لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد عکس های محصول در 3ds Max
Creating Product Shots in 3ds Max
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
ایجاد عکس های محصول مجازی ، نیاز به عکاسی را کاهش می دهد. اما این عکس ها باید به طور دقیق سایه ، روشن و ارائه شوند تا واقع گرایانه به نظر برسند. 3ds Max می تواند کمک کند. این یک برنامه قدرتمند برای تجسم طراحی است. در این دوره ، شما یاد می گیرید که محصولی را با کیفیت 3ds Max سایه بزنید ، روشن کنید و ارائه دهید. Aaron F. Ross ، با شروع یک مدل CAD از قبل ساخته شده ، شما را در کل جریان کار تولید هدایت می کند. هنگامی که مدل وارد شده و صحنه برای 3ds Max سازماندهی می شود ، آرون نحوه ایجاد مواد Arch Design ، ساخت چندین تنظیم مختلف نور ، ارائه در اشعه ذهنی و صحیح رنگ در Adobe After Effects را نشان می دهد. قدرت 3ds Max را کاوش کنید تا ارائه محصولات خود را در بهترین حالت ارائه دهید.
آیا می خواهید بیاموزید که چگونه جلوه مشابهی را با مایا ایجاد کنید؟ ایجاد عکسهای محصول در مایا em> را بررسی کنید.
موضوعات شامل:
وارد کردن مدلهای جامد به عنوان اجسام بدن 3ds Max
کار با طرح صحنه ، سلسله مراتب و لایه های نمایش li>
مواد طراحی قوس ساختمان li>
ایجاد ناحیه و چراغهای نورسنجی li>
تنظیم کنترل نوردهی li>
بهینه سازی روشنایی غیرمستقیم با Final Gather
نورپردازی مبتنی بر تصویر با پرونده های دامنه دینامیکی بالا li>
نورپردازی با هندسه خودنمایی li>
ارائه به دامنه دینامیکی بالا li>
ذخیره رندرها با عناصر Render
ذخیره می شود
افزودن انسداد محیط li>
لایه بندی و اصلاح رنگ در افتر افکت li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. تخریب صحنه
1. Laying Out the Scene
تنظیم Customize UI و پیش فرض Switcher
Setting the Customize UI and Defaults Switcher
انتخاب واحدها و گزینه های شبکه
Choosing units and grid options
وارد کردن پرونده CAD
Importing a CAD file
مدیریت سلسله مراتب صحنه
Managing the scene hierarchy
مدیریت لایه های نمایشگر
Managing display layers
کار با اشیاء بدن
Working with Body objects
مدل سازی یک حوزه محیطی
Modeling an environment sphere
ایجاد یک دوربین
Creating a camera
قاب را تنظیم می کند
Framing the shot
2. نورپردازی استودیو
2. Studio Lighting
ایجاد چراغ های نقطه ای اشعه ذهنی
Creating mental ray area spot lights
ایجاد چراغ های نقطه ای فوتومتری
Creating photometric spot lights
قرار گرفتن در معرض نورپردازی استودیویی
Setting exposure for studio lighting
کنترل نهایی
Controlling Final Gather
3. سایه بان مدل ها با ماتریا
3. Shading Models with Materials
ایجاد مواد طاق و طراحی
Creating Arch & Design materials
ایجاد یک ماده محیطی
Creating an environment material
روشنایی خود را قادر می سازد
Enabling self-illumination
اعمال بافت های رویه ای
Applying procedural textures
کار با بازتاب
Working with reflectivity
ایجاد یک ماده فلزی
Creating a metal material
تنظیم نکات برجسته
Adjusting highlights
برجسته های مختلف با یک نقشه برجسته
Varying highlights with a bump map
کار با شفافیت
Working with transparency
اضافه کردن گره های انسداد محیط
Adding ambient-occlusion nodes
4. نورپردازی مبتنی بر تصویر
4. Image-Based Lighting
درک روشنایی مبتنی بر تصویر
Understanding image-based lighting
ایجاد یک چراغ قوه
Creating a skylight
افزودن نقشه محیط کروی
Adding a spherical environment map
کنترل مختصات bitmap
Controlling bitmap coordinates
تنظیم نوردهی برای نورپردازی مبتنی بر تصویر
Setting exposure for image-based lighting
تنظیم مواد
Adjusting materials
مدل سازی هندسه محیط
Modeling environment geometry
نورپردازی مبتنی بر تصویر خود روشنایی
Self-illuminated image-based lighting
5- ارائه و آهنگسازی
5. Rendering and Compositing
کنترل کیفیت نمونه برداری از اشعه ذهنی
Controlling mental ray Sampling Quality
ارائه به فرمت EXR با برد پویا بالا
Rendering to the high-dynamic-range EXR format
تنظیمات تنظیمات رنگ بعد از اثر
Defining After Effects color settings
تنظیم تصویر
Adjusting the image
تنظیم عناصر رندر
Setting up render elements
ایجاد مواد انسداد محیط
Creating ambient-occlusion materials
تخمگذار و بازتاب
Layering specularity and reflections
اضافه کردن تمام لایه های رندر عنصر
Adding all render-element layers
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات