آموزش استراتژی های رندر جریان کار خطی در مایا 2016

Linear Workflow Rendering Strategies in Maya 2016

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، با فضای رنگی خطی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016. در این آموزش مایا، با فضای رنگی خطی آشنا خواهیم شد. استفاده از گردش کار خطی باید بخش مهمی از فرآیند نورپردازی و رندر هنرمند بدون توجه به برنامه یا رندری باشد که استفاده می‌کند. خوشبختانه برای هنرمندان مایا، این روند در مایا 2016 پیشرفت های قابل توجهی در قالب یک سیستم مدیریت رنگ کاملاً جدید داشته است. ما این سیستم را در اینجا در این دوره جدا می کنیم تا بتوانید نحوه استفاده از آن را کاملاً درک کنید. ما با یادگیری اینکه گردش کار خطی چیست و برای صحنه هایی که رندر می کنیم چه می کند، شروع می کنیم. از اینجا، نحوه دسترسی و استفاده از سیستم مدیریت رنگ جدید مایا را یاد خواهیم گرفت. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه تغییر رنگ ها را در جاهایی که به آنها نیاز داریم اعمال می کند تا مطمئن شویم که بافت ها، مواد و نورهایی که در صحنه خود استفاده می کنیم، همگی در فضای رنگی مناسب ارائه می شوند و در فضای رنگی صحیح نمایش داده می شوند یا خروجی می شوند. در پایان این آموزش مایا، درک محکمی در مورد اینکه چگونه می توانید یک گردش کار خطی را در رندرهای خود شروع کنید، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استراتژی های رندر جریان کار خطی در مایا Linear Workflow Rendering Strategies in Maya

  • درک گردش کار خطی Understanding Linear Workflow

  • استفاده از ویژگی های مدیریت رنگ مایا Using the Color Management Features of Maya

  • گنجاندن Open Color Io در مدیریت رنگ مایا Incorporating Open Color Io into Maya's Color Management

  • اهمیت مقیاس صحنه و نورپردازی واقعی The Importance of Scene Scale and Realistic Lighting

  • درک تصحیح گاما برای مواد Understanding Gamma Correction for Materials

  • درک تصحیح گاما برای بافت ها Understanding Gamma Correction for Textures

  • کنترل مدیریت رنگ در Viewport و Render View Controlling Color Management Within the Viewport and Render View

  • خروجی فایل های رنگی مدیریت شده Outputting Color Managed Files

  • استفاده از گردش کار خطی با Render Passes Using a Linear Workflow with Render Passes

  • چه زمانی از تصحیح گاما در مایا اجتناب کنید When to Avoid Gamma-correction in Maya

نمایش نظرات

آموزش استراتژی های رندر جریان کار خطی در مایا 2016
جزییات دوره
1h 42m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.