آموزش ایجاد چرخه های اجرا در CINEMA 4D

Creating Run Cycles in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D یاد می گیریم که چگونه از ابزارهای انیمیشن CINEMA 4D برای ایجاد یک چرخه اجرا متقاعد کننده استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14. در این آموزش CINEMA 4D، نحوه استفاده از ابزارهای انیمیشن CINEMA 4D را برای ایجاد یک چرخه اجرا متقاعد کننده یاد خواهیم گرفت. ما با نگاهی به دکل خود و تعیین ترتیب چرخشی که برای نیازهای ما بهترین کار را دارد شروع می کنیم. سپس به سمت راست در یک شروع مسدود کردن در اجرا می پریم: اضافه کردن افراط و خرابی ها. هنگامی که این مرحله تمام شد، ما شروع به پرداخت انیمیشن خواهیم کرد که شامل اصلاح قوس ها، دستیابی به وزن واقعی و همچنین محکم کردن هر ژست است. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه انیمیشن را آینه کنیم تا سریعتر کار کند، و همچنین نحوه ترجمه run forward. در پایان، شما نه تنها یاد خواهید گرفت که چگونه یک چرخه اجرا را متحرک کنید، بلکه تکنیک هایی را یاد خواهید گرفت که می توانند برای بهبود کیفیت انیمیشن های خود استفاده شوند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد چرخه های اجرا در CINEMA 4D Creating Run Cycles in CINEMA 4D

  • آماده شدن صحنه برای انیمیشن Getting the Scene Ready for the Animation

  • کار با مرجع و ایجاد حالت اولیه Working with Reference and Creating the Initial Pose

  • ژست های آینه ای در CINEMA 4D Mirroring Poses in CINEMA 4D

  • خشن کردن در موقعیت پایین Roughing in the Down Position

  • دوچرخه سواری انیمیشن Cycling the Animation

  • اصلاح حرکات پاها Correcting the Movements of the Legs

  • اضافه کردن وزن به بالاتنه Adding Weight to the Upper Body

  • پایان دادن به پاها Finishing the Legs

  • حفظ تعادل بالاتنه با چرخ دنده Keeping the Upper Body Balances with the Cog

  • متحرک سازی بالاتنه Animating the Upper Torso

  • پایان دادن به گردن و سر Finishing the Neck and Head

  • پالایش بازوها Refining the Arms

  • انتقال انیمیشن بازوی راست به چپ Transferring the Animation of the Right Arm to the Left

  • اتمام چرخه اجرا Wrapping up the Run Cycle

  • ترجمه Run Forward Translating the Run Forward

نمایش نظرات

آموزش ایجاد چرخه های اجرا در CINEMA 4D
جزییات دوره
2h 21m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.