی خود را به موتور بازی ادامه دهید. ما به بررسی عمیق موتور Unreal Engine 5 اپیک خواهیم پرداخت.
از طریق «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» همه چیز را از وارد کردن مدلهای جداگانه از Blender گرفته تا عملکرد صحیح آنها در UE5 یاد خواهید گرفت. از طریق این دوره، اصول اولیه زنده کردن دارایی بازی های خود را که در زمان واقعی ارائه شده است، خواهید آموخت.
با نحوه باز کردن درب بازی با استفاده از کدگذاری نقشه، برخوردهای سفارشی و همه چیز در مورد سیستم های آتش نیاگارا برای ایجاد جلوه های ذرات آشنا شوید. با شخصیت سوم شخص خود در Unreal Engine 5، سیاهچال خود را آماده راه رفتن کنید.
آتش و نورپردازی متحرک، از جمله منقل، و مشعل های شعله ور ایجاد کنید. با تنظیم یک skybox 8k و مواد متحرک گدازه برای نمایش در زیر سیاه چال قرون وسطایی خود، یک محیط بازی واقعی بسازید.
ما نحوه وارد کردن و استفاده از بافت های ایجاد شده به طور خاص برای Unreal Engine و استفاده از آنها برای ایجاد مواد برای محیط سیاه چال قرون وسطایی خود را بررسی خواهیم کرد. «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» همچنین مقدمه ای برای نحوه تنظیم فایل ها برای ایجاد یک رابط کاربری تمیز خواهد بود. مهارت هایی که در اینجا یاد می گیرید به طور کامل به تمام ساخت های آینده شما قابل انتقال هستند.
رندر نورپردازی
وقتی به رندرهای مدلهای سه بعدی در رسانههای اجتماعی نگاه میکنیم، میتوانیم تفاوت زیادی بین مدلهای هنرمندان مختلف ببینیم. بیشتر این را میتوان نه تنها به مهارتهای هنرمند، بلکه بخشی از آن را به نحوه دستیابی به واقعگرایی در مدلهای خود نسبت داد.
با ملحق شدن به «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash»، با انواع خاصی از عملکردهای روشنایی داخلی بلندر آشنا خواهید شد که فضای بارانی مزرعه مزرعه قرون وسطایی شما را بهبود می بخشد.
ما مشکلات متعدد و برخی جزئیات فنی را در مورد گزینههای رندر Blender برای دستگاه خاصی که استفاده میکنید بررسی خواهیم کرد. من همچنین شما را با رندر کاملا جدید Cycles X Blender آشنا خواهم کرد و به شما نشان خواهم داد که چگونه سیاهچال قرون وسطایی خود را در Eevee در صورت تمایل رندر کنید.
با هم، برای هر سایت چندرسانهای که میخواهید مدل تکمیلشدهتان را در آن آپلود کنید، یک نمونه کار ارائه میکنیم.
«Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» راهنمای کاملی برای استفاده از Eevee و Cycles X برای نورپردازی، رندر، سایه است.
منابع دوره رایگان
بسته منبع «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» شامل 16 مرجع، 1 پلان طبقه سیاه چال قرون وسطایی، 32 براش صخره ای سفارشی، 1 HDRI، 55 نقشه بافت مخلوط کن -شامل انسداد محیط، فلزی، عادی، ناهمواری و Specular، 33 نقشه بافت Unreal Engine 5 - از جمله رنگ پایه، عادی و ترکیبی انسداد محیط/فلزی/زبری، 1 مقیاس انسانی .obj، 90 قسمت مدولار سیاهچال (در صورتی که مستقیماً به Unreal Engine 5 بروید) و Unreal محتوای موتور 5 مانند بافت گدازه، بافت آب، صفحه انیمیشن آبشار و skybox.
به این دوره بپیوندید و بیایید بخشی از یک سفر مدل سازی سه بعدی با بیش از 27 ساعت یادگیری باشید که باعث می شود با یک محیط بازی قرون وسطایی AAA آماده بازی پر از زندگی و انیمیشن دور شوید.
معرفی رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمیتوانید این دوره را کنار بگذارید!
هنوز مطمئن نیستید؟ سپس، اجازه دهید به شما بگویم که چه چیزی در مورد این دوره منحصر به فرد است:
- ایجاد 90 دارایی خیره کننده dungeon kitbash قرون وسطایی که شما را قادر می سازد یک محیط سیاه چال زیرزمینی منحصر به فرد برای هر دانش آموز بسازید
- ساختن یک سیستم مدولار کامل سیاهچال (معروف به کیتباش) در Blender
- انتخاب ادامه مدلسازی خود به سفر موتور بازی با تکمیل قسمت دوم (مستقل) دوره در Unreal Engine 5
- بهینه سازی قطعات سیستم مدولار برای صادرات آنها به Unreal Engine 5
- نحوه باز کردن درب بازی، برخوردهای سفارشی و همه چیز درباره سیستم آتش نشانی نیاگارا را بیاموزید
- آماده کردن سیاهچال خود برای قدم زدن با شخصیت سوم شخص خودتان در Unreal Engine 5
- ایجاد آتش و نورپردازی متحرک، از جمله منقل، و مشعل های شعله ور
بیایید در آگوست امسال چیزی الهامگرفته از تاریخ و پر از زندگی ایجاد کنیم!
برای اینکه شما را تقویت کنید، تصور کنید که این محیط سیاهچال قرون وسطایی چقدر با پروژههای دیگر 3D Tudor شما مطابقت دارد.
خلاق باشید! محیط کیتباش سیاهچال قرون وسطایی خود را در زیر یک قلعه قرون وسطایی با «ایجاد کیتباش مدولار در بلندر» یا در زیر برج نگهبان بهجای آن ادامه دهید. همچنین، به ایجاد محیطی در پشت یا بالای صحنه خود فکر کنید، چه مزرعه ای قرون وسطایی در فاصله دور با استفاده از «Blender 3 The Ultimate Medieval Scene Course»، یک کلیسا یا یک محل اجرای چوبه دار با «Blender to Unreal Engine 5 | لوازم سه بعدی | چوبه دار قرون وسطی. از قدرت کامل Blender 3 و Unreal Engine 5 (UE5) به نفع خود استفاده کنید.
میتوانید محیط بازی RPG قرون وسطایی خود را بهعنوان بخشی از دوره آموزشی «ایجاد کیتباش مدولار در بلندر»، در نزدیکی خانه یا میخانه قرون وسطایی خود بر اساس «راهنمای کامل مبتدیان Blender 2.8 برای مدلسازی سهبعدی یک صحنه» یا در کنار چاه قرون وسطایی یا آسیاب بادی شما به ترتیب با استفاده از «Blender 2.8 Creating Your First Game 3D Game» و «Blender to Unreal Engine 5».
تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!
نیل – 3D Tudor
3D Tudor Freelance Artist & Tutor درباره من در سال 2019 ، نیل بتیسون به دلیل علاقه به مدل سازی سه بعدی ، که می خواست با دیگران به اشتراک بگذارد ، 3D Tudor را تأسیس کرد. او یک هنرمند حرفه ای و سازگار با محیط زیست است. نیل با بیش از 60،000 دانشجو یک مربی موفق Udemy است. دوره های وی با نمره بازبینی در 4.6 یا بالاتر از بالاترین امتیازات برای مدل سازی 3D در Udemy است. دوره های نیل با تعداد زیادی نکته و ترفند جدید برای هر زبان آموز ، در هر سطح مدل سازهای سه بعدی طراحی شده است. هر دوره متفاوت است ، با بیشتر موضوعات رایج شامل دارایی ها و ساختمان های بازی Tudor قرون وسطایی ، یا صحنه های علمی تخیلی و سلاح ها. سبک مربی نیل باعث می شود او بخاطر دستورالعمل های لحظه ای و راهنمایی های روشن ، برجسته شود. وی تنها مربی Udemy است که در طول دوره های خود از نکات زنده روی صفحه استفاده می کند و به زبان آموزان کمک می کند بدون نیاز به بازگشت و مرور مجدد میانبرهای قبلی ، آنها را دنبال کنند. این امر مبتدیان و میان آموزان مطلق را قادر می سازد تا در کنار یکدیگر بیاموزند ، هیچ چیزی آنها را عقب نمی اندازد و با سرعت های مختلف توسط هر دانش آموز انتخاب می شود.
نمایش نظرات