لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مجسمه سازی لوازم کاراکتر در ZBrush
Sculpting Character Props in ZBrush
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش، تکنیکهای مختلفی را برای مدلسازی سطوح سخت و لوازم ارگانیک، همه در ZBrush یاد خواهید گرفت. نرمافزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6. در این آموزش، تکنیکهای مختلفی برای مدلسازی سطوح سخت و لوازم ارگانیک، همه در ZBrush را خواهید آموخت. در طول این درسها، ما راههای مختلفی را برای ایجاد basemesh تمیز در ZBrush پوشش میدهیم که بیشتر آنها از جعبه سایه و اشکال اولیه استفاده میکنند. ما همچنین تکنیک هایی را برای جزئیات انواع سطوح و مواد با استفاده از آلفا و لایه ها و نحوه ایجاد آسیب بر روی مواد مختلف بررسی خواهیم کرد. ما همچنین به نکاتی برای ایجاد رندرهای خوب با ZBrush BPR و همچنین نحوه تنظیم چراغ ها و مواد خواهیم پرداخت. در پایان مروری بر نحوه مدیریت رندر پاس های مختلف در فتوشاپ و نحوه ارائه نهایی خوب مجسمه ها با استفاده از تصاویر و افکت های تصادفی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مجسمه سازی لوازم کاراکتر در ZBrush
Sculpting Character Props in ZBrush
مقدمه ای بر رابط کاربری و میانبرها
Introduction to UI and Shortcuts
ایجاد یک آلفای سفارشی
Creating a Custom Alpha
ایجاد و جزئیات هولستر
Creating and Detailing the Holster
تکمیل غلاف و ضمیمه
Finishing the Holster and Attachment
ساخت و جزئیات کمربند
Building and Detailing the Belt
ایجاد مش سگک
Creating the Buckle Mesh
ساخت برس مش درج
Making an Insert Mesh Brush
اضافه کردن جزئیات سطح چرم با آلفا
Adding Leather Surface Details with Alphas
مجسمه سازی تفنگ
Sculpting the Gun
ایجاد یک کمند با لوله منحنی
Creating a Lasso with the Curve Tube
آسیب رساندن به اشیاء ما
Damaging Our Objects
راه اندازی مواد، چراغ ها و BPR
Setting up Materials, Lights, and BPR
Frederic D'Aoust یک هنرمند کاراکتر آزاد جوان از مونترال است که در صنعت بازی های ویدیویی و کلکسیونی کار کرده است. او با ZBrush و یک مجسمه ساز پرشور سه بعدی مهارت دارد. او تمرکز زیادی روی آناتومی و شخصیت های واقع گرایانه دارد. او همیشه به دنبال چالش های جدید است.
نمایش نظرات