آموزش بوت کمپ Blender Beginner

Blender Beginner’s Bootcamp

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:



آیا به دنبال تسلط بر هنر مدل سازی سه بعدی با بلندر هستید؟

به «Blender Beginner's Bootcamp» ما نگاه نکنید، جایی که شما را در هر مرحله از فرآیند ایجاد 20 پروژه با طیف گسترده ای از موضوعات راهنمایی خواهیم کرد، و اطمینان حاصل می کنیم که این کلاس را با دانش و دانش فراوان ترک می کنید. اعتماد به نفس برای مقابله با دنیای مدل‌سازی سه بعدی.

رویکرد ما برای پاسخگویی به مبتدیان کامل و کسانی که تجربه‌ای در مدل‌سازی سه‌بعدی دارند طراحی شده است، بنابراین فارغ از سطح مهارت شما، این کلاس برای شما چالش‌برانگیز و ارزشمند است.

مقدمه

 

چه به دنبال شغلی در این زمینه باشید یا صرفاً بخواهید به عنوان یک سرگرمی دارایی های سه بعدی خیره کننده ایجاد کنید، "Blender Beginner's Bootcamp" نقطه شروع عالی است. کلاس ما برای مبتدیان و مدل سازهای سه بعدی متوسط ​​است که به دنبال پیشرفت مهارت های خود هستند.

Blender یک نرم افزار رایگان و منبع باز ایجاد سه بعدی است که برای همه چیز از ایجاد دارایی های بازی ویدیویی گرفته تا تولید فیلم و انیمیشن استفاده می شود. با Blender، می‌توانید مدل‌های سه‌بعدی بسیار دقیق و واقعی، از جمله شخصیت‌ها، محیط‌ها و محصولات ایجاد کنید. Blender همچنین طیف گسترده ای از ابزارها و تکنیک ها را ارائه می دهد که آن را نرم افزاری همه کاره برای مدل سازی سه بعدی و انیمیشن سازی می کند.

ما یک بسته دانلود جامع و فایل‌های Blender ارائه می‌کنیم، بنابراین می‌توانید بدون هیچ زحمتی به تجربه یادگیری بپردازید. در این کلاس، تکنیک‌ها و ابزارهای مختلفی از تکنیک‌های مدل‌سازی اولیه گرفته تا سیستم‌های آرایه‌ای پیشرفته، اصلاح‌کننده‌ها و سیستم‌های ذرات را خواهید آموخت.

شما دارایی های سه بعدی خیره کننده ای ایجاد خواهید کرد، مانند:

·         سقف‌های سبک ژاپنی

·         پلکان مارپیچ

·         وانت کمپر

·         قایق

·         درختان نخل

·         پنجره‌های خلیج

·         مبل‌های چرمی

ما همچنین به شما یاد می‌دهیم که چگونه بافت‌ها، متریال‌ها و نورپردازی واقعی ایجاد کنید و به مدل‌های خود عمق و واقع‌گرایی بیشتری ببخشید.

این کلاس همه چیزهایی را که باید در مورد ایجاد پروژه های خیره کننده در Blender بدانید، در بیش از 12 ساعت هنر و طراحی بازی های سه بعدی به شما آموزش می دهد.

«Blender Beginner's Bootcamp» ما 8 امتیاز برتر:

 

1.    برای طراحی وسایل پیچیده علمی تخیلی وسایل نقلیه، در تکنیک‌های مدل‌سازی پیشرفته غواصی کنید

2.    خانه‌های منحصربه‌فرد بسازید، چاه‌ها، پله‌ها و پنجره‌ها را با عناصر شخصی‌سازی شده بسازید

3.    با مدلسازی قطعات سنتی برای تنظیمات فانتزی جذاب، تخیل خود را زنده کنید

4.    محیط‌های خود را با شاخ و برگ‌های واقعی و شیک‌شده برای محیط‌های همه‌جانبه تقویت کنید

5.    از شبیه‌سازی‌های فیزیک و ژنراتورها برای پر کردن صحنه خود با عناصر پیچیده و پویا استفاده کنید

6.    پل‌ها و قایق‌های ساختاری سالم ایجاد کنید تا تنظیمات آبی خود را بهبود ببخشید

7.    اصول مدلسازی سه بعدی را بیاموزید، به تدریج مهارت های خود را با بافت های PBR با استفاده از بسته مواد رایگان ارتقا دهید

8.    از جاروهای جادویی گرفته تا مخمل‌های کرکی، آرم‌های دوبعدی را با اطمینان به پروژه‌های سه بعدی تبدیل کنید

پروژه شما آزمایش با 20 پروژه مختلف بوت کمپ Blender پس از درس های کلاس ما خواهد بود. از یادگیری نحوه ایجاد سقف، راه پله مارپیچ، درختان نخل و مبلمان، این کلاس با یک پروژه برای همه همراه است. البته، می‌توانید برای خود چالشی ایجاد کنید و جنبه‌ها یا جزئیات هر پروژه را متنوع کنید، مانند استفاده از دارایی‌هایی که قبلاً از پروژه‌های دیگر خود دارید و صحنه‌ای را برای رندر کردن خود تنظیم کنید. می‌توانید پیچیدگی دارایی‌هایی را که در «Blender Beginner's Bootcamp» ایجاد می‌کنیم تغییر دهید تا با افزایش مهارت‌هایتان صحنه‌های خود را زنده‌تر کنید.

نمای کلی کلاس

 

آیا آماده هستید تا مهارت های مدل سازی سه بعدی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید؟

"Blender Beginner's Bootcamp" ما به دقت طراحی شده است تا هم برای مبتدیان کامل و هم برای کسانی که در مدل سازی سه بعدی تجربه دارند، طراحی شده است، و تضمین می کند که این کلاس را با دانش فراوان و اعتماد به نفس برای مقابله با دنیای مدل سازی سه بعدی ترک می کنید. -روشن.

ما اصول Blender را به شما آموزش می‌دهیم، از جمله نحوه پیمایش در رابط، استفاده از ابزارهای مدل‌سازی، و اعمال بافت‌ها و متریال‌ها. 'Blender Beginner's Bootcamp' به شما این امکان را می دهد که پروژه های خاصی را انتخاب کنید یا به طور متوالی در تمام پروژه ها کار کنید.

بخش 1: پل و پشتیبانی

در این بخش، ما اصول اولیه مدل‌سازی را با یک پروژه پل ساده شروع می‌کنیم. تکنیک‌های مدل‌سازی ضروری مانند اکستروژن، برش‌های حلقه، و ویرایش متناسب را یاد خواهید گرفت و با اصلاح‌کننده‌های Blender مانند اصلاح‌کننده‌های آینه و آرایه آشنا خواهید شد.

 همچنین خواهید فهمید که چگونه می‌توانید پشتیبان‌های پل واقع‌گرایانه ایجاد کنید، که به شما پایه‌ای محکم برای ایجاد در سراسر کلاس می‌دهد.

قسمت 2: سقف سبک ژاپنی - آرایه های منحنی و معماری سنتی

با ایجاد سقف‌های پیچیده و منحنی به سبک سنتی ژاپنی، قدرت سیستم‌های آرایه‌ای را کشف کنید.

می‌آموزید که چگونه از اصلاح‌کننده منحنی برای خم کردن سقف‌ها استفاده کنید و تکنیک‌های مختلف را برای ایجاد کاشی‌ها و تزئینات سقف ژاپنی دقیق و معتبر کشف کنید. در پایان این ماژول، می‌توانید ساختمان‌های خیره‌کننده به سبک ژاپنی را طراحی و ایجاد کنید.

قسمت 3: درها

در بخش 3، تکنیک‌های مدل‌سازی برای ایجاد درها، از جمله نحوه ایجاد پانل‌های چوبی واقعی با استفاده از نقشه بافت و نقشه‌های دست‌انداز را خواهید آموخت. ما اصول طراحی درب، مانند ایجاد لولا و دستگیره را پوشش خواهیم داد و به شما نشان خواهیم داد که چگونه از اصلاح کننده هایی مانند اصلاح کننده جامد برای عمق بخشیدن به پانل های درب خود استفاده کنید.

در پایان، روش‌های مختلفی را برای افزودن جزئیاتی مانند تخته‌های ناهموار و عیوب به مدل‌های درب شما بررسی خواهیم کرد.

قسمت 4: پلکان مارپیچ

در اینجا، ما بر روی تکنیک‌های مدل‌سازی برای ایجاد یک پلکان مارپیچ با اصلاح‌کننده آرایه تمرکز می‌کنیم. ما نحوه ساخت پله ها و بنرهای زیبا و نحوه استفاده از اشیاء خالی را به عنوان مرکز چرخش پوشش خواهیم داد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه نرده ها و بنرهای سفارشی ایجاد کنید که از انحنای راه پله پیروی می کنند.

قسمت 5: ون کمپر - سطوح فرعی و وسایل نقلیه واقعی

در این بخش، سطوح زیربخش و کاربردهای آن‌ها را بررسی می‌کنید و پایه و اساس ایجاد خودروهای واقعی در آینده را ایجاد می‌کنید. نحوه ایجاد سطوح صاف و منحنی را با استفاده از اصلاح کننده سطح زیربخش، و تکنیک های ایجاد توپولوژی تمیز و حفظ جریان لبه را خواهید آموخت.

در پایان این ماژول، مهارت ایجاد یک ون کمپر دقیق با پنجره‌ها، چرخ‌ها و سایر اجزای ضروری را خواهید داشت.

قسمت 6: دیوارهای آجری و ملات - تنوع و رئالیسم

در بخش 6، بر هنر ایجاد اشکال و اندازه‌های مختلف دیوارهای آجری و بلوکی به راحتی مسلط خواهید شد. نحوه استفاده از نقشه‌های بافت و اصلاح‌کننده‌های جابه‌جایی را برای ایجاد دیوارهای آجری واقعی و کشف تکنیک‌های افزودن ملات بین آجرها یاد خواهید گرفت.

همچنین خواهید فهمید که چگونه الگوهای آجری سفارشی ایجاد کنید و یاد خواهید گرفت که چگونه دیوارهایی با اندازه‌ها و شکل‌های آجری متفاوت ایجاد کنید و به مدل‌های خود عمق و واقع‌گرایی بیشتری می‌بخشید.

قسمت 7: ایجاد قایق

این بخش بر ایجاد قایق، به ویژه تکنیک‌های طراحی و جزئیات بدنه تمرکز دارد. یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از منحنی‌ها و اصلاح‌کننده‌ها، شکل اولیه بدنه را ایجاد کنید، و همچنین جزئیاتی مانند تخته‌ها، نرده‌ها و عرشه را اضافه کنید.

مهارت هایی که در این بخش به دست می آورید به شما کمک می کند تا یک مدل قایق چشمگیر ایجاد کنید و جزئیات دیگری مانند لنگرها و شناورهای نجات را برای تکمیل ظاهر قایق خود اضافه کنید.

قسمت 8: جاروهای جادویی

در اینجا، طراحی یک جارو سبک با الهام از سری هری پاتر را خواهید آموخت. با ایجاد یک دسته جارویی پیچیده و ارگانیک با استفاده از تکنیک‌های مدل‌سازی و جابه‌جایی، کمی جادو اضافه خواهید کرد.

هنگامی که این ماژول به پایان می رسد، راه هایی را برای اضافه کردن تزئینات و جزئیات جادویی برای تبدیل جارو به مدلی منحصر به فرد و دلربا بررسی خواهید کرد.

قسمت 9: درختان نخل

در بخش 9، نحوه ایجاد یک درخت نخل همه کاره را با استفاده از اصلاح کننده های منحنی و آرایه، همراه با ابزار knife، یاد خواهید گرفت. شما قادر خواهید بود یک تنه نخل واقع گرایانه ایجاد کنید که می تواند برای طراحی انواع مختلف درختان خرما مورد استفاده مجدد قرار گیرد. سپس، تکنیک‌هایی را برای ایجاد شاخ و برگ‌های سرسبز و گرمسیری با استفاده از سیستم‌های ذرات بررسی خواهید کرد.

در پایان این ماژول، می‌توانید یک جنگل بصری جذاب از درختان نخل مختلف ایجاد کنید.

قسمت 10: پنجره خلیج - اجزای پیچیده و مونتاژ

در این بخش، شما با چالش مونتاژ اجزای پیچیده پنجره خلیجی مقابله خواهید کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از تکنیک‌های مدل‌سازی و اصلاح‌کننده‌های مختلف، عناصر جداگانه یک پنجره مانند قاب‌های پنجره، شیشه‌ها و طاقچه‌ها را ایجاد کنید. همچنین روش‌هایی را برای ایجاد قالب‌گیری و تزئینات پیچیده، دقیق و همچنین نحوه مونتاژ و قرار دادن اجزای مختلف برای ایجاد یک پنجره خیره‌کننده و واقع بینانه را خواهید آموخت.

قسمت 11: سنگهای سبک - چیدمان اصلاح کننده و طراحی منظر

در این بخش می‌بینید که شما با انباشته شدن اصلاح‌کننده‌ها برای ایجاد صخره‌های جذاب آزمایش می‌کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از اصلاح کننده های جابجایی، تخریب، و صاف در ارتباط برای ایجاد سنگ های سبک با اشکال و بافت های جالب استفاده کنید.

همچنین تکنیک‌هایی را برای ادغام صخره‌های خود در یک چشم‌انداز بزرگ‌تر، ایجاد یک محیط منسجم و از نظر بصری جذاب، بررسی خواهید کرد.

قسمت 12: بالش تخت

در این بخش، از شبیه ساز پارچه Blender برای ایجاد بالش ها و ملافه های واقعی استفاده می کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از شبیه سازی پارچه، بالش های نرم و مخملی ایجاد کنید، و همچنین چگونه جزئیات را برای ظاهری واقعی اضافه کنید.

همچنین تکنیک‌هایی را برای ایجاد بسترهای واقعی، از جمله ایجاد چین و چروک و چین‌خوردگی با استفاده از شبیه‌سازی پارچه و ابزارهای مجسمه‌سازی، کاوش خواهید کرد. در پایان این ماژول، می‌توانید یک تخت خواب واقع بینانه و راحت ایجاد کنید.

قسمت 13: طراحی لوگو - تایپوگرافی و برندسازی در بلندر

در اینجا، دنیای تایپوگرافی و طراحی لوگو در Blender را کشف خواهید کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه فونت ها را وارد و دستکاری کنید، اشیاء متنی سفارشی ایجاد کنید، و از اصلاح کننده ها و ابزارها برای ایجاد آرم های چشم نواز و به یاد ماندنی استفاده کنید.

قسمت 14: ایجاد مو - خز واقعی و مدل مو

در بخش 14، به هنر ایجاد مو برای حیوانات و انسان ها مسلط خواهید شد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از سیستم ذرات موی بلندر برای ایجاد خز و موی واقعی و حالت دادن، شانه کردن، و آرایش موهای خود استفاده کنید. همچنین تکنیک هایی را برای افزودن به موهای خود بررسی خواهید کرد.

قسمت 15: آینه آراسته - منحنی ها، اریب ها، و جزئیات پیچیده

در این بخش، استفاده از منحنی ها و اریب برای ایجاد یک آینه زیبا و پیچیده را یاد خواهید گرفت. نحوه ایجاد نمایه های منحنی سفارشی و استفاده از ابزار مخروطی برای ایجاد طرح های قاب پرآذین را خواهید فهمید. علاوه بر این، روش هایی را برای افزودن جزئیات پیچیده مانند کنده کاری و تزئینات به آینه خود کاوش خواهید کرد که آن را به یک اثر هنری واقعی تبدیل می کند.

قسمت 16: جعبه ها و بشکه ها

این بخش مهارت‌های خود را با پروژه‌های مدل‌سازی سه بعدی کلاسیک، ایجاد جعبه‌ها و بشکه‌های چوبی واقعی با استفاده از تکنیک‌های مدل‌سازی و اصلاح‌کننده‌های مختلف، تمرین می‌کند. همچنین می‌آموزید که چگونه جزئیاتی مانند تخته‌های ناهموار و نوارهای فلزی را برای افزایش واقع‌گرایی مدل‌های خود اضافه کنید.

این پروژه‌ها درک شما را از مفاهیم بنیادی مدل‌سازی تقویت می‌کنند و پایه محکمی برای پروژه‌های پیشرفته‌تر در آینده فراهم می‌کنند.

قسمت 17: گیاهان سبک

در بخش 17، نحوه ایجاد یک بوش سبک با استفاده از سیستم ذرات بلندر و تکنیک‌های مختلف مدل‌سازی را خواهید آموخت. شما روش‌هایی را برای ایجاد انواع مختلف گیاهان، مانند سرخس، علف‌ها و گل‌ها بررسی خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد صحنه‌های خود را با پوشش گیاهی غنی و متنوع پر کنید.

در پایان این ماژول، می‌توانید با استفاده از سیستم‌های ذرات و تکنیک‌های ایجاد شاخ و برگ، شاخ و برگ‌های شاداب و پر جنب و جوش برای پروژه‌های خود ایجاد کنید.

قسمت 18: کاناپه های چرمی

در اینجا، کاناپه های چرمی مجلل با طرح تافت و لحاف طراحی می کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از نقشه های بافت و سایه زن، مواد چرمی واقع گرایانه ایجاد کنید، و همچنین نحوه مدل سازی مبل نمادین Chesterfield را یاد خواهید گرفت. همچنین تکنیک‌هایی را برای افزودن جزئیات به منظور افزایش واقع‌گرایی کاناپه‌های خود بررسی خواهید کرد و به آن‌ها ظاهری معتبر و با کیفیت می‌بخشید.

در پایان این ماژول، می‌توانید کاناپه‌های چرمی واقع‌گرایانه و مجلل برای پروژه‌های خود ایجاد کنید.

قسمت 19: گره های هندسه - ایجاد طناب و تاک

این بخش گره‌های هندسی قدرتمند بلندر را معرفی می‌کند که طناب‌ها و انگورها را برای بهبود صحنه‌های شما ایجاد می‌کند. شما اصول کار با گره های هندسی، از جمله ایجاد شبکه های گره و استفاده از گره های ورودی و خروجی مختلف را خواهید آموخت. همچنین نحوه ایجاد طناب‌ها و انگورهای رویه‌ای را خواهید یافت.

قسمت 20: مدلسازی سطح سخت - بسته سلامت علمی تخیلی و ابزارهای بولی

در این بخش، با استفاده از ابزارها و افزونه‌های Boolean داخلی Blender، یک بسته سلامت علمی تخیلی ایجاد می‌کنید. یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از عملیات Boolean، مدل‌های تمیز و دقیقی از سطوح سخت ایجاد کنید، همچنین نحوه اضافه کردن جزئیات و تزیینات با استفاده از تکنیک‌های مدل‌سازی مختلف برای دادن ظاهری علمی-تخیلی آینده‌نگر به بسته سلامتی خود خواهید آموخت.

 

ساختار کلاس و تحویل

 

"Blender Beginner's Bootcamp" به شما کمک می کند تا آنچه را که یاد گرفته اید تمرین کنید. هرزمان خواستید به مطالب کلاس دسترسی خواهید داشت، بنابراین می‌توانید با سرعت و برنامه خود یاد بگیرید.

هر بخش از کلاس شامل چندین درس ویدیویی است که موضوعات خاصی را با جزئیات پوشش می‌دهد.

چه کسی باید در این کلاس شرکت کند؟

 

بوت کمپ هنرمندان مدلسازی سه بعدی ما برای هرکسی طراحی شده است که می خواهد مدل های سه بعدی خیره کننده و با جزئیات را در Blender ایجاد کند، چه مبتدی یا یک خالق با تجربه. 'Blender Beginner's Bootcamp' ایده آل است برای:

  • مدلسازهای سه بعدی مبتدی مشتاق یادگیری نحوه استفاده از Blender برای ایجاد پروژه های مختلف با موضوع، مبلمان، دارایی های محیطی و گیاهان هستند
  • علاقه مندان به Blender که می خواهند به سرعت درک خود را از تغییرات جدید و هیجان انگیز آن پیگیری کنند
  • مدلسازان سطح متوسط ​​سه بعدی که می خواهند مدل سازی خود را به سطح جدیدی برسانند و گردش کار خود را با نکات و ترفندها بهبود بخشند
  • مدل‌سازان سه بعدی پیشرفته که می‌خواهند مهارت‌های خود را به سطح بالاتری برسانند و محیط‌های فراگیرتری ایجاد کنند.
  • هنرمندانی که می خواهند در طراحی محیط بازی یا سایر تجربیات مجازی تخصص داشته باشند.
  • دانش آموزانی که به مدل سازی سه بعدی یا طراحی بازی علاقه مند هستند و می خواهند درباره ایجاد دارایی بیشتر بیاموزند.

بسته منبع «Blender Beginner's Bootcamp» شامل یک فایل ترکیبی کامل با 20 تکلیف مختلف، بیش از 50 متریال مختلف، بیش از 100 نقشه بافت، یک شبح مرجع گربه، یک شبح مرجع آرم، مرجع هنری برای جعبه ها و بشکه ها، یک مرجع شماتیک پل، یک مرجع هنری قوطی علمی تخیلی، یک مرجع شماتیک ون کمپر، ​​یک دانلود فونت کارتونی، و یک دانلود SVG گربه.

 

خلاصه همه چیز

 

در پایان این «Blender Beginner's Bootcamp»، درک عمیقی از نرم افزار و ابزارها و تکنیک های مختلف آن به دست خواهید آورد. ما مطمئن هستیم که دانش و مهارت هایی که کسب می کنید شما را در مسیر تبدیل شدن به یک مدل ساز سه بعدی ماهر قرار می دهد. چه به دنبال شغلی در این زمینه باشید و چه صرفاً می خواهید به عنوان یک سرگرمی دارایی های سه بعدی خیره کننده ایجاد کنید، این کلاس نقطه شروع عالی است.

امروز برای بوت کمپ هنرمندان مدلسازی سه بعدی ما ثبت نام کنید و اولین قدم را برای ایجاد محیط های خیره کننده و همه جانبه در Blender تنها در 77 درس بردارید!

تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!
نیل


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مدلسازی تنه درخت Tree Trunk Modeling

  • مدل سازی جعبه سه بعدی 3D Crate Modeling

  • شکل دهی سقف با دیفورمر شبکه Roof Top Shaping with Lattice Deformer

  • ایجاد دکوراسیون جانبی Side Decoration Creation

  • افزودن جزئیات به لنترن سه بعدی Adding Detail to 3D Lantern

  • اضافه شدن سپر خودرو Car Bumper Addition

  • پایه جارو و چسب چوب Broom Base & Stick Attachment

  • مدل سازی درخت نخل Palm Tree Modeling

  • اضافه کردن بافت به لنترن Adding Texture to Lantern

  • مدل سازی پایه قایق Boat Base Modeling

  • ایجاد نماد پنجه گربه Cat Paw Symbol Creation

  • پروفیل های اریب برای زیور آلات Bevel Profiles for Ornaments

  • شکل دادن به تدی سه بعدی 3D Teddy Shaping

  • تکنیک های بافت خودرو Vehicle Texturing Techniques

  • مدل سازی دستگیره درب سه بعدی 3D Door Handle Modeling

  • مدل سازی مکان چرخ Wheel Location Modeling

  • تورم بالش با شبیه سازی Pillow Inflation with Simulations

  • تکنیک های جزئیات پل Bridge Detailing Techniques

  • جزئیات دیوار آجری با جابجایی نویز Detailing Brick Wall with Noise Displacement

  • تبدیل Cat Illustration به 3D Cat Illustration Conversion to 3D

  • N gons و مدل سازی پایه بشکه N gons & Barrel Base Modeling

  • مدل سازی کوسن چرمی Leather Cushion Modeling

  • تکنیک های تزئین جعبه Crate Decoration Techniques

  • Blender Sems & Sharps مقدمه Blender Seams & Sharps Introduction

  • مدل سازی پل و پایه سه بعدی 3D Bridge & Base Modeling

  • تکنیک های بافت درب Door Texturing Techniques

  • ملزومات متریال و بافت Material & Texturing Essentials

  • مدل سازی پل مرجع دو بعدی 2D Reference Bridge Modeling

  • تکنیک های بافت قایق Boat Texturing Techniques

  • ایجاد پشتیبانی سقف سه بعدی 3D Roof Support Creation

  • اضافه کردن پنجره ون Van Window Addition

  • الگوی بافت سقف با بازکردن UV Roof Texture Pattern with UV Unwrapping

  • مدلسازی ناحیه جلو Front Area Modeling

  • افزودن زیور Ornament Addition

  • بافت بشکه و جعبه Barrel & Crate Texturing

  • مدل سازی پشتیبانی پل Bridge Support Modeling

  • مدلسازی حاشیه درب Stylized Door Border Modeling

  • فانوس مدلسازی سه بعدی 3D Modeling Lantern

  • مبانی مدیریت دارایی Blender Blender Asset Manager Fundamentals

  • افزودن برگ درخت Tree Leaf Addition

  • ایجاد برگ درخت نخل Palm Tree Leaf Creation

  • شکل پایه درب و ایجاد سیلوئت Door Base Shape & Silhouette Creation

  • معرفی بوت کمپ مدلسازی سه بعدی بلندر Blender 3D Modelling Bootcamp Intro

  • تکنیک های مدل سازی تاک Vine Modeling Techniques

  • مدلسازی پنجره خلیج Bay Window Modeling

  • جزئیات مش درب سه بعدی 3D Door Mesh Detailing

  • ایجاد لولاهای سبک در بلندر Stylized Hinges Creation In Blender

  • تکنیک های بافت تخت خواب سه بعدی 3D Bed Texturing Techniques

  • تکنیک های مدل سازی چرخ Wheel Modeling Techniques

  • بافت شاخ و برگ نخل Palm Foliage Texturing

  • بسته منابع و بررسی اجمالی دوره Resource Pack & Course Overview

  • نهایی سازی ون Van Finalization

  • پایه های مخلوط کن Blender Fundamentals

  • شبیه سازی پارچه تخت Bed Cloth Simulation

  • جزئیات مدرن پلکان Staircase Modern Detailing

  • جارو مدل سازی سه بعدی جابجایی و مجسمه سازی Broom 3D Modeling Displacement & Sculpting

  • بافت PBR برای پل PBR Textures for Bridge

  • مدل سازی سه بعدی دیوار آجری 3D Brick Wall Modeling

  • تکنیک های تزئین جارو Broom Decoration Techniques

  • افزودنی قاب چوبی Wood Frame Addition

  • تاک ها و طناب های پایانی Vines & Ropes Finishing Touches

  • قاب پشتیبانی قایق علاوه بر این Boat Support Frames Addition

  • ایجاد طناب با گره های هندسی Rope Creation with Geometry Nodes

  • ساخت دستگیره های علمی تخیلی Creating Sci Fi Handles

  • اضافه کردن موی خز تدی Teddy Fur Hair Addition

  • پرداخت دکوراسیون آینه Mirror Decoration Polishing

  • اضافه کردن عیوب مش بشکه Barrel Mesh Imperfections Addition

  • طرح ریزی بافت جزئیات پنجره Window Detail Texture Projection

  • تعمیر زیربخش ون با حلقه های لبه Van Subdivision Fix with Edge Loops

  • مدل سازی سه بعدی خودرو وانت 3D Van Vehicle Modeling

  • مدلسازی پلکان مارپیچ Spiral Staircase Modeling

  • تولید مش راک با گره های اصلاح کننده Rock Mesh Generation with Modifier Nodes

  • مدل سازی سقف ژاپنی با آرایه Japanese Roof Modeling with Array

  • شروع مدلینگ خرس عروسکی Teddy Bear Modeling Start

  • مش خم برای تغییر شکل دیوار Bend Mesh for Wall Deformation

  • تکنیک های مدل سازی آینه Mirror Modeling Techniques

  • تکنیک های بافت پله Stair Texturing Techniques

  • افزودنی دکوراسیون بالا Top Decoration Addition

نمایش نظرات

آموزش بوت کمپ Blender Beginner
جزییات دوره
13h 3m
78
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
12
- از 5
ندارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.