آموزش بلندر ایجاد گره های هندسی انیمیشن آتش

Blender Creating Fire Animation Geometry Nodes

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:



معرفی: راهنمای کامل انیمیشن آتش نشانی گره هندسی Blender!

  آیا تا به حال خواسته اید انیمیشن های واقع گرایانه و مسحورکننده آتش را برای پروژه های سه بعدی خود ایجاد کنید؟ یا شاید به دنبال تسلط بر Blender و باز کردن قابلیت های قدرتمند Geometry Nodes هستید؟

اگر چنین است، این کلاس Skillshare برای شما عالی است!

قفل گره‌های هندسی بلندر را با راهنمای کامل انیمیشن آتش‌نشانی Blender Geometry Node باز کنید! این کلاس برای علاقه مندان به سه بعدی در تمام سطوح که می خواهند در هنر ایجاد انیمیشن های واقعی آتش مسلط شوند، عالی است.

به راهنمای کامل انیمیشن آتش نشانی گره هندسه بلندر خوش آمدید! من لوک هستم، راهنمای شما، جایی که ما کمی جادوی سه بعدی برای بهبود محیط های مجازی شما می پاشیم. ما همچنین گره‌های هندسی Blender را اضافه می‌کنیم تا گردش کار شما را توربوشارژ کنیم و پروژه‌های شما را روان‌تر از پنکیک کره‌ای می‌کنیم.

امروز، خوشحالم که شما را از طریق راهنمای کامل انیمیشن آتش نشانی Blender Geometry Node راهنمایی می‌کنم، جایی که یاد می‌گیرید گره‌های هندسی خود را از ابتدا ایجاد کنید!

چرا این کلاس؟

در این راهنمای کامل، ما از نقطه اول شروع می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که حتی اگر مهارت‌های سه بعدی شما در حال حاضر صفر باشد، در کمترین زمان یک حرفه‌ای خواهید بود.

درس های گام به گام ما تضمین می کند که دانش جامع و مهارت های عملی به دست خواهید آورد و شما را به یک متخصص گره های هندسه تبدیل می کند. چه بخواهید محیط های سه بعدی خود را بهبود ببخشید، گردش کار خود را بهینه کنید یا به سادگی چیز جدیدی یاد بگیرید، این کلاس همه چیز را دارد. فرصت تغییر پروژه های خلاقانه خود را با انیمیشن های خیره کننده آتش از دست ندهید - همین امروز ثبت نام کنید و خلاقیت خود را شعله ور کنید!

ما کارها را با چند ویدیوی مقدماتی که شما را در نمای Blender و اصول اولیه گره‌های هندسی راهنمایی می‌کند، شروع می‌کنیم. این پایه سنگی محکم، شما را برای جادوگری آماده می‌کند، زیرا ما عمیق‌تر در دنیای مسحورکننده راهنمای کامل انیمیشن آتش‌نشانی Blender Geometry Node می‌رویم.

راهنمای کامل انیمیشن آتش نشانی گره هندسی بلندر 6 نکته:

 

  1. کنترل دینامیکی بر روی شکل آتش: یاد بگیرید که با استفاده از انحنا و فرمول های ریاضی، شکل های آتش را با دقت مجسمه سازی کنید، که امکان تنظیم آسان عرض و شعاع بر اساس موقعیت را فراهم می کند.
  2. حرکت واقعی آتش: کشف کنید که چگونه جابجایی آتش را به طور یکپارچه متحرک کنید و شعله های آتش خود را با حرکت طبیعی و پویا زنده کنید.
  3. تکرارهای شعله کارآمد: با تبدیل تنظیمات گره هندسی خود به یک گروه هندسی، گردش کار خود را ساده کنید و امکان ایجاد آسان تکرارهای شعله برای حجم واقعی و تکرار لایه را فراهم کنید.
  4. Fire Shader سفارشی: یک سایه بان آتش تخصصی بسازید که با حرکت جابجایی هماهنگ می شود و از سرعت انیمیشن ثابت و افزودن عمق به شبیه سازی آتش شما اطمینان می دهد.

  5. جلوه‌های دود همه‌کاره: مهارت‌های خود را فراتر از انیمیشن آتش گسترش دهید، با استفاده مجدد از تنظیمات خود برای لایه‌های دود، با تغییرات شکل و سایه‌زن‌های قابل تنظیم برای واقع‌گرایی بیشتر.
  6. کاربرد عملی و هنر: دانش جدید خود را در پروژه‌های عملی به کار ببرید، از ایجاد شومینه‌های سبک برای سبک‌های هنری کم‌پلی تا بهینه‌سازی آتش برای عملکرد در تنظیمات شمع، و حتی تبدیل شعله‌های آتش به درخشش‌های آبی جادویی برای جلوه‌های بصری مسحورکننده.

'Blender Geometry Node Fire Guide Complete' شامل یک بسته منبع با 4 آیتم از پیش تعیین شده برای اعمال آتش در انتها، یک شومینه کم پلی سبک، یک شمع، یک مشعل جادویی، و یک مشعل برای آزمایش آتش واقعی است.

راه اندازی اولیه

ملزومات Blender Viewport: تسلط بر اصول اولیه

سفر ما با تسلط بر مهارت های اساسی مورد نیاز برای پیمایش و دستکاری موثر نمای Blender شروع می شود. این درس تضمین می‌کند که با رابط کاربری راحت هستید و برای کارهای پیچیده‌تر آماده هستید.

مبانی گره هندسی: تکنیک های راه اندازی کارآمد

مبانی گره های هندسی و نحوه استفاده از آنها در Blender برای ایجاد ساختارهای پیچیده را کشف کنید. ما تکنیک‌های راه‌اندازی را پوشش می‌دهیم تا شما را با پای راست شروع کنید.

عناصر پویا

تشکیل شعله با دقت ریاضی: تکنیک های خبره

فرآیند ایجاد شکل آتش را با استفاده از انحنا و فرمول های ریاضی کاوش کنید. این درس به شما می آموزد که چگونه شعاع آتش را به صورت دینامیکی بر اساس موقعیت تنظیم کنید و از کنترل دقیق بر روی عرض و شعاع آن اطمینان حاصل کنید.

پویانمایی دینامیک شعله: استفاده از جابجایی نویز

تکنیک های متحرک سازی جابجایی آتش با استفاده از نویز و تصادفی سازی را بیاموزید. این کار شعله های آتش شما را با حرکت طبیعی و پویا زنده می کند و جلوه بصری جذابی ایجاد می کند.

برنامه کاربردی

کاربردهای عملی: بهینه سازی شومینه و شمع سبک

مهارت‌های خود را در پروژه‌های عملی به کار ببرید، مانند ایجاد شومینه‌های سبک برای سبک‌های هنری کم‌پلی و بهینه‌سازی انیمیشن‌های آتش برای عملکرد در تنظیمات شمع. ما همچنین تبدیل شعله های آتش را به درخشش های آبی جادویی برای جلوه های بصری مسحورکننده بررسی خواهیم کرد.

مدت و مزایا کلاس

این کلاس جامع شامل 25 درس است که مجموعاً 4 ساعت و 50 دقیقه دانش ارزشمند است.

در پایان، شما بر هنر ایجاد انیمیشن‌های آتش مسحورکننده با استفاده از گره‌های هندسی بلندر مسلط خواهید شد. بیایید خلاقیت خود را با ما در راهنمای کامل انیمیشن Blender Geometry Node Fire روشن کنیم!

درسهای کلیدی تحت پوشش در کلاس

  1. درس 1: ملزومات Blender Viewport: تسلط بر اصول اولیه

  • درک کاملی از نمای Blender و ابزارهای ناوبری ضروری برای شروع سفر خود با گره های هندسی به دست آورید.

درس 2: مبانی گره هندسه: تکنیک های راه اندازی کارآمد

 

  • اصول اولیه گره های هندسی، از جمله نحوه تنظیم و سازماندهی فضای کاری خود را برای گردش کار کارآمد بیاموزید.

درس 5: تشکیل شعله با دقت ریاضی: تکنیک های خبره

 

  • نحوه ایجاد شکل آتش را با استفاده از انحنا و فرمول های ریاضی برای تنظیمات دینامیکی کشف کنید و از کنترل دقیق بر عرض و شعاع آتش اطمینان حاصل کنید.

درس 6: انیمیشن شعله پویا: استفاده از جابجایی نویز

  • تکنیک‌های متحرک کردن جابجایی آتش را با استفاده از نویز و تصادفی‌سازی کاوش کنید، و شعله‌های آتش خود را با حرکت طبیعی و پویا زنده کنید.

درس 23: کاربردهای عملی: بهینه سازی شومینه و شمع سبک

  • مهارت‌های خود را در پروژه‌های عملی به کار ببرید، مانند ایجاد شومینه‌های سبک برای سبک‌های هنری کم‌پلی و بهینه‌سازی انیمیشن‌های آتش برای عملکرد در تنظیمات شمع.

جمع بندی همه چیز

راهنمای کامل انیمیشن Blender Geometry Node Fire مانند شروع یک ماجراجویی حماسی در دنیای خارق‌العاده‌ای از ایجاد سه‌بعدی است! چه یک مبتدی باشید که به سفر خود می‌روید یا یک مسافر باتجربه با تجربه، این کلاس شما را به ابزارها و مهارت‌هایی مجهز می‌کند تا تبدیل به یک انیماتور آتش‌سوزی شوید. شما از یک مبتدی به یک صنعتگر ماهر تبدیل خواهید شد، اسرار گره‌های هندسی بلندر را باز می‌کنید، گردش کار خود را مانند یک صنعتگر واقعی بهینه می‌کنید، و انیمیشن‌های آتش با کیفیت حرفه‌ای و خیره‌کننده ایجاد می‌کنید که همه را شگفت‌زده می‌کند.

این راهنمای کامل انیمیشن هیجان انگیز Blender Geometry Node Fire را شروع کنید و بیایید با هم چیزی شگفت انگیز ایجاد کنیم! سفر خود را به دنیای Blender و Geometry Nodes آغاز کنید.

تا زمانی که دوباره متحرک سازی کنیم، از الگوسازی همه خوشحالیم،

لوک


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • گره های هندسی تکراری برای افکت های آتش لایه ای Iterative Geometry Nodes for Layered Fire Effects

  • وضوح دینامیک برای سیلندرها: تنظیم ارتفاع و عرض Dynamic Resolution for Cylinders: Height and Width Adjustment

  • تشکیل شعله با دقت ریاضی: تکنیک های خبره Flame Formation with Mathematical Precision: Expert Techniques

  • Smoke Shape and Shader Fine-Tuning: استراتژی های بهینه سازی Smoke Shape and Shader Fine-Tuning: Optimization Strategies

  • Blender Viewport Essentials: تسلط بر اصول اولیه Blender Viewport Essentials: Mastering the Basics

  • مبانی گره هندسی: تکنیک های راه اندازی کارآمد Geometry Node Fundamentals: Efficient Setup Techniques

  • کاربردهای عملی: بهینه سازی شومینه و شمع سبک Practical Applications: Stylized Fireplace and Candle Optimization

  • دینامیک شفافیت نویز: پارامترهای سرعت حرکت Noise Transparency Dynamics: Motion Speed Parameters

  • مقیاس ذرات آلی: رویکرد مبتنی بر نمودار Organic Particle Scaling: Graph-Based Approach

  • ساخت یک سیلندر با منحنی های خط: راهنمای گام به گام Crafting a Cylinder with Line Curves: Step-by-Step Guide

  • تسلط بر مواد مخلوط کن: Shader Essentials Blender Material Mastery: Shader Essentials

  • تنظیم مواد Smoke Shader: راهنمای گام به گام Smoke Shader Material Setup: Step-by-Step Guide

  • تنوع رنگ برای افزایش انتشار آتش Hue Variation for Enhanced Fire Emission

  • سرعت ذرات آلی: دینامیک تنظیم دقیق Organic Particle Velocity: Fine-Tuning Dynamics

  • انیمیشن شعله دینامیک: با استفاده از جابجایی نویز Dynamic Flame Animation: Utilizing Noise Displacement

  • راه اندازی سایه انداز تابشی برای ذرات: تکنیک های حرفه ای Emissive Shader Setup for Particles: Professional Techniques

  • تقویت آتش پیشرفته: فرنل و پوشش Advanced Fire Enhancement: Fresnel and Masking

  • تکنیک های تکرار آتش: رویکرد لایه ای Fire Iteration Techniques: Layered Approach

  • تبدیل هندسه آتش به دود: گردش کار کارآمد Transforming Geometry Fire to Smoke: Efficient Workflow

  • طول عمر ذرات و تصادفی سازی مقیاس: نکات حرفه ای Particle Lifetime and Scale Randomization: Pro Tips

  • سازماندهی و پاکسازی گره هندسی: نکات تخصصی Geometry Node Organization and Cleanup: Expert Tips

  • ایجاد و بهینه سازی گروه گره: بهترین روش ها Node Group Creation and Optimization: Best Practices

  • تنظیمات گره هندسه آتش واقعی: لمس نهایی Realistic Fire Geometry Node Adjustments: Final Touches

  • انیمیشن آتش سوزی گره هندسی بلندر Blender Geometry Node Fire Animation

  • تولید ذرات با مناطق شبیه سازی: تکنیک های پیشرفته Particle Generation with Simulation Zones: Advanced Techniques

  • کامل کردن رئالیسم: تنظیمات و نکات نهایی Perfecting Realism: Final Adjustments and Tips

نمایش نظرات

آموزش بلندر ایجاد گره های هندسی انیمیشن آتش
جزییات دوره
4h 50m
26
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
7
- از 5
ندارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.