آموزش یادگیری RealFlow

Learning RealFlow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: RealFlow ابزار استاندارد صنعت فیلمبرداری برای شبیه سازی مایع است. این یک برنامه مستقل است که قابلیت همکاری قوی با محبوب ترین برنامه های سه بعدی را دارد. در این دوره مقدماتی ، شما ویژگی های قدرتمند برنامه اصلی RealFlow را کشف خواهید کرد و خواهید دید که چگونه RealFlow در مایا و 3ds Max ادغام شده است.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه با ذرات استاندارد جلوه هایی در مقیاس کوچک ایجاد کنید ، با حلگر Hybrido جلوه های آب با جریان آزاد ایجاد کنید و بدن های باز آب مانند اقیانوس ها و استخرها را با RealWave شبیه سازی کنید. نویسنده Aaron F. Ross همچنین نحوه کنترل فعل و انفعالات بین اجسام و مایعات را با Caronte ، موتور فیزیک بدن سخت و نرم همراه با RealFlow نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • درک خط لوله RealFlow
  • وارد کردن صحنه ها از سایر برنامه های سه بعدی
  • انتشار ذرات استاندارد
  • ذخیره اطلاعات
  • شبیه سازی مایعات هیبریدو
  • ایجاد بدنه صلب Caronte
  • تبدیل ذرات و مایعات به مش
  • صحنه های صادراتی
  • ارائه با اشعه ذهنی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. آشنایی با RealFlow 1. Getting Familiar with RealFlow

  • درک خط لوله RealFlow Understanding the RealFlow pipeline

  • تجزیه و تحلیل صحنه های نسخه ی نمایشی Analyzing the demo scenes

  • تنظیم تنظیمات برگزیده Setting preferences

  • ایجاد و تنظیم پروژه های RealFlow Creating and setting up RealFlow projects

  • مرور رابط Browsing the interface

  • انتخاب و تبدیل اشیاء Selecting and transforming objects

  • پیمایش در نماها Navigating in views

  • نماها و پانل های طرح بندی Layout views and panels

  • انتخاب حالت های سایه زنی Choosing shading modes

2. شبیه سازی ذرات 2. Particle Simulation

  • وارد کردن صحنه سه بعدی Importing a 3D scene

  • ایجاد یک emitter Creating an emitter

  • اضافه کردن یک Daemon gravity Adding a gravity daemon

  • کنترل پارامترهای ذرات Controlling particle parameters

  • برخورد ذرات با هندسه Colliding particles with geometry

  • کشتن ذرات با k حجم Killing particles with k Volume

  • شبیه سازی تنش سطح Simulating surface tension

  • تنظیم یک حالت اولیه Setting an initial state

  • پارامترهای گره keyframing Keyframing node parameters

  • تنظیم انیمیشن در ویرایشگر Curve Adjusting animation in the Curve Editor

  • تنظیم دقیق شبیه سازی ذرات Fine-tuning a particle simulation

  • ساخت مش ذرات Building a particle mesh

  • تنظیم پارامترهای مش Adjusting mesh parameters

3. شبیه سازی هیبریدو 3. Hybrido Simulation

  • تنظیم صحنه Setting the scene

  • ایجاد یک دامنه Hybrido Creating a Hybrido domain

  • ساطع مایعات از یک جسم Emitting fluid from an object

  • اندازه سلول را کنترل می کنید Controlling cell size

  • انتخاب گزینه های نمایش دامنه Choosing domain display options

  • اضافه کردن یک فرستنده کف Adding a foam emitter

  • ساخت یک HyMesh Building a HyMesh

4. RealWave با شبیه سازی بدن Caronte Rigid 4. RealWave with Caronte Rigid-Body Simulation

  • ایجاد یک سطح RealWave Creating a RealWave surface

  • اضافه کردن اصلاح کننده ها Adding modifiers

  • ساختن یک بدن سفت و محکم Making an active rigid body

  • تنظیم مرکز ثقل Setting center of gravity

  • انتخاب خروجی حافظه نهان صادراتی مرکزی Choosing Export Central cache outputs

  • اضافه کردن پاشش تاج Adding crest splash

  • کشتن ذرات با k سن Killing particles with k Age

  • اضافه کردن پاشش شی Adding object splash

5. قابلیت همکاری با برنامه های سه بعدی 5. Interoperability with 3D Applications

  • صادرات و واردات Exporting and importing

  • با استفاده از قالب Alembic Using the Alembic format

  • پیوند دادن به پرونده های حافظه پنهان Realflow Linking to Realflow cache files

  • مشارکت در زمان ارائه با RenderKit Meshing at render time with RenderKit

  • ارائه با اشعه ذهنی Rendering with mental ray

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش یادگیری RealFlow
جزییات دوره
3h 6m
45
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
40,345
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.