آموزش مقدمه ای بر شبکه های سایه در مایا

Introduction to Shading Networks in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، نگاهی اساسی به شبکه‌های سایه‌اندازی و نحوه ایجاد آن‌ها خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016. در این آموزش مایا، نگاهی اساسی به اینکه شبکه های سایه انداز چیست و چگونه می توان آنها را ایجاد کرد، خواهیم داشت. فرقی نمی‌کند که شما یک مدل‌ساز، یک انیماتور، یک هنرمند بافت یا یک هنرمند رندر هستید، این دوره جایی است که باید هنگام یادگیری نحوه کار با شبکه‌های سایه‌زنی شروع کنید. برای شروع، ما چندین درس را در داخل مایا Hypershade صرف خواهیم کرد و فقط با هم آشنا می شویم. ما نه تنها یاد خواهیم گرفت که چگونه داده ها از طریق درخت گره جریان می یابد تا ظاهر هندسه خود را تعریف کند، بلکه یاد می گیریم که چگونه گره ها را ایجاد کنیم، گره ها را به یکدیگر متصل کنیم و چگونه اتصالات آنها را بررسی کنیم. از اینجا، ما بر یادگیری نحوه استفاده از برخی از رایج ترین گره ها در Hypershade تمرکز خواهیم کرد. از بافت‌های دو بعدی و سه بعدی گرفته تا گره‌های فایل، با چندین گره آشنا می‌شویم که شروع به ترکیب آن‌ها در گردش کار روزانه خود می‌کنید تا چیزهایی مانند برآمدگی یا جابجایی ایجاد کنید و حتی مشکلات انعکاس و شکست را حل کنید. در پایان این آموزش مایا، شما یک پایه محکم برای شروع ساختن در مورد شبکه های سایه دار خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر شبکه های سایه در مایا Introduction to Shading Networks in Maya

  • آشنایی با شبکه های سایه زنی Understanding Shading Networks

  • باز کردن Hypershade Opening the Hypershade

  • سفارشی کردن طرح بندی Hypershade Customizing the Hypershade Layout

  • مشاهده و ترتیب گره هایپرشاید Viewing and Arranging Hypershade Nodes

  • مشاهده اتصالات شبکه سایه در مایا Viewing Shading Network Connections in Maya

  • اتصال گره ها در Hypershade Connecting Nodes in the Hypershade

  • آشکارسازی و قطع ارتباط گره هایپرشاید Revealing and Disconnecting Hypershade Nodes

  • تخصیص مواد به هندسه مایا Assigning Materials to Maya Geometry

  • سازماندهی سایه بان های خود در مایا Organizing Your Shaders in Maya

  • ایجاد یک شبکه سایه بان پایه Creating a Basic Shading Network

  • آشنایی با انواع بافت دو بعدی و سه بعدی در مایا Understanding 2D and 3D Texture Types in Maya

  • ایجاد بافت به عنوان پیش بینی Creating Textures as Projections

  • استفاده از اشیاء مرجع بافت در مایا Utilizing Texture Reference Objects in Maya

  • ایجاد Bump Maps در مایا Creating Bump Maps in Maya

  • کار با Displacement Maps در مایا Working with Displacement Maps in Maya

  • استفاده از نقشه های شفافیت در مایا Using Transparency Maps in Maya

  • رفع خطاهای رایج بازتاب در مایا Fixing Common Reflection Errors in Maya

  • رفع خطاهای انکساری رایج در مایا Fixing Common Refraction Errors in Maya

  • کار با بافت های لایه ای در مایا Working with Layered Textures in Maya

  • درک Shader های لایه ای در مایا Understanding Layered Shaders in Maya

  • ایجاد شبکه های سایه دو طرفه Creating Double-sided Shading Networks

  • ایجاد سایه بان های حجمی در مایا Creating Volumetric Shaders in Maya

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر شبکه های سایه در مایا
جزییات دوره
3h 32m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.