آموزش تقلب وسایل نقلیه کارتونی در مایا

Rigging Cartoon Vehicles in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید برای ایجاد دکل های وسیله نقلیه با تاکید بر عملکرد کارتونی، تکنیک های اسکواش و ریگینگ کششی و اصول ساخت دکل های مبتنی بر راه حل برای انیمیشن آسان را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008... شامل بیش از 8 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندان راه اندازی و انیماتورهایی است که فرآیندهای ایجاد ریگ های کارتونی بصری با کنترل های انیماتور پسند را می آموزند. ایده آل برای هنرمندان با تجربه. نکات برجسته عبارتند از: ایجاد ابزارهای سفارشی؛ ابزارهای اسکواش و کشش؛ ابزارهای سفارشی برای پین کردن اجسام؛ حفظ صدا با اسکواش و کشش؛ ایجاد اسکریپت های MEL؛ ایجاد توهم وزن بر روی لاستیک؛ خودکارسازی پیگیری در آنتن؛ خودکارسازی چراغ های گردان؛ کنترل بصری برای فرمان دهی با تغییر شکل‌دهنده‌های غیرخطی، درها و پنجره‌های تجهیز، خودکارسازی بی‌حرکتی خودرو، راه‌اندازی مش‌های پراکسی، افزودن یک سوئیچ گره صاف، ایجاد اشیاء کنترلی، اتصال وسایل نقلیه به مسیرهای حرکت، اتصال به شبکه‌ها، ایجاد اسپاتر اگزوز. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است.)

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و نمای کلی صحنه شروع Introduction and Start Scene Overview

تقلب وسایل نقلیه کارتونی در مایا Rigging Cartoon Vehicles in Maya

  • ایجاد یک اسکریپت MEL برای Snapping Objects Creating a MEL Script for Snapping Objects

  • راه اندازی دکل واگن Starting the Wagon Rig

  • ایجاد استخوان برای تغییر شکل خودرو Creating Bones to Deform the Vehicle

  • طراحی پنجره MEL برای اعمال کدو حلوایی و کشش روی دکل Designing a MEL Window to Apply Squash and Stretch to the Rig

  • فرمان اجرا برای ابزار اسکواش و کشش The Execution Command for the Squash and Stretch Tool

  • اتمام ابزار اسکواش و کشش Finishing the Squash and Stretch Tool

  • افزودن حجم به اسکواش و کشش وسیله نقلیه Adding Volume to the Squash and Stretch of the Vehicle

  • اتمام راه اندازی اسکواش و کشش وسیله نقلیه Finishing the Squash and Stretch Setup of the Vehicle

  • ایجاد کنترل های اولیه Creating the Initial Controls

  • تکمیل اشیاء کنترل بدنه خودرو/اضافه کردن تغییر شکل پیچشی Finishing the Vehicle Body Control Objects / Adding a Twist Deformation

  • ساخت قفس پروکسی برای وسیله نقلیه Making the Proxy Cage for the Vehicle

  • کنترل چرخش چراغ پلیس Controlling the Spinning of the Police Light

  • اتصال اشیا به مش های چند ضلعی Connecting Objects to Polygon Meshes

  • شروع راه اندازی برای آنتن Beginning the Setup for the Antenna

  • اتصال آنتن به مش Connecting the Antenna to the Mesh

  • اتمام آنتن Finishing the Antenna

  • فرآیند راه اندازی برای درب ها The Setup Process for the Doors

  • افزودن یک شیء کنترلی به درب جلوی راست Adding a Control Object to the Front Right Door

  • اتمام درب جلو سمت راست Finishing the Front Right Door

  • کار بر روی درب جلوی چپ Working on the Front Left Door

  • راه اندازی راه اندازی فرمان Starting Setup of the Steering Wheel

  • پیچیدن چرخ فرمان Wrapping up the Steering Wheel

  • شروع از درهای پشتی Starting on the Back Doors

  • اصلاحات نهایی برای درب عقب چپ Final Tweaks for the Back Left Door

  • شروع درب پشتی سمت راست Beginning the Right Back Door

  • اتمام درب پشتی سمت راست/شروع در قفل پشتی Finishing the Right Back Door / Starting on the Back Lock

  • اتمام قفل پشت Finishing the Back Lock

  • شروع راه اندازی اگزوز Beginning the Setup of the Exhaust

  • اتمام دکل اگزوز Finishing the Exhaust Rig

  • نصب آژیر با تغییر شکل دهنده های غیر خطی Rigging the Siren with Non-linear Deformers

  • گره زدن تغییر شکل دهنده های غیر خطی به یکدیگر برای ایجاد یک اثر آژیر پر سر و صدا Tying the Non-linear Deformers Together to Create a Noisy Siren Effect

  • ترفندهای نهایی برای Siren Rig Final Tweaks for the Siren Rig

  • شروع روی تایرها: ایجاد اشیاء کنترلی Starting on the Tires: Creating Control Objects

  • اتصال تایر به شیء کنترلی و راه‌اندازی سوئیچ دنباله‌دار تایر Connecting the Tire to the Control Object and Setting up a Tire Follow Switch

  • به دنبال راه هایی برای تجهیز لاستیک ها برای چرخش Looking into Ways to Rig the Tires to Revolve

  • ایجاد توهم وزن روی تایر Creating the Illusion of Weight on the Tire

  • کار بر روی اتصالات بین کنترل تایر و تغییر شکل دهنده اسکواش Working on the Connections Between the Tire Control and Squash Deformer

  • تکمیل لاستیک عقب راست Completing the Back Right Tire

  • حرکت به سمت چرخ عقب چپ Moving on to the Back Left Wheel

  • استفاده از Revolve Expression روی لاستیک سمت چپ عقب Applying the Revolve Expression to the Rear Left Tire

  • اضافه کردن دفورمر اسکواش به چرخ عقب چپ Adding the Squash Deformer to the Rear Left Wheel

  • شروع کار ما روی لاستیک جلو چپ Starting Our Work on the Front Left Tire

  • بستن اتصالات عمومی لاستیک جلو چپ Wrapping up the General Connections of the Front Left Tire

  • راه اندازی کنترل فرمان Setting up the Steering Control

  • کار بر روی آخرین چرخ Working on the Last Wheel

  • اتمام دکل برای آخرین تایر Finishing the Rig for the Last Tire

  • ایجاد عبارت Wagon Idle Creating the Wagon Idle Expression

  • اضافه کردن Idle Shake به هود Adding the Idle Shake to the Hood

  • ساخت مجموعه کاراکتر برای وسیله نقلیه Making Character Sets for the Vehicle

  • تعیین یک ترتیب چرخش خوب و نوشتن یک اسکریپت MEL برای اعمال سریع آن Determining a Good Rotation Order and Writing a MEL Script to Quickly Apply It

  • صاف کردن مدل واگن و تنظیم یک کنترل برای جابجایی بین سطوح صاف Smoothing the Wagon Model and Setting up a Control to Switch Between Smooth Levels

  • مفاهیم اضافه کردن وسیله نقلیه به مسیر حرکت Concepts for Adding a Vehicle to a Motion Path

  • پاداش: توضیح ابزار اتصال به مش (CTM). Bonus: Explanation of the Connect to Mesh (CTM) Tool

نمایش نظرات

آموزش تقلب وسایل نقلیه کارتونی در مایا
جزییات دوره
7h 57m
54
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.