لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش نحوه مدل سازی داخل Unreal Engine 5 را بیاموزید
دانلود Learn how to Model inside Unreal Engine 5
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Unreal Engine 5 دارای مجموعه ابزار مدل سازی قدرتمندی است که به شما امکان می دهد مدل های سه بعدی را در داخل موتور ایجاد و تغییر دهید بدون اینکه نیازی به رفتن به برنامه سه بعدی دیگر داشته باشید. یادگیری این مهارت میتواند باعث صرفهجویی در ساعتهای بیشماری بین APPSهای مختلف شود و به شما این امکان را میدهد که در پروژه خود خلاقتر باشید.
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
ویرایش لبه ها
Editing Edges
ابزار UV قسمت 1
UV Tools Part 1
ناوبری درگاه دید
Viewport navigation
ویرایش چند گروهی
Polygroup Editing
تار و شبکه
Warp and Lattice
صاف و افست
Smooth and Offset
ابزار UV قسمت 2
UV Tools Part 2
استفاده از Booleans برای ایجاد ویندوز
Using Booleans to create windows
جابجایی
Displacement
بافت سقف
Texturing the roof
تعمیر قسمت پایینی برج
Fixing the Bottom part of the Tower
ابزار مجسمه سازی
Sculpting Tools
ایجاد چیزهای اولیه
Creating primitives
عملیات مهم ویرایش مش
Important Mesh Edit Operations
استفاده از Extrude برای مدل سازی اشکال پیچیده تر
Using Extrude to Model more complex shapes
افزودن جزئیات به سقف
Adding Details to the Roof
بسته شدن
Wrapping up
بولین ها
Booleans
مدل سازی پایگاه برج
Modeling the Tower Base
ایجاد نقاشی اولیه
Creating Primitives Drawing
ویرایش مثلث ها
Editing Triangles
تقسیمات فرعی
Subdivisions
مدل سازی درب
Modeling a Door
اضافه کردن بافت ها
Adding Textures
ایجاد پشتیبان سقف
Creating the Roof Support
مقدمه ای بر مدل سازی در Unreal Engine 5
Introduction to Modeling in Unreal Engine 5
اضافه کردن تغییر شکل دهنده ها
Adding Deformers
استفاده از ابزارهای مدلسازی برای تعیین عمق پنجره
Using Modeling Tools to fix the window depth
ابزارهای الگو و ادغام
Pattern Tools and Merge
چگونه از پروژه خود اسکرین شات بگیرید و آن را به اشتراک بگذارید
How to take a Screenshot of your project and share it
بافت درب
Texturing the Door
افزودن جزئیات جابجایی
Adding Displacement Details
برش پلی و مش برش
Poly Cut and Mesh Cut
شبکه مکعب
The Cube Grid
ابزار XForm
XForm Tools
رفع تقاطع ها با بولین ها
Fixing intersections with booleans
من یک هنرمند حرفه ای سه بعدی برای بازی های ویدیویی هستم که برای Ubisoft کار کرده ام، جایی که در عناوینی مانند Skull and Bones و Immortal Fenyx Rising - Myths of the Eastern Realm همکاری داشته ام. من همچنین یک مربی مجاز غیرواقعی برای Epic Games و مالک UNF Games هستم، یک مرکز آموزشی مجاز برای Epic Games که در آن به افراد آموزش میدهیم که چگونه مهارتهای توسعه بازی خود را بهبود بخشند.
نمایش نظرات